Toen hij boos werd snurkte hij tenminste niet meerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:02 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nee, zwaar de pest erin, vriend snurkte ik boos, hij boos, ik maar naar beneden gegaan
Hij snurkt maar lekker door, zit nu wakker beneden en heel chaggie te zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Toen hij boos werd snurkte hij tenminste niet meer
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hij snurkt maar lekker door, zit nu wakker beneden en heel chaggie te zijn
Jemig, dat had ik dus nu kunnen kijken en gemist, hoe was het?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niks wat je op kan vrolijken?
Zit trouwens het debat te kijken
Ik weet het niet, vond Obama beterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jemig, dat had ik dus nu kunnen kijken en gemist, hoe was het?
Dat is dan al positief, moet er niet aandenken dat die McCain gaat winnen, kunnen ze net zo goed Bush laten zitten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, vond Obama beter
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 06:21 schreef Smash-it het volgende:
Darlings! Hoe is het in het verre NL? Word ik uberhaupt een beetje gemist hier? Ik zit nu in Abel Tasman National Park en het regent bakken.. Maar het mag de pret niet drukken! Nieuw-Zeeland is helemaal top en duizend actief. Snowboarden, skydiven, kayakken in de zee, in wetsuits door grotten kruipen (caving), ik heb het allemaal al gedaan. En nog een maand hier te gaan!
Maar goed, hoe is het dus met jullie??
Kiwi-kus, Smashie
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 06:21 schreef Smash-it het volgende:
Darlings! Hoe is het in het verre NL? Word ik uberhaupt een beetje gemist hier? Ik zit nu in Abel Tasman National Park en het regent bakken.. Maar het mag de pret niet drukken! Nieuw-Zeeland is helemaal top en duizend actief. Snowboarden, skydiven, kayakken in de zee, in wetsuits door grotten kruipen (caving), ik heb het allemaal al gedaan. En nog een maand hier te gaan!
Maar goed, hoe is het dus met jullie??
Kiwi-kus, Smashie
[ afbeelding ]
heb ook spijt van die naam, stom he..kan het nu niet meer veranderen, denk ik, want iedereen kent me eigenlijk als ..aagje..(geen kloon hoor)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ben nu eens vroeg wakker op mijn vrije dag, voordeel van eens vroeg je mand in kruipen,
Goeiemorgen allemaal........
Honjes (wat is dat toch een vreemde naam) ik voel me net alsof ik je uitscheld ofzo.......
zó van hé hondjes ! ik denk dat ik je Honda ga noemendat klinkt leuker,,,,,,,,,
maar ik las van je huis in Spanje......... lullig zeg
Ja kan ik me voorstellen dat je er een beetje ziek van bent, je voelt je toch een beetje genaaid zeg maar....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:24 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb ook spijt van die naam, stom he..kan het nu niet meer veranderen, denk ik, want iedereen kent me eigenlijk als ..aagje..(geen kloon hoor)![]()
ja, we zijn er behoorlijk ziek van, het huis.
gisteren alles nagezocht, maar het beeld van het huis, staat in de weg, nu vind ik niet s leuk meer.
wel, alles komt wel weer goed, blijf maar ff positief
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:34 schreef noekje het volgende:
Stoere Smash!![]()
Goedemorgen, ik ben zo beroerd als een hond en volgens mij schiet ik sneller in de pms dan de beurs kan zakken.
we hebben het gevoel dat die Belg ook genaaid is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen dat je er een beetje ziek van bent, je voelt je toch een beetje genaaid zeg maar....![]()
Maar je bent nu wel weer wijzer..... en dat is een voordeel, misschien wordt het volgende huis wel nog
leuker en mooier.........
Gert had of Coos had toch een adres van iemand die betrouwbaar is las ik ergens, misschien is dat iets....
Lullig allemaal hoor....... maar komt goedquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
we hebben het gevoel dat die Belg ook genaaid is.![]()
die makelaar heeft een raar spelletje gespeeld, want vanaf dag 1 , kwam hij steeds met een ander huis aanzetten
daardoor werd ik achterdochtig.
dus, we zeiden al, het wordt dit huis of niets, en ineens blijkt het verkocht te zijn.
ja, coos was het, maar ga eerst even rustig op internet alles bekijken.
kijk, dit bedoel ik dus,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:34 schreef noekje het volgende:
Stoere Smash!![]()
Goedemorgen, ik ben zo beroerd als een hond en volgens mij schiet ik sneller in de pms dan de beurs kan zakken.
Gewoon ziekig.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben je misselijk of ziekjes?
Die beurs interesseert me geen bal eigenlijk, dat volg ik niet eens........
ik zie het wel.........
Moet je ook iets verkopen of dat niet?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
we hebben het gevoel dat die Belg ook genaaid is.![]()
die makelaar heeft een raar spelletje gespeeld, want vanaf dag 1 , kwam hij steeds met een ander huis aanzetten
daardoor werd ik achterdochtig.
dus, we zeiden al, het wordt dit huis of niets, en ineens blijkt het verkocht te zijn.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Gewoon ziekig.Maar dat komt nu niet zo goed uit dus ik ga zo aan de poeder en de vitamines.
Beurs volg ik ook niet al schijnen we wel weer aandelen te hebben. Ik was daar niet zo positief over, dat weet ik nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |