Wie zegt dat? jij kunt niet in mij kijken. Miss wil ik wel helemaal geen man!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef beijar het volgende:
[..]
En toch wil je van binnen een man die voor je zorgt. Dat is feit.
dit heb ik net weerlegt met het feit dat maar 10% van het werk fysiek werk isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef beijar het volgende:
[..]
Omdat een vrouw van nature zwak is
dit is totaal geen antwoord op mijn vraagquote:en op haar man steunt om voor haar te zorgen zodat zei alle tijd en zorg weer in rust aan haar kinderen kan doorgeven en met 100% aandacht en liefde er voor hun kan zijn in plaats van te brengen bij een wildvreemde in een kinderopvang.
Wat ik op doel is dat mannen de vrouwen over zich heen laten lopen, totaal geen idee wie en waar zijn plaats heeft. Geen wonder dat er zoveel scheiden.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wil je alleen maar op feiten wijzen maar als er in nederland een zoontje van een man is overleden zie je hem niet huilen op tv.. in landen waar de vrouw standaard thuis is en niet werkt zie je die mannen huilen en gillen op de televisie.
je komt totaal met geen argumenten alleen maar met een mening...
is prima... daar heb je recht op. alleen probeer dan geen discussie aan te gaan
Dat wil je wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:22 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Wie zegt dat? jij kunt niet in mij kijken. Miss wil ik wel helemaal geen man!
een vrouw zou van nature zwak zijn.. maar ik kan net zoveel als een man kan.. dat is me geleerd.. en daar ben ik van overtuigd.. in die opzet heb ik helemaal geen man nodig om dingen voor mij te doen.. wat hij kan.. kan ik ook..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef beijar het volgende:
[..]
Omdat een vrouw van nature zwak is en op haar man steunt om voor haar te zorgen zodat zei alle tijd en zorg weer in rust aan haar kinderen kan doorgeven en met 100% aandacht en liefde er voor hun kan zijn in plaats van te brengen bij een wildvreemde in een kinderopvang.
nopequote:
En wie zorgt er dan voor jou kinderen later?? Een willdvreemde die al haar andacht moet delen tussen 20 andere VREEMDE kinderen??? Denk jij dat dat gezond is? En je huishouden nog maar niets over te zeggen??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dit heb ik net weerlegt met het feit dat maar 10% van het werk fysiek werk is
[..]
dit is totaal geen antwoord op mijn vraag
instorten doen ze altijd nog zelf, zonder de hulp van vrouwenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:24 schreef beijar het volgende:
Instorten ja, dat is dus die emancipatie, mannen moeten hun gevoelens tonen, mannen moeten dit, mannen moeten dat.. NEE onzin, vrouwen moeten hun plaats weer leren kennen.
En tegen wie lig jij aan als jij je veilig wilt voelen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:24 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
een vrouw zou van nature zwak zijn.. maar ik kan net zoveel als een man kan.. dat is me geleerd.. en daar ben ik van overtuigd.. in die opzet heb ik helemaal geen man nodig om dingen voor mij te doen.. wat hij kan.. kan ik ook..
en daarbij kan ik zonder problemen nog werken ook.. wat wil je nog meer?
dus de vrouw is nu weer sterker dan de man?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:23 schreef beijar het volgende:
[..]
Wat ik op doel is dat mannen de vrouwen over zich heen laten lopen,
ik word een beetje misselijk van je racistische gewauwelquote:totaal geen idee wie en waar zijn plaats heeft. Geen wonder dat er zoveel scheiden.
Opvoeding!!! Slechte opvoeding hersenspoeling!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
instorten doen ze altijd nog zelf, zonder de hulp van vrouwenen als wij al bezig zijn met de afwas enzo, hoe hebben wij dan de tijd om iemand te helpen met instorten???
Sorry maar ik bedoel het niet rasistisch.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus de vrouw is nu weer sterker dan de man?
[..]
ik word een beetje misselijk van je racistische gewauwel
bakje nodig barra??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus de vrouw is nu weer sterker dan de man?
[..]
ik word een beetje misselijk van je racistische gewauwel
het liefst.. lig ik tegen niemand aan..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef beijar het volgende:
[..]
En tegen wie lig jij aan als jij je veilig wilt voelen?
dat denk je, kijk eerst naar jezelf voordat je naar anderen kijktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:28 schreef beijar het volgende:
[..]
Opvoeding!!! Slechte opvoeding hersenspoeling!
ik denk dat ik dat samen met mijn vrouw ga doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:26 schreef beijar het volgende:
[..]
En wie zorgt er dan voor jou kinderen later?? Een willdvreemde die al haar andacht moet delen tussen 20 andere VREEMDE kinderen??? Denk jij dat dat gezond is? En je huishouden nog maar niets over te zeggen??
Ik wil je topic niet verpesten, ik ga wel weg... jammer dat er geen ruimte is voor discussiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:30 schreef Runx het volgende:
jonge wtf is dit voor shit , ga een ander topic openen voor dit soort onzindit is geen reet te doen op je werk topic , niet hoe jij denkt over vrouwen die 100 jaar gleden leefden
niet voor dit soort discussies in ieder gevalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:31 schreef beijar het volgende:
[..]
Ik wil je topic niet verpesten, ik ga wel weg... jammer dat er geen ruimte is voor discussie
helaas ben je dat wel. je vind een vrouw minder dan een man.. daar walg ik een beetje van.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:29 schreef beijar het volgende:
[..]
Sorry maar ik bedoel het niet rasistisch.
gezellig is het hier hequote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:30 schreef Runx het volgende:
jonge wtf is dit voor shit , ga een ander topic openen voor dit soort onzindit is geen reet te doen op je werk topic , niet hoe jij denkt over vrouwen die 100 jaar gleden leefden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |