Kijk je uit voor je toetsenbord?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: er staat hier een glas water naast m'n dubbelliggende ik
Momentje Tering grote pic.. Maar rietjes zullen jullie krijgenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: er staat hier een glas water naast m'n dubbelliggende ik
wat is dat voor beest bij je cd's?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Momentje Tering grote pic.. Maar rietjes zullen jullie krijgen![]()
[ afbeelding ]
Met kleurtjesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bobby van Kuifje Die leeft al lang op mijn toetsenbord.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:15 schreef petraa het volgende:
[..]
wat is dat voor beest bij je cd's?
Hij isquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Bobby van Kuifje Die leeft al lang op mijn toetsenbord.
Tsunami overleeft. Maar ja hij heeft een bomgordel..![]()
[ afbeelding ]
Ja volgens mij Kuifje op de maan ofzo.. Toen had bobby dit aan.. Geen bomgordel hoorquote:
ik dacht dat ie een rietje had, maar van dichtbij zie ik het! het is een antennequote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja volgens mij Kuifje op de maan ofzo.. Toen had bobby dit aan.. Geen bomgordel hoor
Ik dacht een duikuitrusting, zo te zien kan hij wel 100 drankjes aan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja volgens mij Kuifje op de maan ofzo.. Toen had bobby dit aan.. Geen bomgordel hoor
LOLquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:34 schreef petraa het volgende:
[..]
ik dacht dat ie een rietje had, maar van dichtbij zie ik het! het is een antenne
Nou kijk, op die eerste foto, lijkt het net of het rietje in zijn mond zit!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL
Wat moet je dan ook met een rietje op je rug?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou kijk, op die eerste foto, lijkt het net of het rietje in zijn mond zit!
Nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou kijk, op die eerste foto, lijkt het net of het rietje in zijn mond zit!
Nou kijk ik dacht dat dat rode rondje op zijn rug zijn mond was!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zo benieuwd waar jij dacht dat z'n mond zat![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou kijk ik dacht dat dat rode rondje op zijn rug zijn mond was!![]()
je lacht me uit
Wellus, want ik dacht dat hij met zijn hoofdje omhoog keek!quote:
pfiew ik ben dus gelukkig niet de enige!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik keek eerst ook zo hoor Petraa, en dan die gasflessen oortjes, alsof het een hondje was wat omhoog kijkt
Neuh, jij ook niet hè.... we zitten hier allebei bloedserieus voor ons uit te kijken... op t chagrijnige afquote:
Last van PMS zeker!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, jij ook niet hè.... we zitten hier allebei bloedserieus voor ons uit te kijken... op t chagrijnige af
Ik ga nog ff blussen rietjes zatquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
Zo, heb even brand voorkomen hier!
Trusten petraa
Wat ligt daar onder het rode matje?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat nou weer (zucht)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat ligt daar onder het rode matje?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
Waar?
Zelfde gedachtequote:
Waar de fuck van Coosquote:
Wat ligt er wtf onder je rode kleedje/matje rechtsonder je aansteker.quote:
Ik denk van het rode matje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
Oooohw dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Coos
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Godverdomme dat kloptquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
* liesje1979 *ziet soury keer op keer zuchtend haar fototoestel pakken, foto maken, op de pc zetten en uploaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |