Je kunt een kopieermachine gebruiken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:22 schreef my_cinderella_story het volgende:
en zijn er nog andere voorwerpen waarmee jejezelf kunt ''bevredigen''
quote:
Och. je zult vast niet de enige zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:22 schreef my_cinderella_story het volgende:
Heey. Ik ben een meisje van 11 en wil mezelf vingeren. Is dat normaal als je 11 bent?
Daar zijn vast genoeg aanwijzingen over te vinden op google.quote:ennehh.. hoe moet je dat precies doen?? en zijn er nog andere voorwerpen waarmee jejezelf kunt ''bevredigen''
Dat kán het resultaat zijn van het vingeren.quote:en hoe zit dat met klaarkomen :s
Een elektrische...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:28 schreef silentnl het volgende:
vraag aan je moeder een nieuwe tandeborstel voor je verjaardag
\quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:36 schreef Copycat het volgende:
Een bevroren frikandel uit de diepvries!
Ken je die er-is-een-stukje-afgebroken-maar-ik-durf-niet-naar-de-dokter-verhalen dan niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:36 schreef Copycat het volgende:
Een bevroren frikandel uit de diepvries!
Ik LOLde. Hard.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:37 schreef IQM het volgende:
Luister niet naar Copycat. Het beste is een kaassoufflé, net uit de frituurpan.
Of dit verhaal: Werkstraffen na verkrachting met bevroren frikandelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ken je die er-is-een-stukje-afgebroken-maar-ik-durf-niet-naar-de-dokter-verhalen dan niet?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |