Neee... ik weet wat je bedoeld. Das een uitnodiging voor een feesiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb geprobeerd, je boodschappenlijstje te ontcijferen!
Gut Lies die zijn er al .. Diverse ..Zelfs van mijn bed.. Omdat ik nieuwe had, dus geen verkeerde gedachten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ok en nu een foto van je woonkamer!![]()
Filter van joint .. Wil ik weddenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
Coos is er ook maar stil van. Ik ben eigenlijk wel benieuwd Coos, wat jij dacht dat het was?
Ja dat herinnerde ik me al, met een poes op de foto (als in dier, dus geen verkeerde gedachten!) Maar je woonkamer kan ik me zo niet voor de geest halen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut Lies die zijn er al .. Diverse ..Zelfs van mijn bed.. Omdat ik nieuwe had, dus geen verkeerde gedachten.
Kom maar es een bakkie doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat herinnerde ik me al, met een poes op de foto (als in dier, dus geen verkeerde gedachten!) Maar je woonkamer kan ik me zo niet voor de geest halen.
Ohh.. dan moet Coos het antwoord maar gevenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, veel te kort voor een tipje, en geen afgescheurd randje
Moet ik nog een kerstboom halen ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:23 schreef liesje1979 het volgende:
Fuck! Ben je er al? ik wilde nog wel het licht voor je uitdoen!
Wordt leuk in december, dan kunnen we de kerstboom aan en uit zetten!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet ik nog een kerstboom halen ook
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En zoeken in het bos, omzagen en meeslepen op je rug ook
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet ik nog een kerstboom halen ook
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe ik de lampjes en de ballen er in ok?
Wat een pokkewerk is dat zeg, vooral die lampjes
Slaap lekker Liesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
Maar euh, jouw aanwezigheid doet me beseffen dat het alweer veel te laat is!
Slaap lekker fok!
Toen hij boos werd snurkte hij tenminste niet meerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:02 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nee, zwaar de pest erin, vriend snurkte ik boos, hij boos, ik maar naar beneden gegaan
Hij snurkt maar lekker door, zit nu wakker beneden en heel chaggie te zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Toen hij boos werd snurkte hij tenminste niet meer
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hij snurkt maar lekker door, zit nu wakker beneden en heel chaggie te zijn
Jemig, dat had ik dus nu kunnen kijken en gemist, hoe was het?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niks wat je op kan vrolijken?
Zit trouwens het debat te kijken
Ik weet het niet, vond Obama beterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jemig, dat had ik dus nu kunnen kijken en gemist, hoe was het?
Dat is dan al positief, moet er niet aandenken dat die McCain gaat winnen, kunnen ze net zo goed Bush laten zitten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, vond Obama beter
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 06:21 schreef Smash-it het volgende:
Darlings! Hoe is het in het verre NL? Word ik uberhaupt een beetje gemist hier? Ik zit nu in Abel Tasman National Park en het regent bakken.. Maar het mag de pret niet drukken! Nieuw-Zeeland is helemaal top en duizend actief. Snowboarden, skydiven, kayakken in de zee, in wetsuits door grotten kruipen (caving), ik heb het allemaal al gedaan. En nog een maand hier te gaan!
Maar goed, hoe is het dus met jullie??
Kiwi-kus, Smashie
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 06:21 schreef Smash-it het volgende:
Darlings! Hoe is het in het verre NL? Word ik uberhaupt een beetje gemist hier? Ik zit nu in Abel Tasman National Park en het regent bakken.. Maar het mag de pret niet drukken! Nieuw-Zeeland is helemaal top en duizend actief. Snowboarden, skydiven, kayakken in de zee, in wetsuits door grotten kruipen (caving), ik heb het allemaal al gedaan. En nog een maand hier te gaan!
Maar goed, hoe is het dus met jullie??
Kiwi-kus, Smashie
[ afbeelding ]
heb ook spijt van die naam, stom he..kan het nu niet meer veranderen, denk ik, want iedereen kent me eigenlijk als ..aagje..(geen kloon hoor)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ben nu eens vroeg wakker op mijn vrije dag, voordeel van eens vroeg je mand in kruipen,
Goeiemorgen allemaal........
Honjes (wat is dat toch een vreemde naam) ik voel me net alsof ik je uitscheld ofzo.......
zó van hé hondjes ! ik denk dat ik je Honda ga noemendat klinkt leuker,,,,,,,,,
maar ik las van je huis in Spanje......... lullig zeg
Ja kan ik me voorstellen dat je er een beetje ziek van bent, je voelt je toch een beetje genaaid zeg maar....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:24 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb ook spijt van die naam, stom he..kan het nu niet meer veranderen, denk ik, want iedereen kent me eigenlijk als ..aagje..(geen kloon hoor)![]()
ja, we zijn er behoorlijk ziek van, het huis.
gisteren alles nagezocht, maar het beeld van het huis, staat in de weg, nu vind ik niet s leuk meer.
wel, alles komt wel weer goed, blijf maar ff positief
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:34 schreef noekje het volgende:
Stoere Smash!![]()
Goedemorgen, ik ben zo beroerd als een hond en volgens mij schiet ik sneller in de pms dan de beurs kan zakken.
we hebben het gevoel dat die Belg ook genaaid is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen dat je er een beetje ziek van bent, je voelt je toch een beetje genaaid zeg maar....![]()
Maar je bent nu wel weer wijzer..... en dat is een voordeel, misschien wordt het volgende huis wel nog
leuker en mooier.........
Gert had of Coos had toch een adres van iemand die betrouwbaar is las ik ergens, misschien is dat iets....
Lullig allemaal hoor....... maar komt goedquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
we hebben het gevoel dat die Belg ook genaaid is.![]()
die makelaar heeft een raar spelletje gespeeld, want vanaf dag 1 , kwam hij steeds met een ander huis aanzetten
daardoor werd ik achterdochtig.
dus, we zeiden al, het wordt dit huis of niets, en ineens blijkt het verkocht te zijn.
ja, coos was het, maar ga eerst even rustig op internet alles bekijken.
kijk, dit bedoel ik dus,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:34 schreef noekje het volgende:
Stoere Smash!![]()
Goedemorgen, ik ben zo beroerd als een hond en volgens mij schiet ik sneller in de pms dan de beurs kan zakken.
Gewoon ziekig.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben je misselijk of ziekjes?
Die beurs interesseert me geen bal eigenlijk, dat volg ik niet eens........
ik zie het wel.........
Moet je ook iets verkopen of dat niet?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
we hebben het gevoel dat die Belg ook genaaid is.![]()
die makelaar heeft een raar spelletje gespeeld, want vanaf dag 1 , kwam hij steeds met een ander huis aanzetten
daardoor werd ik achterdochtig.
dus, we zeiden al, het wordt dit huis of niets, en ineens blijkt het verkocht te zijn.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Gewoon ziekig.Maar dat komt nu niet zo goed uit dus ik ga zo aan de poeder en de vitamines.
Beurs volg ik ook niet al schijnen we wel weer aandelen te hebben. Ik was daar niet zo positief over, dat weet ik nog.
bijlezen wordt steeds leuker.....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:43 schreef Juud79 het volgende:
Goodmorning all, eerst maar eens even bijlezen...met een
Nee joh! Dat moet ik niet doen. Ik sla gelijk door en ga voor de alles of niets. Daarom eet ik ook nooit één koekje of één Jamaicaanse rumboon. Alles moet op. Ik moet nog met de auto vandaag.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
eh..... wel héle piepkleine slokjes dan hé anders ben zo straks stomlazarus![]()
o nee doe dan maar nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee joh! Dat moet ik niet doen. Ik sla gelijk door en ga voor de alles of niets. Daarom eet ik ook nooit één koekje of één Jamaicaanse rumboon. Alles moet op. Ik moet nog met de auto vandaag.
Ik zeg ik hou ervan! Heerlijk doorslaan, doe dan maar een stomzinnig hoestdrankje, wel een die niet lekker is en een smerige vitaminepilquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee joh! Dat moet ik niet doen. Ik sla gelijk door en ga voor de alles of niets. Daarom eet ik ook nooit één koekje of één Jamaicaanse rumboon. Alles moet op. Ik moet nog met de auto vandaag.
Cc die een spelfout maaktquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Cc schrijft fricandel![]()
Goeiemorgen.Ik moet eigenlijk boodschappen doen.
Jezus, dan heb je wel iets heel fouts gedaan ooit. Dan is je karma gewoon dood.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)loterij__.html?p=1,1
Tering......... dan ben je ook goed ziek als dat je gebeurd
Zo.quote:frikadel/frikandel beide goed
frika-del dat klink wel heel gek......... een del die freakt ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:06 schreef Copycat het volgende:
Ik schrijf frikandel! Met een K!
En Van Dale geeft zelfs aan dat frikadel (zonder N) niet bestaat, maar volgens mij kan het allebei. En volgens Onze Taal ook:
[..]
Zo.
niks, daarom is het oneindig geinig dat ik hier nog zit. Maar het regent. Heul hard. Dus dan word ik nat als ik naar de auto loop.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Jezus, dan heb je wel iets heel fouts gedaan ooit. Dan is je karma gewoon dood.![]()
Wat is er grappig aan boodschappen doen, Buuf?
Nee, zo heet ze niet maar kun jij trucjes met nagels?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:49 schreef Copycat het volgende:
Jouw nagelboerin heet toevallig niet Mathara?
Groter als ga ik met hand en tand bestrijden. Desnoods met een bevroren frika(n)del in mijn hand!
Hoeveel vrouwen roken hier eigenlijk?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)essief__.html?p=27,1
Nee, helaas. Ik laat mijn nagels nooit doen, daar heb ik geen geduld voor en ik vind het rete irritant als mensen met mijn nagels zitten te klooien. Ze zijn dan ook allemaal van een andere lengte en vorm. Eens in de zoveel tijd krijg ik de geest en ga ik met een vijl aan de slag. Maar meestal scheurt er eentje in en dan scheur ik 'm rücksichtslos af.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:04 schreef noekje het volgende:
Nee, zo heet ze niet maar kun jij trucjes met nagels?
Dus daarom ben ik bijna altijd vrolijk en zelden chaggie, ik rook nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen roken hier eigenlijk?
Ik. Maar ik heb met mijn beste vriendin een afspraak staan om voor haar veertigste verjaardag samen te gaan stoppen ... Ze is nu twaalf.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
Kun je ook niks aan doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:08 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dus daarom ben ik bijna altijd vrolijk en zelden chaggie, ik rook niet
ben helemaal niet depressief, chaggi,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik dacht 15quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik. Maar ik heb met mijn beste vriendin een afspraak staan om voor haar veertigste verjaardag samen te gaan stoppen ... Ze is nu twaalf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |