Inmiddels zo'n dikke 2 jaar gestopt en het bevalt uitstekend.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen roken hier eigenlijk?
Dat zijn toch sowieso stabiele klootzakken. Mannen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:18 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij heb ik trouwens een hele tijd terug een artikel gezien waarin werd gezegd dat rokers juist vrolijker waren. Maar dat zal wel alleen over mannen zijn gegaan
tiscali was eerst World Online, ninaatjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:29 schreef Manu82 het volgende:
/wat is er met Tiscali aan de hand dan?
Join the club, heb hem destijds voor hetzelfde gekochtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
tiscali was eerst World Online, ninaatje
waar mijn man nog steeds een trauma van over heeft gehouden.
Check.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen roken hier eigenlijk?
Ja lijkt me kicken, ik krijg dat voor mijn verjaardag. Hebben ze ze ook met lekkere wijven?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:31 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb dat ooit ook gedaan en het was zó fantastisch!
Ik zat ook aan zo'n lekker ding geknoopt, dat was ook zó fantastisch!![]()
![]()
Inbrekertjés, niet overdrijven. Lekker geslapen?quote:
Nee, echt van die hele grote!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Inbrekertjés, niet overdrijven. Lekker geslapen?
Hier regent het, dat betekent dus dat ik vandaag weer het zwembad niet ga schoonmakenquote:
Idd, supercoolquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:55 schreef Copycat het volgende:
Ik zie nu pas die foto van Smash! Teruglezen is niet mijn sterkste kant.
Maar wat gaaf!
Nee maar t voorbereidend werk was ook heel lekker leuk!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:53 schreef Gert het volgende:
Smash-it, wat een bijzondere manier om Nieuw Zeeland te betreden! Zo hóp vanuit de Boeing.![]()
[..]
Ja lijkt me kicken, ik krijg dat voor mijn verjaardag. Hebben ze ze ook met lekkere wijven?
Aan de andere kant: of je dáár nu zo mee bezig bent als je uit een vliegtuigje springt.
Héérlijk! Ik kreeg alleen een beuk omdat ik om 03:00 uur 's nachts ineens in m'n slaap begon te zingen. En nee ik ging nuchter naar bed.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, echt van die hele grote!![]()
Ja, heel lekker. Jij ook?
Ja, om in bed te liggen met het dekbed ver over je heenquote:
Hahaha maar wel een memorabele eerste keer! Al weet ik 'm ook nog wel. Als "Ummetje" (unattended minor) naar m'n tante en oom in Zwitserland. Ik had onwijs veel last van m'n oren maar de stewardess was erg lief. Landen op vliegveld Klote te Zürich, nou dat is natuurlijk hilarisch als je 10 bent.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:07 schreef CarOnline het volgende:
't Was ook de eerste keer dat ik vloog overigens. Vlieg ik eens, moet ik er halverwege uitstappen
Ahh sjattig!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha maar wel een memorabele eerste keer! Al weet ik 'm ook nog wel. Als "Ummetje" (unattended minor) naar m'n tante en oom in Zwitserland. Ik had onwijs veel last van m'n oren maar de stewardess was erg lief. Landen op vliegveld Klote te Zürich, nou dat is natuurlijk hilarisch als je 10 bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |