Jij?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:07 schreef dieenebart het volgende:
Hi y'all.![]()
Tis pas de zestiende, maar wie zit er deze maand al in een financiële crisis?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:09 schreef Copycat het volgende:
Daar steek ik mijn kop voor in het zand. Totdat ik niet meer kan pinnen en weer geld moet overhevelen van een andere rekening waar ik expres geen bankpas bij heb.
Ik ben één grote walkin' & talkin' kredietcrisis. Ze noemen me dan ook wel eens Kc ipv Cc.
Kc?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:09 schreef Copycat het volgende:
Daar steek ik mijn kop voor in het zand. Totdat ik niet meer kan pinnen en weer geld moet overhevelen van een andere rekening waar ik expres geen bankpas bij heb.
Ik ben één grote walkin' & talkin' kredietcrisis. Ze noemen me dan ook wel eens Kc ipv Cc.
Oké Soury.quote:
Kredietcrisis.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:14 schreef dieenebart het volgende:
Kc?
Heb écht zitten denken, maarre...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Oké Soury.![]()
ps Toen ik wilde reageren trok dat klote Ziggo de stekker eruit. Geen tv, internet en telefoon.
Ziggo![]()
![]()
Dat zeg ik, Ziggoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
Coos is er ook maar stil van. Ik ben eigenlijk wel benieuwd Coos, wat jij dacht dat het was?
neen, heb geld over, koop huis gaat niet door.quote:
Hier al voor de 3e keer vandaag een hagelbui...en tis koud, de kachel is al de hele dag aan.quote:
Boingquote:De volgende email is verstuurd door een beheerder van "Forum IkBenGenaaid !". Als dit
bericht ongewenste gegevens bevat neem dat contact op het de webmaster van de
site op het volgende adres:
ibg-forum@ikbengenaaid.nl
Sluit aub de volledige mail (inclusief de 'header') bij.
Bericht dat verzonden is:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Beste leden,
Zoals jullie allen weten streeft Ikbengenaaid ernaar om alle zaken tot een goed eind te brengen, zowel de kleine zaken als de grote zaken.
En vanwege het kader "Samen staan we sterk" willen we nu een beroep doen op jullie allemaal, voor een vrijwillige donatie.
Waarom zou je zeggen ?
Dit vanwege een probleem van een aantal gedupeerden die zich bij ons hebben gevoegd welke zich niet konden vinden met een beheerder / eigenaar van een andere site waar deze behoorlijk over de scheef ging.
Velen van jullie kennen het topic van Nowlive al die we al enige tijd behandelen op onze site.
We zijn op dit moment al zover dat we een advocaat bereid hebben gevonden te pleiten voor deze mensen maar daar is geld voor nodig en juist daar mailen we nu voor, om een beroep te doen op uw goedheid, om ook deze mensen verder te kunnen helpen.
De donatie gaat rechtstreeks naar de advocaat.
En zoals wij klaar staan voor een ieder , mogen we er toch van uitgaan, dat ook jullie dit voor onze medemens zullen doen ??
Kunnen we op jullie goedheid rekenen ?
Meer weten ? Lees en doneer op de volgende link:
http://www.ikbengenaaid.nl/blablabla
Met vriendelijke groet,
Het team van IBG
Is het erg als je niet snapt waar dit over gaat?quote:
http://www.ikbengenaaid.nl/blablablaquote:
Dit is echt een open uitnodiging tot het plaatsen van 5000 rekeningnummers op internet!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Waar kan ik een donatie doen?
Dat begrijp ik eruit. Verder weet ik er ook niks van. In eerste instantie dacht ik even dat het over FOK! en Danny ging. Tot ik Nowlife zag staan. Misschien is een van de initiatiefnemers die gebande dame bij De Rijdende Rechter ...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:59 schreef APK het volgende:
http://www.ikbengenaaid.nl/blablabla
Ik heb die zaak overigens helemaal niet gevolgd, ze gaan dus die vogel van Nowlife aanklagen?
Ik dus ook niet, maar Cc (Credit crunch) gaat ons vast héééélemaal bijpraten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Is het erg als je niet snapt waar dit over gaat?![]()
![]()
Ik snap er niks van![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik durref nie![]()
Euh, ik probeer t maar hoe klik ik op uberhaupt op shift+ of ctr+????
* debuurvrouw slaat met muis op toetsenbord
Effe logisch nadenken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
En hoe "undo" je dit geheel weer???? Ik heb nu alleen de quick replybox in beeld
Zie edit.quote:
Die kan ik niet lezen, ben te ver de andere kant opgegaan.quote:
Ah, jij hebt beursgenoteerde beeldscherminstellingenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:16 schreef APK het volgende:
[..]
Die kan ik niet lezen, ben te ver de andere kant opgegaan.
Achmed?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef Copycat het volgende:
Ahmed for president van Rotterdam.
Puur omdat hij me wel een sympathieke gast lijkt en Leers en Sluis me niks zeggen.
Ik ben voor Leers!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:23 schreef Copycat het volgende:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)rgemeester_Rotterdam
Ahmed.
Gewoon nog een keer draaien...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
Mijn was zit nog in de machine, bedenk ik me net. Gisteravond helemaal vergeten eruit te halen. Met het deurtje dicht kan dat toch geen kwaad?
Ben je mal, alleen het spoelprogramma samen met een flinke scheut wasverzachter.quote:
Alt-F4.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah, jij hebt beursgenoteerde beeldscherminstellingenLeuke knopjescombi trouwens, heb je er nog meer?
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je mal, alleen het spoelprogramma met een flinke scheut wasverzachter.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |