leek me een animatie. ik niet begrijp..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest lachen!
http://www.dumpert.nl/med(...)egende_schoenen.html
Pitten? Het is hier keihard werken jonguh! Je gevoelens uitwerken in klei, op papier krassen ipv in onze armen, en die groepsgesprekken he?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, talking about drains: toch wel erg duidelijk wie de eigenaar van die kloon was, of liggen jullie allemaal te pitten op de paaz?
Ja das logish.. In het water na een tijdje laat de boel los. Ik bedoel met een crash.. Dan vliegen schoen ook uit.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wellus.........
http://www.waarmaarraar.n(...)t_aan_in_Zweden.html
Uh ik was aan het slijmenquote:
is ook..... is ook....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja das logish.. In het water na een tijdje laat de boel los. Ik bedoel met een crash.. Dan vliegen schoen ook uit.
Dat vind ik raar
zo bedoelde ik het niet (voordat ik ook gebeld wordt en iemand zegt; "hee lul, ik kom je vader neuken").quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pitten? Het is hier keihard werken jonguh! Je gevoelens uitwerken in klei, op papier krassen ipv in onze armen, en die groepsgesprekken he?
Dus doe nou niet alsof het allemaal makkelijk is.
Een schone zoals je moeder altijd zeiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is ook..... is ook....
ik weet ook niet hoe dat kan....... als me slippie maar niet wegwaait vind ik het best
Sorry WJ ..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet (voordat ik ook gebeld wordt en iemand zegt; "hee lul, ik kom je vader neuken").
sorry lies![]()
Haal es een nachtje door.. Zal je goed doenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik krijg een wegtrekker![]()
effe een dutje doen........ misschien kom ik vannacht nog wel effe langs ofzo......
Misschien tot laterquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik krijg een wegtrekker![]()
effe een dutje doen........ misschien kom ik vannacht nog wel effe langs ofzo......
Maar, maar, maar, nu weet ik nog helemaal niet wie de eigenaar van de kloon wasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het is al goed![]()
mooie meezinger en fijne clip:
ik ga ff opruimen en naar m'n stee.
trusten
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot er ook van tussen. Ciao a tutti
the girl, well you know what kind of eyes she got..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, nu weet ik nog helemaal niet wie de eigenaar van de kloon was![]()
Een domme trut iigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, nu weet ik nog helemaal niet wie de eigenaar van de kloon was![]()
Slaap lekker WJ![]()
Schoenen zitten er nog aanquote:
quote:
Tis gewoon raarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik begrijp je slachtoffer-schoenen vraagstuk wel hoor! Ik heb ook geen idee. Geen ervaringsdeskundige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |