Je kunt een kopieermachine gebruiken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:22 schreef my_cinderella_story het volgende:
en zijn er nog andere voorwerpen waarmee jejezelf kunt ''bevredigen''
quote:
Och. je zult vast niet de enige zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:22 schreef my_cinderella_story het volgende:
Heey. Ik ben een meisje van 11 en wil mezelf vingeren. Is dat normaal als je 11 bent?
Daar zijn vast genoeg aanwijzingen over te vinden op google.quote:ennehh.. hoe moet je dat precies doen?? en zijn er nog andere voorwerpen waarmee jejezelf kunt ''bevredigen''
Dat kán het resultaat zijn van het vingeren.quote:en hoe zit dat met klaarkomen :s
Een elektrische...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:28 schreef silentnl het volgende:
vraag aan je moeder een nieuwe tandeborstel voor je verjaardag
\quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:36 schreef Copycat het volgende:
Een bevroren frikandel uit de diepvries!
Ken je die er-is-een-stukje-afgebroken-maar-ik-durf-niet-naar-de-dokter-verhalen dan niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:36 schreef Copycat het volgende:
Ik LOLde. Hard.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:37 schreef IQM het volgende:
Luister niet naar Copycat. Het beste is een kaassoufflé, net uit de frituurpan.
Of dit verhaal: Werkstraffen na verkrachting met bevroren frikandelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ken je die er-is-een-stukje-afgebroken-maar-ik-durf-niet-naar-de-dokter-verhalen dan niet?.
50 uur werkstraf....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Of dit verhaal: Werkstraffen na verkrachting met bevroren frikandel
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:36 schreef Copycat het volgende:
Wil je erover praten?quote:
quote:
Eh ja... dat was al uitgelegd.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]wasntme
kwam laatst @ FP voorbij? stelletje achterhoekers wat te veel gezopen had en toen het wel grappig vond om een vriend te bewerken met bovenstaand genoemd voorwerp
Jaja, dat zeggen ze allemaal, shaggy!quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:37 schreef IQM het volgende:
Luister niet naar Copycat. Het beste is een kaassoufflé, net uit de frituurpan.
Dat sowieso, ik zou d'r doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:08 schreef _mimic het volgende:
[..]
Je klinkt als een vrouw met ervaring!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:06 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Je kan ook je mobieltje op de trilstand zetten en dan je vriendinnetjes laten bellen. Kan ook heel lekker zijn.
Je kan ze zeggen dat je hun dan ook wel een keer belt als een van hen een clitorale stimulatie nodig heeft
Word wel moeilijker als je geen vrienden hebt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ram ik volgende meet die keu wel in je aarsje bent blijkbaar wel wat gewend
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor het verzieken van een prima frikadel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |