Nog ff snel iets aangepastquote:
doeidoei!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog ff snel iets aangepastDank je wel
![]()
Jeeejquote:
hehe, alles goed ?quote:
dat was een late reactiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:14 schreef Logician het volgende:
Have fun Sgele, geniet er nog maar even van!
joah, beetje koud en moe, maar verder wel goed! daar ook?quote:
ehm gaat weer beterquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:19 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
joah, beetje koud en moe, maar verder wel goed! daar ook?
ehm ... is er dan voetbal ???quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef Sophietjuh het volgende:
is iedereen voetbal aan het kijken ofzo???
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:18 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
dat was een late reactieje moet je niet zo af laten leiden!
yep, ons eigen landje moet spelenquote:
ik vertel gewoon de waarheidquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:30 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
ik vertel gewoon de waarheidJe kunt me zo opgeven voor het moment van de waarheid
quote:
ow, okquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:29 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
yep, ons eigen landje moet spelen![]()
niet te veel an dat behanglijm snuiven héquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:50 schreef Sophietjuh het volgende:
BANKHANGTIJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HoiHoiquote:
hebben geen lijm, wel veeul verf en terpentinequote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:57 schreef Runx het volgende:
[..]
HoiHoi, nee nu is het te laat , moet je eerder zeggen kan ik meteen via mijn stage naar jullie toen
![]()
en kunnen we gezamenlijk aan de behanglijm
nais .. kunnen we die terpentine en verf i.p.v water gebruiken voor de waterpijpquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:02 schreef Logician het volgende:
[..]
hebben geen lijm, wel veeul verf en terpentine
tot morgen dan
Wij doen altijd nog meer dan buitenlanders, wij werken tenminste!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:51 schreef beijar het volgende:
en dan zeure ze dat buitenlanders niets doen![]()
wtf man!
Jij bent een vrouw jij moet niet werken. Jij moet zorgen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:57 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Wij doen altijd nog meer dan buitenlanders, wij werken tenminste!
tijden zijn veranderd, voor als je dat nog niet wist! Dat noemen ze E-MAN-CI-PA-TIE. Moet ik het nog voor je spellen, of is nederlands niet zo moeilijk voor je??!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:59 schreef beijar het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw jij moet niet werken. Jij moet zorgen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:59 schreef beijar het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw jij moet niet werken. Jij moet zorgen.
Zo mag je niet praten, ik spreek ook netjes tegen jou.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:01 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
tijden zijn veranderd, voor als je dat nog niet wist! Dat noemen ze E-MAN-CI-PA-TIE. Moet ik het nog voor je spellen, of is nederlands niet zo moeilijk voor je??!!
Nee ik heb een mooie auto!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en jij gaat morgen op de ezel naar je werk?
ja van die uitkering van je. uitkering, en niet werken. Zo gaat dat altijd!quote:
nou dan.... je gaat wel met je tijd mee.... tot zover het je uitkomt..quote:
Niet zo generallizeren meisje, wees blij dat ik voor jou opkom.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:04 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
ja van die uitkering van je. uitkering, en niet werken. Zo gaat dat altijd!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:04 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
ja van die uitkering van je. uitkering, en niet werken. Zo gaat dat altijd!
De natuur!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou dan.... je gaat wel met je tijd mee.... tot zover het je uitkomt..de vrouw moet zorgen... gast wie heeft dat uitgevonden?
waar haaaal je het vandaan?
oepsie, oke de meesten danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niet zo kortzichtig he! ik heb hele leuke Marokkaanse collega's gehad!
Misschien wil een vrouw van tegenwoordig niet meer onderdrukt zijn, en laten zien dat wij ook wat kunnen! Je hoeft niet altijd een vrouw op haar plek te zettenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:07 schreef beijar het volgende:
[..]
Niet zo generallizeren meisje, wees blij dat ik voor jou opkom.
Wat ik zeggen wil is dat een vrouw in haar natura heeft dat ze wil zorgen en dat ze dat ook dan moet doen.
Een goede man werkt en zorgt voor geld, niet een vrouw. Dat kan nooit goed zijn.
quote:
Dat is niet onderdrukking dat is een gift, daar moet een vrouw dankbaar voor zijn!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:10 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Misschien wil een vrouw van tegenwoordig niet meer onderdrukt zijn, en laten zien dat wij ook wat kunnen! Je hoeft niet altijd een vrouw op haar plek te zettendat moeten wij al bij mannen, is al moeilijk genoeg!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mooie comeback. had ik niet verwacht!
echter:
vroeger had je een punt. mannen zijn fysiek sterker en beter gebouwd dan vrouwen. echter hebben we op denkniveau geen grote verschillen. en zeg nu zelf. hoeveel fysiek werk moet iemand in de huidige maatschappij nog verrichten?
als je het hebt over spec ops of de bouw dan heb je een punt... maar de andere 90% van de banen kunnen vrouwen net zo goed als mannen
Waarom veranderren wat goed is? Waarom moet altijd alles veranderren?!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mooie comeback. had ik niet verwacht!
echter:
vroeger had je een punt. mannen zijn fysiek sterker en beter gebouwd dan vrouwen. echter hebben we op denkniveau geen grote verschillen. en zeg nu zelf. hoeveel fysiek werk moet iemand in de huidige maatschappij nog verrichten?
als je het hebt over spec ops of de bouw dan heb je een punt... maar de andere 90% van de banen kunnen vrouwen net zo goed als mannen
Nee zeker niet! De mensen die zo denken moeten ze opsluiten!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:12 schreef beijar het volgende:
[..]
Dat is niet onderdrukking dat is een gift, daar moet een vrouw dankbaar voor zijn!
idem ditoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:13 schreef Crazy-p het volgende:
en toch moet ik er niet aan denken om hele dagen thuis te zitten!
Onzin mensen die niet voor rede vatbaar zijn die moeten ze opsluiten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:13 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Nee zeker niet! De mensen die zo denken moeten ze opsluiten!
Moeder EN vader. Dus waarom zou de moeder alleen thuis zitten, en de man gaan werken? Precies hetzelfde verhaalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:14 schreef beijar het volgende:
Een man kan toch niet thuis gaan zitten? En een kind hoort toch niet in een veestal???
Een kind moet geborgenheid krijgen van zijn moeder, niet van een wilvreemde..
Kijk naar de natuur, waar passen de mannen op de kinderen????quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:15 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Moeder EN vader. Dus waarom zou de moeder alleen thuis zitten, en de man gaan werken? Precies hetzelfde verhaal
ja net zoals de huishouding zeker, bullshit. Ik denk dat je een vernieuwde opvoeding moet krijgen. opvoeding van het heden, en niet van 100 jaar geledenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef beijar het volgende:
[..]
Kijk naar de natuur, waar passen de mannen op de kinderen????
Dat is de taak van de vrouw!
ach meis, laat hem maar mooi. Vaag irritant persoon is hetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef Crazy-p het volgende:
er zijn toch genoeg vrouwen zonder kinderen.. en als een man nou thuis wil zitten.. waarom niet?
als hij er zelf voor kiest om voor het kind te zorgen.. dan moet hij dat helemaal zelf weten..
als dat goed gaat.. waarom niet
Dat komt alleen omdat nederlandse mannen zijn opgevoet door feministen en daardoor verpest zijn, hoe vaak hoor ik niet dat nederlandse meisjes de nederlandse mannen te soft vinden te gevoelig te huilerig...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef Crazy-p het volgende:
er zijn toch genoeg vrouwen zonder kinderen.. en als een man nou thuis wil zitten.. waarom niet?
als hij er zelf voor kiest om voor het kind te zorgen.. dan moet hij dat helemaal zelf weten..
als dat goed gaat.. waarom niet
soms vraag ik me af hoe het kan dat iemand met redelijk sterke argumenten zo dom is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:13 schreef beijar het volgende:
[..]
Waarom veranderren wat goed is? Waarom moet altijd alles veranderren?!
Waarom denk je dat al die oorlog komt? Omdat veranderring niet goed is!
Dan wil ik niet weten hoe jouw huis er uit ziet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:17 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
ja net zoals de huishouding zeker, bullshit. Ik denk dat je een vernieuwde opvoeding moet krijgen. opvoeding van het heden, en niet van 100 jaar geleden
weet ik.. alleen ik erger me aan mensen die denken alles beter te weten..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:18 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
ach meis, laat hem maar mooi. Vaag irritant persoon is het
Erg mooi, net opnieuw geverfd e.d. Wij vrouwen kunnen meer dan je denkt!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:18 schreef beijar het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe jouw huis er uit ziet.
Omdat een vrouw van nature zwak is en op haar man steunt om voor haar te zorgen zodat zei alle tijd en zorg weer in rust aan haar kinderen kan doorgeven en met 100% aandacht en liefde er voor hun kan zijn in plaats van te brengen bij een wildvreemde in een kinderopvang.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
soms vraag ik me af hoe het kan dat iemand met redelijk sterke argumenten zo dom is.
Waarom verandering?
gast? wtf?
waarom heb je een auto? waarom leven we niet meer in hutjes?
je zei net zelf dat je in een mooie auto naar je werk gaat?
waarom dan?
geiten hoeden kan je toch ook op een grasveldje naast je hut?
we moeten ons toch aanpassen?
waarom is het goed dat vrouwen niet werken?
wat moet een alleenstaande vrouw dan?
daar heb je helemaal gelijk in, maar ja, niet iedereen weet dat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:19 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
weet ik.. alleen ik erger me aan mensen die denken alles beter te weten..
ieder mens heeft een eigen keus.
ik wil je alleen maar op feiten wijzen maar als er in nederland een zoontje van een man is overleden zie je hem niet huilen op tv.. in landen waar de vrouw standaard thuis is en niet werkt zie je die mannen huilen en gillen op de televisie.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:18 schreef beijar het volgende:
[..]
Dat komt alleen omdat nederlandse mannen zijn opgevoet door feministen en daardoor verpest zijn, hoe vaak hoor ik niet dat nederlandse meisjes de nederlandse mannen te soft vinden te gevoelig te huilerig...
Komt allemaal door feminisme.... allemaal verpest.
En toch wil je van binnen een man die voor je zorgt. Dat is feit.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Erg mooi, net opnieuw geverfd e.d. Wij vrouwen kunnen meer dan je denkt!
Lees ALLEENSTAAND! Moeilijk he, nederlandsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef beijar het volgende:
[..]
Omdat een vrouw van nature zwak is en op haar man steunt om voor haar te zorgen zodat zei alle tijd en zorg weer in rust aan haar kinderen kan doorgeven en met 100% aandacht en liefde er voor hun kan zijn in plaats van te brengen bij een wildvreemde in een kinderopvang.
Wie zegt dat? jij kunt niet in mij kijken. Miss wil ik wel helemaal geen man!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef beijar het volgende:
[..]
En toch wil je van binnen een man die voor je zorgt. Dat is feit.
dit heb ik net weerlegt met het feit dat maar 10% van het werk fysiek werk isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef beijar het volgende:
[..]
Omdat een vrouw van nature zwak is
dit is totaal geen antwoord op mijn vraagquote:en op haar man steunt om voor haar te zorgen zodat zei alle tijd en zorg weer in rust aan haar kinderen kan doorgeven en met 100% aandacht en liefde er voor hun kan zijn in plaats van te brengen bij een wildvreemde in een kinderopvang.
Wat ik op doel is dat mannen de vrouwen over zich heen laten lopen, totaal geen idee wie en waar zijn plaats heeft. Geen wonder dat er zoveel scheiden.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wil je alleen maar op feiten wijzen maar als er in nederland een zoontje van een man is overleden zie je hem niet huilen op tv.. in landen waar de vrouw standaard thuis is en niet werkt zie je die mannen huilen en gillen op de televisie.
je komt totaal met geen argumenten alleen maar met een mening...
is prima... daar heb je recht op. alleen probeer dan geen discussie aan te gaan
Dat wil je wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:22 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Wie zegt dat? jij kunt niet in mij kijken. Miss wil ik wel helemaal geen man!
een vrouw zou van nature zwak zijn.. maar ik kan net zoveel als een man kan.. dat is me geleerd.. en daar ben ik van overtuigd.. in die opzet heb ik helemaal geen man nodig om dingen voor mij te doen.. wat hij kan.. kan ik ook..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef beijar het volgende:
[..]
Omdat een vrouw van nature zwak is en op haar man steunt om voor haar te zorgen zodat zei alle tijd en zorg weer in rust aan haar kinderen kan doorgeven en met 100% aandacht en liefde er voor hun kan zijn in plaats van te brengen bij een wildvreemde in een kinderopvang.
nopequote:
En wie zorgt er dan voor jou kinderen later?? Een willdvreemde die al haar andacht moet delen tussen 20 andere VREEMDE kinderen??? Denk jij dat dat gezond is? En je huishouden nog maar niets over te zeggen??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dit heb ik net weerlegt met het feit dat maar 10% van het werk fysiek werk is
[..]
dit is totaal geen antwoord op mijn vraag
instorten doen ze altijd nog zelf, zonder de hulp van vrouwenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:24 schreef beijar het volgende:
Instorten ja, dat is dus die emancipatie, mannen moeten hun gevoelens tonen, mannen moeten dit, mannen moeten dat.. NEE onzin, vrouwen moeten hun plaats weer leren kennen.
En tegen wie lig jij aan als jij je veilig wilt voelen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:24 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
een vrouw zou van nature zwak zijn.. maar ik kan net zoveel als een man kan.. dat is me geleerd.. en daar ben ik van overtuigd.. in die opzet heb ik helemaal geen man nodig om dingen voor mij te doen.. wat hij kan.. kan ik ook..
en daarbij kan ik zonder problemen nog werken ook.. wat wil je nog meer?
dus de vrouw is nu weer sterker dan de man?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:23 schreef beijar het volgende:
[..]
Wat ik op doel is dat mannen de vrouwen over zich heen laten lopen,
ik word een beetje misselijk van je racistische gewauwelquote:totaal geen idee wie en waar zijn plaats heeft. Geen wonder dat er zoveel scheiden.
Opvoeding!!! Slechte opvoeding hersenspoeling!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
instorten doen ze altijd nog zelf, zonder de hulp van vrouwenen als wij al bezig zijn met de afwas enzo, hoe hebben wij dan de tijd om iemand te helpen met instorten???
Sorry maar ik bedoel het niet rasistisch.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus de vrouw is nu weer sterker dan de man?
[..]
ik word een beetje misselijk van je racistische gewauwel
bakje nodig barra??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus de vrouw is nu weer sterker dan de man?
[..]
ik word een beetje misselijk van je racistische gewauwel
het liefst.. lig ik tegen niemand aan..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef beijar het volgende:
[..]
En tegen wie lig jij aan als jij je veilig wilt voelen?
dat denk je, kijk eerst naar jezelf voordat je naar anderen kijktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:28 schreef beijar het volgende:
[..]
Opvoeding!!! Slechte opvoeding hersenspoeling!
ik denk dat ik dat samen met mijn vrouw ga doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:26 schreef beijar het volgende:
[..]
En wie zorgt er dan voor jou kinderen later?? Een willdvreemde die al haar andacht moet delen tussen 20 andere VREEMDE kinderen??? Denk jij dat dat gezond is? En je huishouden nog maar niets over te zeggen??
Ik wil je topic niet verpesten, ik ga wel weg... jammer dat er geen ruimte is voor discussiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:30 schreef Runx het volgende:
jonge wtf is dit voor shit , ga een ander topic openen voor dit soort onzindit is geen reet te doen op je werk topic , niet hoe jij denkt over vrouwen die 100 jaar gleden leefden
niet voor dit soort discussies in ieder gevalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:31 schreef beijar het volgende:
[..]
Ik wil je topic niet verpesten, ik ga wel weg... jammer dat er geen ruimte is voor discussie
helaas ben je dat wel. je vind een vrouw minder dan een man.. daar walg ik een beetje van.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:29 schreef beijar het volgende:
[..]
Sorry maar ik bedoel het niet rasistisch.
gezellig is het hier hequote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:30 schreef Runx het volgende:
jonge wtf is dit voor shit , ga een ander topic openen voor dit soort onzindit is geen reet te doen op je werk topic , niet hoe jij denkt over vrouwen die 100 jaar gleden leefden
nee , niet over hoe de vrouwen leefden 100 jaar gleden ,als je mening wil delen met andere mensen vindt ik het goed , maar open dan een fatsoenlijke topic , en ga geen bloed onder nagels van andere users halenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:31 schreef beijar het volgende:
[..]
Ik wil je topic niet verpesten, ik ga wel weg... jammer dat er geen ruimte is voor discussie
Nee als dat jouw mening is is dat jouw mening ik probeer alleen mijn mening te geven.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
helaas ben je dat wel. je vind een vrouw minder dan een man.. daar walg ik een beetje van.
als ik ga zeggen dat een buitenlander minder vind dan een nederlander (wat niet zo is) ga je waarschijnlijk roepen dat ik een rassist ben... terwijl je het net zo hard doet.
ik ben ff douchen
ja wtf , ik wordt soms zo boos op dat soort dingen he , mensen die zo oppervlakkig zijn maar ok , ik wil best wel x keer in discussie aan gaan met hem/haar maar in en ander topic die daar voor bestemd is , niet een beetje de sfeer hier verpesten door dat gemeukquote:
Ja inderdaad, is ook zo. Ik kan er ook niet tegen, en ga er dan ook zo dom tegenin he..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:37 schreef Runx het volgende:
[..]
ja wtf , ik wordt soms zo boos op dat soort dingen he , mensen die zo oppervlakkig zijn maar ok , ik wil best wel x keer in discussie aan gaan met hem/haar maar in en ander topic die daar voor bestemd is , niet een beetje de sfeer hier verpesten door dat gemeuk
Whahahahahahaquote:
haha , ik weet niet of dat en goed plan is , een blinde laten schilderenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:38 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Ja inderdaad, is ook zo. Ik kan er ook niet tegen, en ga er dan ook zo dom tegenin he..
Maarreeee, je kwam helpen schilderen??![]()
![]()
hoe typ/lees je dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:41 schreef Runx het volgende:
[..]
haha , ik weet niet of dat en goed plan is , een blinde laten schilderen
yeah right! Tot morgen hequote:
waaromquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:45 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
yeah right! Tot morgen heEnne, logi zegt dat je gewoon een mietje bent
ik zie 30 % met beide ogen , alles daarover staat wel in mijn bioquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:45 schreef Crazy-p het volgende:
lol.. microsoft sam ofzo iets.. mn schoonzusje heeft dat ook.. die is helemaal blind sinds dr 18de
geregeldquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:46 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom, ik mietje , ik kom voor jullie op als er een halvegaare stonede terrorist hier de boel probeert te verzieken
adres ?
tot morgenquote:
wie weet opent die wel een topic , wat een achmed echt waarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jammer dat hij de discussie niet aan wou gaan
vind het gewoon jammer dat er mensen zijn die best wel een iq bezitten maar dit soort dingen kan klakkeloos overnemen uit de koran / bijbelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:51 schreef Runx het volgende:
[..]
wie weet opent die wel een topic , wat en achmed echt waar
HELP wat eng!!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:50 schreef Runx het volgende:
[..]
tot morgen![]()
wooow een pm , ik ben populair aan het worden
ja, en die zul je altijd houden!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vind het gewoon jammer dat er mensen zijn die best wel een iq bezitten maar dit soort dingen kan klakkeloos overnemen uit de koran / bijbel
kijk naar de natuur? OK, onderzoek: Pinquinquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef beijar het volgende:
[..]
Kijk naar de natuur, waar passen de mannen op de kinderen????
Dat is de taak van de vrouw!
1 |
van nature zwak, hmm misschien fysiek, maar geestelijk zeker niet. vrouwen krijgen dezelfde opleidingen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef beijar het volgende:
[..]
dat is een mening.. ZIJN mening..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef beijar het volgende:
[..]
En toch wil je van binnen een man die voor je zorgt. Dat is feit.
maar straks gaan jullie mij tazerenquote:
hehehe onze meester in bans is weer terug uit de bajesquote:
Relax, hij is nu weg. En hopelijk komt hij niet meer terugquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:59 schreef renedis het volgende:
goede avond.. ik heb voor het eerst ook echt dit topic terug gelezen! wat een gare gast is dat joh?!
[..]
kijk naar de natuur? OK, onderzoek: Pinquin
[ code verwijderd ]
[..]
van nature zwak, hmm misschien fysiek, maar geestelijk zeker niet. vrouwen krijgen dezelfde opleidingen.
maar ysiek zwak is ook al niet meer interessant aangezien de banen van tegenwoordig vrijwel 0,0 fysiek zijn!
[..]
dat is een mening.. ZIJN mening..
je hebt het "standaard" gezin/verhouding, dat is uiteraard:
man werkt
vrouw zorgt voor het eten en huishouding.
2 of 3 kinderen
tegenwoordig is dat alweer verouderd omdat de vrouw ook haast wel MOET werken.. alles is duur en de vrouw moet dan bij verdienen om het te kunnen betalen. het is dus niet de vrouw die de "man" overneemt maar de overheid die je bijna dwingt om te gaan werkenonthoudt, ik wil niet de overheid de schuld geven, ik geef niemand de schuld.. het is gewoon een vorm van evolutie
jups... ik moest het toch even zeggen allemaal.. maakte me haast nog kwaad om die gast. de vrouwen-hater......
Ik ben niet blij met die titel eigenlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:01 schreef Runx het volgende:
[..]
hehehe onze meester in bans is weer terug uit de bajes
slaap zequote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:00 schreef renedis het volgende:
OLEP! hahahah het is DONDERADG.. je bent NIET meer gebanned!
ik ben ook net aanwezig. goedendag iedereen! ik ga nu slapennnn
slaap lekker!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga maffen... truste peeps
Slaap lekker en tot morgenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:03 schreef Runx het volgende:
[..]
slaap ze
ik ga ook na bed het wel allemaal genoeg voor 1 avondwelterusten iedereen , slaap lekker
![]()
![]()
trusten fok playerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga maffen... truste peeps
hahaa, jaa ik zat me op te vreten manquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:02 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Relax, hij is nu weg. En hopelijk komt hij niet meer terug
Dus adem IN, adem UIT!
Hoibtw
gaan jullie mij spanken ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:04 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Slaap lekker en tot morgenBereid je maar voor hahahahahahahaha
![]()
Lijn 1quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:05 schreef Runx het volgende:
[..]
gaan jullie mij spanken ofzodan neem ik mijn sm pak ook meten mee
ik kan daar tog met openbaar veroer komen ?
, nee ok ... tot morgen iedereen
laatste post: SM PAK? ********fotosoep idee******quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:05 schreef Runx het volgende:
[..]
gaan jullie mij spanken ofzodan neem ik mijn sm pak ook meten mee
ik kan daar tog met openbaar veroer komen ?
, nee ok ... tot morgen iedereen
MorguuuH! Sm0keZquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:08 schreef Runx het volgende:
verassing
iki doe imitatie na van een film grandma's boy
die reactie is van thomas , madskillz , en dat is zijn kamer
debbiieeeeequote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:19 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgen allen..ik ben ook weer aan het werk![]()
![]()
Morgen debbiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:19 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgen allen..ik ben ook weer aan het werk![]()
![]()
quote:
quote:Thomassive (4 maanden geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam Wat een fakking homo zeg, wat een lelijke homo die dit doet. Wat een mafkees.
Smoookkkeeezzz heb je me gemist gister?quote:
Je moeder!! die is ... och laat zittenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Godverdomme, ben nog steeds helemaal doorweekt!
Loop ik vanmorgen de deur uit; Ah! Droog!
Stap op de motor en rij weg, eerst 5 minuten; Nog steeds droog!
En jahoor, vervolgens was het nodig om een wolkbreuk los te laten barsten. Net toen ik te lui was om m'n motorbroek aan te trekken
Heeey Sgele!!! Was jij niet jarig gister? Nog gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je moeder!! die is ... och laat zitten
Mogguh Smokez!![]()
Madskillz!
Debbie![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heeey Sgele!!! Was jij niet jarig gister? Nog gefeliciteerd![]()
28quote:
Aha, diequote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Thomassive (4 maanden geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam Wat een fakking homo zeg, wat een lelijke homo die dit doet. Wat een mafkees.?
quote:
Failquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik dacht dat ik ouder dan jij was
dat scheelt weer
mooie leeftijd toch. Bijna 30quote:
Ja weer aan het werk hequote:
* -Madskillz28TH haalt koffie voor debbiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja weer aan het werk hena een heul lang weekend..valt altijd tegen
Dank je Madskillzquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH haalt koffie voor debbie
Alstuquote:
Ik was zelf ook niet echt ruim aanwezig gisteren, maar ik heb je wel gemist hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Smoookkkeeezzz heb je me gemist gister?![]()
![]()
Da's knap vervelend ja...waarom de rest van de week niet gewoon vrij pakken dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja weer aan het werk hena een heul lang weekend..valt altijd tegen
Gast....heeft de rest een houten bek ofzo?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH haalt koffie voor debbie
Zo voelt het inmiddels wel jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
Gast....heeft de rest een houten bek ofzo?
Nou ik ben al best wel veel vrij geweest, maar ik heb nu wel spijtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's knap vervelend ja...waarom de rest van de week niet gewoon vrij pakken dan?
[..]
Ik geloof er echt helemaal niks vanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik was zelf ook niet echt ruim aanwezig gisteren, maar ik heb je wel gemist hoor
Je vroeg het gisteren nog en ik antwoorde er nog op ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, ik weet van niks?
Gefeliciteerd kerel!
[ afbeelding ]
Doe nou nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik geloof er echt helemaal niks van
Het is tenslotte bijna weer weekend hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik ben al best wel veel vrij geweest, maar ik heb nu wel spijtmaar ja shit happens, kom ik ook wel weer overheen
Hier regent het heel wijsquote:
Ow... slaaptekort ftwquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je vroeg het gisteren nog en ik antwoorde er nog op ook![]()
Thx kerelDat zijn wel heule fijne....biertjes
Ach ja die twee dagen werken kom ik ook wel weer doorheen..denk ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is tenslotte bijna weer weekend he![]()
[..]
Hier regent het heel wijs
En ja, dat weet ik!quote:
Ik heb heeeeeel veel zinquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach ja die twee dagen werken kom ik ook wel weer doorheen..denk ikheb in ieder geval weinig zin...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En ja, dat weet ik!
Heel verstandig ging ik vanmorgen maar met de motor naar m'n werk... M'n broek is nog steeds (2.5 uur later!) nat!
Ja ik heb ook wel zin..in andere dingenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb heeeeeel veel zin
Alleen jammer dat ik eerst moet werken :
nee sorry, was het dienblad vergetenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's knap vervelend ja...waarom de rest van de week niet gewoon vrij pakken dan?
[..]
Gast....heeft de rest een houten bek ofzo?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, ik weet van niks?
Gefeliciteerd kerel!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Draaien er trouwens nog leuke films in de bios?
Vanavond ga ik gezellig naar de bios met een vriendin
Death Race schijnt ook vet te zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Da's mijn cadeau! Afblijven!quote:
Max Payne, maar dat lijkt me niet echt iets om een vrouw voor mee te nemenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Wanted? (zo ja...die is heel vetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuuh die nieuwe met Angelina Jolie schijnt wel vet te zijn
Het zijn er 3, kan toch wel delenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's mijn cadeau! Afblijven!![]()
En bedankt voor de koffie
Wanneer is iets niet echt wat om een vrouw mee naartoe te nemen? Ligt er toch aan waar die vrouw van houdtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's mijn cadeau! Afblijven!![]()
En bedankt voor de koffie
[..]
Max Payne, maar dat lijkt me niet echt iets om een vrouw voor mee te nemen
Die nieuwe film met Dane Cook is eigenlijk te lullig voor woorden, maar hijzelf is wel lekker grof![]()
Verder kan ik ff niks verzinnen
Ja wanted ja..die had ik gedownload, goeie kwaliteit, ik krijg alleen die kut ondertiteling er niet onderquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wanted? (zo ja...die is heel vet)
En Death Race inderdaad...maar die heb ik allemaal op DVD
Hoe heet die film?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuuh die nieuwe met Angelina Jolie schijnt wel vet te zijn
Wauw,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wanneer is iets niet echt wat om een vrouw mee naartoe te nemen? Ligt er toch aan waar die vrouw van houdt
Ik kijk bijvoorbeeld heel graag actie die meestal mannen mooi vinden
Godverdomme waarom heb ik jou niet eerder leren kennenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wanneer is iets niet echt wat om een vrouw mee naartoe te nemen? Ligt er toch aan waar die vrouw van houdt
Mja da's ook weer zo, vorige week zaten we The Mist van Stephen King te kijkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hé, afblijven, ik ga al met debbie naar de biosquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godverdomme waarom heb ik jou niet eerder leren kennen
Ik weet zeker dat niet veel vrouwen naar wanted willen. Ten eerste omdat er een mooie vrouw in speelt en ze bang zijn dat hun lief geen oog meer voor ze heeftquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Wauw,![]()
daar houd ik wel van
Hé kerel!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:43 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen iedereen
Ik ben weer beetje beter maar wel aan werk aangezien er dingen gedaan moeten worden voordat ik op vakantie ga.
Hebben jullie mij een beetje heel erg gemist?
Die heb ik allaaaang ge zienquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja da's ook weer zo, vorige week zaten we The Mist van Stephen King te kijken
Triest zulke vrouwenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat niet veel vrouwen naar wanted willen. Ten eerste omdat er een mooie vrouw in speelt en ze bang zijn dat hun lief geen oog meer voor ze heeft![]()
Ja maar reken maar dat ze er zijnquote:
Mogguh Aapie!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:43 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen iedereen
Ik ben weer beetje beter maar wel aan werk aangezien er dingen gedaan moeten worden voordat ik op vakantie ga.
Haha,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé kerel!
Nee, na je eerste vermissingstopic was de hype wel een beetje voorbij
Wanneer begint je vakantie eigenlijk?
Zo geil vind ik haar niet. Ze is me iets te mager. Ze is wel lekker in Mr and Mrs Smithquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat niet veel vrouwen naar wanted willen. Ten eerste omdat er een mooie vrouw in speelt en ze bang zijn dat hun lief geen oog meer voor ze heeften ten tweede het is vette keiharde actie
Maar ja zelfs ik vind Angelina Jolie een geil wijf en ik ben geeneens pot
Het einde had wel een hoog wtf-gehalte ja, de rest van de film vond ik maar matig eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die heb ik allaaaang ge zienhet einde was vet dat wel
AAAaaaapquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:43 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen iedereen
Dat doe je goedquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha,
Hij begint vrijdag om 5 uur tot maandag 27ste
Nou ja zoals ik al zei ik vond de rest wel OK. Hij staat in ieder geval niet in me top20 ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het einde had wel een hoog wtf-gehalte ja, de rest van de film vond ik maar matig eerlijk gezegd...
En dat terwijl ik SK films echt wel kan waarderen
Dat einde was bijzonder lullig jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het einde had wel een hoog wtf-gehalte ja, de rest van de film vond ik maar matig eerlijk gezegd...
En dat terwijl ik SK films echt wel kan waarderen
Ik vermoed een bananenrepubliekquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat doe je goed
Nog exotische bestemmingen?
Ben met me vriendin er heen geweest..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat niet veel vrouwen naar wanted willen. Ten eerste omdat er een mooie vrouw in speelt en ze bang zijn dat hun lief geen oog meer voor ze heeften ten tweede het is vette keiharde actie
Maar ja zelfs ik vind Angelina Jolie een geil wijf en ik ben geeneens pot
Eerst was ze wel lekkerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Zo geil vind ik haar niet. Ze is me iets te mager. Ze is wel lekker in Mr and Mrs Smith
Ja maar zo mager als ze nu is kan ook gewoon nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Zo geil vind ik haar niet. Ze is me iets te mager. Ze is wel lekker in Mr and Mrs Smith
Nederlandquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat doe je goed
Nog exotische bestemmingen?
Preciesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eerst was ze wel lekker
Maar kom op zeg, ik heb Unicef reclames gezien waar ze nog meer vet aan hun lijf hadden
Doh ik ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nederland![]()
Moet ook nog is leren want me studie heeft ook aandacht nodig..
(Ja ik werk en studeer)
Misschien wel met Runxquote:
Neej die gaat naar een land met veel bruggen, misschien dat ie daar wel durft te springenquote:
Hahah...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej die gaat naar een land met veel bruggen, misschien dat ie daar wel durft te springen
De sfeer zit er weer heerlijk in vandaagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej die gaat naar een land met veel bruggen, misschien dat ie daar wel durft te springen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
De sfeer zit er weer heerlijk in vandaag![]()
![]()
Hoelang nog?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]als hij maar niet vandaag de mededelingen doet want die doe ik nu weer
Sfeer wel.. maar echt totaal geen zin want voel me nog steeds verrotquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
De sfeer zit er weer heerlijk in vandaag![]()
![]()
Reken maar van niet, volgens mij wordt ie al misselijk als hij in zijn schoenen staatquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zie nu je "eindbaas" pas staanquote:
Ik ga dat nu ook puur uit zelfbescherming nog maar ff niet meldenquote:
Whahahaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Reken maar van niet, volgens mij wordt ie al misselijk als hij in zijn schoenen staat
Tja om nou echt te zeggen dat ik van m'n griep verlost ben...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sfeer wel.. maar echt totaal geen zin want voel me nog steeds verrot
Ja ja..quote:
omg what the FUCK is wrong with you??quote:
Mogguh !quote:
quote:
Haha echt he... maarja ben al blij dat het deze week doorzette en niet volgende weekquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja om nou echt te zeggen dat ik van m'n griep verlost ben...![]()
Maar goed, we doen het er maar mee he
Of volgende weekquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha echt he... maarja ben al blij dat het deze week doorzette en niet vorige week
Ik ben gewoon..alertquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik![]()
iemand is snel niet normaal
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:
Snelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe noemde ze dat vroeger dan?
quote:
Snelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat normaal dan?
Als ik vanmiddag klaar ben ga ik mezelf eerst weer helemaal kapot laten regenenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]OMG
Ik wou dat ik thuis was..lekker in me bed...met dit weer.![]()
Hoe laat ben je begonnen dan? Weer om 6 uur?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als ik vanmiddag klaar ben ga ik mezelf eerst weer helemaal kapot laten regenen
En daarna ga ik lekker 3 uur slapen ofzo
Lekkerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Debbie en Sgelequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee joh, t is nog veel te vroeg om snel te zijn
Yepquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe laat ben je begonnen dan? Weer om 6 uur?
Wat heb je nou aan dat vroeg naar huis gaan als je na het werk is nog 3 uur gaat slapen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe laat ben je begonnen dan? Weer om 6 uur?
Wat heb je nou aan dat vroeg naar huis gaan als je na het werk is nog 3 uur gaat slapen
Ja maarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep
Vraag: Wat heb je nou aan dat vroeg naar huis gaan
Antwoord: na het werk is nog 3 uur gaat slapen
Opzich wel lekker toch.. ff 3 uurtjes slapenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maarlaat maar ik ga er ook maar niet tegenin
Jawel maar dat zou voor mij niet de reden zijn om vroeg te beginnen en vroeg naar huis te gaan, om te slapenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Opzich wel lekker toch.. ff 3 uurtjes slapen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maarlaat maar ik ga er ook maar niet tegenin
het is nog geen vrijdagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Fansquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge fans!
Morguh!quote:
Mwah..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawel maar dat zou voor mij niet de reden zijn om vroeg te beginnen en vroeg naar huis te gaan, om te slapen
Dan kan ik beter 's nachts wat langer slapen, want je hebt er dan toch geen reet aan om vroeg te beginnen.
Als ik vroeg naar huis kan (omdat ik vroeg ben begonnen) ga ik in ieder geval niet slapen
VInd ik zonde van me tijd..dat is mijn mening.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mwah..
Ligt er aan of en toe lijkt et me wel heerlijk om ff te tukken na werk..
Maarja als ik dat doe slaap ik ook echt lang en slaap ik snachts niet
Fans ook echtquote:
1 goedemorgenquote:
hihiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:08 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen iedereen , ben ook een keer aangekomen op mijn stage , tjah had me verslapen .
alles goed met iedereen
p.s fak zitten ze die koffie automaat schoon te maken , heb weer in de ochtend geen koffie
p.s.s ik ben mijn oorbellen vergeten in te doen![]()
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:08 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen iedereen, ben ook een keer aangekomen op mijn stage , tjah had me verslapen .
alles goed met iedereen
p.s fak zitten ze die koffie automaat schoon te maken , heb weer in de ochtend geen koffie
Mogguhquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:08 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen iedereen, ben ook een keer aangekomen op mijn stage , tjah had me verslapen .
alles goed met iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |