Ik dus ook niet, maar Cc (Credit crunch) gaat ons vast héééélemaal bijpraten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Is het erg als je niet snapt waar dit over gaat?![]()
![]()
Ik snap er niks van![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik durref nie![]()
Euh, ik probeer t maar hoe klik ik op uberhaupt op shift+ of ctr+????
* debuurvrouw slaat met muis op toetsenbord
Effe logisch nadenken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
En hoe "undo" je dit geheel weer???? Ik heb nu alleen de quick replybox in beeld
Zie edit.quote:
Die kan ik niet lezen, ben te ver de andere kant opgegaan.quote:
Ah, jij hebt beursgenoteerde beeldscherminstellingenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:16 schreef APK het volgende:
[..]
Die kan ik niet lezen, ben te ver de andere kant opgegaan.
Achmed?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef Copycat het volgende:
Ahmed for president van Rotterdam.
Puur omdat hij me wel een sympathieke gast lijkt en Leers en Sluis me niks zeggen.
Ik ben voor Leers!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:23 schreef Copycat het volgende:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)rgemeester_Rotterdam
Ahmed.
Gewoon nog een keer draaien...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
Mijn was zit nog in de machine, bedenk ik me net. Gisteravond helemaal vergeten eruit te halen. Met het deurtje dicht kan dat toch geen kwaad?
Ben je mal, alleen het spoelprogramma samen met een flinke scheut wasverzachter.quote:
Alt-F4.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah, jij hebt beursgenoteerde beeldscherminstellingenLeuke knopjescombi trouwens, heb je er nog meer?
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je mal, alleen het spoelprogramma met een flinke scheut wasverzachter.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |