bijlezen wordt steeds leuker.....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:43 schreef Juud79 het volgende:
Goodmorning all, eerst maar eens even bijlezen...met een
Nee joh! Dat moet ik niet doen. Ik sla gelijk door en ga voor de alles of niets. Daarom eet ik ook nooit één koekje of één Jamaicaanse rumboon. Alles moet op. Ik moet nog met de auto vandaag.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
eh..... wel héle piepkleine slokjes dan hé anders ben zo straks stomlazarus![]()
o nee doe dan maar nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee joh! Dat moet ik niet doen. Ik sla gelijk door en ga voor de alles of niets. Daarom eet ik ook nooit één koekje of één Jamaicaanse rumboon. Alles moet op. Ik moet nog met de auto vandaag.
Ik zeg ik hou ervan! Heerlijk doorslaan, doe dan maar een stomzinnig hoestdrankje, wel een die niet lekker is en een smerige vitaminepilquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee joh! Dat moet ik niet doen. Ik sla gelijk door en ga voor de alles of niets. Daarom eet ik ook nooit één koekje of één Jamaicaanse rumboon. Alles moet op. Ik moet nog met de auto vandaag.
Cc die een spelfout maaktquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Cc schrijft fricandel![]()
Goeiemorgen.Ik moet eigenlijk boodschappen doen.
Jezus, dan heb je wel iets heel fouts gedaan ooit. Dan is je karma gewoon dood.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)loterij__.html?p=1,1
Tering......... dan ben je ook goed ziek als dat je gebeurd
Zo.quote:frikadel/frikandel beide goed
frika-del dat klink wel heel gek......... een del die freakt ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:06 schreef Copycat het volgende:
Ik schrijf frikandel! Met een K!
En Van Dale geeft zelfs aan dat frikadel (zonder N) niet bestaat, maar volgens mij kan het allebei. En volgens Onze Taal ook:
[..]
Zo.
niks, daarom is het oneindig geinig dat ik hier nog zit. Maar het regent. Heul hard. Dus dan word ik nat als ik naar de auto loop.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Jezus, dan heb je wel iets heel fouts gedaan ooit. Dan is je karma gewoon dood.![]()
Wat is er grappig aan boodschappen doen, Buuf?
Nee, zo heet ze niet maar kun jij trucjes met nagels?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:49 schreef Copycat het volgende:
Jouw nagelboerin heet toevallig niet Mathara?
Groter als ga ik met hand en tand bestrijden. Desnoods met een bevroren frika(n)del in mijn hand!
Hoeveel vrouwen roken hier eigenlijk?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)essief__.html?p=27,1
Nee, helaas. Ik laat mijn nagels nooit doen, daar heb ik geen geduld voor en ik vind het rete irritant als mensen met mijn nagels zitten te klooien. Ze zijn dan ook allemaal van een andere lengte en vorm. Eens in de zoveel tijd krijg ik de geest en ga ik met een vijl aan de slag. Maar meestal scheurt er eentje in en dan scheur ik 'm rücksichtslos af.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:04 schreef noekje het volgende:
Nee, zo heet ze niet maar kun jij trucjes met nagels?
Dus daarom ben ik bijna altijd vrolijk en zelden chaggie, ik rook nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen roken hier eigenlijk?
Ik. Maar ik heb met mijn beste vriendin een afspraak staan om voor haar veertigste verjaardag samen te gaan stoppen ... Ze is nu twaalf.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
Kun je ook niks aan doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:08 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dus daarom ben ik bijna altijd vrolijk en zelden chaggie, ik rook niet
ben helemaal niet depressief, chaggi,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik dacht 15quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik. Maar ik heb met mijn beste vriendin een afspraak staan om voor haar veertigste verjaardag samen te gaan stoppen ... Ze is nu twaalf.
Inmiddels zo'n dikke 2 jaar gestopt en het bevalt uitstekend.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat zijn toch sowieso stabiele klootzakken. Mannen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:18 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij heb ik trouwens een hele tijd terug een artikel gezien waarin werd gezegd dat rokers juist vrolijker waren. Maar dat zal wel alleen over mannen zijn gegaan
tiscali was eerst World Online, ninaatjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:29 schreef Manu82 het volgende:
/wat is er met Tiscali aan de hand dan?
Join the club, heb hem destijds voor hetzelfde gekochtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
tiscali was eerst World Online, ninaatje
waar mijn man nog steeds een trauma van over heeft gehouden.
Check.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja lijkt me kicken, ik krijg dat voor mijn verjaardag. Hebben ze ze ook met lekkere wijven?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:31 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb dat ooit ook gedaan en het was zó fantastisch!
Ik zat ook aan zo'n lekker ding geknoopt, dat was ook zó fantastisch!![]()
![]()
Inbrekertjés, niet overdrijven. Lekker geslapen?quote:
Nee, echt van die hele grote!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Inbrekertjés, niet overdrijven. Lekker geslapen?
Hier regent het, dat betekent dus dat ik vandaag weer het zwembad niet ga schoonmakenquote:
Idd, supercoolquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:55 schreef Copycat het volgende:
Ik zie nu pas die foto van Smash! Teruglezen is niet mijn sterkste kant.
Maar wat gaaf!
Nee maar t voorbereidend werk was ook heel lekker leuk!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:53 schreef Gert het volgende:
Smash-it, wat een bijzondere manier om Nieuw Zeeland te betreden! Zo hóp vanuit de Boeing.![]()
[..]
Ja lijkt me kicken, ik krijg dat voor mijn verjaardag. Hebben ze ze ook met lekkere wijven?
Aan de andere kant: of je dáár nu zo mee bezig bent als je uit een vliegtuigje springt.
Héérlijk! Ik kreeg alleen een beuk omdat ik om 03:00 uur 's nachts ineens in m'n slaap begon te zingen. En nee ik ging nuchter naar bed.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, echt van die hele grote!![]()
Ja, heel lekker. Jij ook?
Ja, om in bed te liggen met het dekbed ver over je heenquote:
Hahaha maar wel een memorabele eerste keer! Al weet ik 'm ook nog wel. Als "Ummetje" (unattended minor) naar m'n tante en oom in Zwitserland. Ik had onwijs veel last van m'n oren maar de stewardess was erg lief. Landen op vliegveld Klote te Zürich, nou dat is natuurlijk hilarisch als je 10 bent.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:07 schreef CarOnline het volgende:
't Was ook de eerste keer dat ik vloog overigens. Vlieg ik eens, moet ik er halverwege uitstappen
Ahh sjattig!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha maar wel een memorabele eerste keer! Al weet ik 'm ook nog wel. Als "Ummetje" (unattended minor) naar m'n tante en oom in Zwitserland. Ik had onwijs veel last van m'n oren maar de stewardess was erg lief. Landen op vliegveld Klote te Zürich, nou dat is natuurlijk hilarisch als je 10 bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |