Dat is niet onderdrukking dat is een gift, daar moet een vrouw dankbaar voor zijn!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:10 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Misschien wil een vrouw van tegenwoordig niet meer onderdrukt zijn, en laten zien dat wij ook wat kunnen! Je hoeft niet altijd een vrouw op haar plek te zettendat moeten wij al bij mannen, is al moeilijk genoeg!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mooie comeback. had ik niet verwacht!
echter:
vroeger had je een punt. mannen zijn fysiek sterker en beter gebouwd dan vrouwen. echter hebben we op denkniveau geen grote verschillen. en zeg nu zelf. hoeveel fysiek werk moet iemand in de huidige maatschappij nog verrichten?
als je het hebt over spec ops of de bouw dan heb je een punt... maar de andere 90% van de banen kunnen vrouwen net zo goed als mannen
Waarom veranderren wat goed is? Waarom moet altijd alles veranderren?!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mooie comeback. had ik niet verwacht!
echter:
vroeger had je een punt. mannen zijn fysiek sterker en beter gebouwd dan vrouwen. echter hebben we op denkniveau geen grote verschillen. en zeg nu zelf. hoeveel fysiek werk moet iemand in de huidige maatschappij nog verrichten?
als je het hebt over spec ops of de bouw dan heb je een punt... maar de andere 90% van de banen kunnen vrouwen net zo goed als mannen
Nee zeker niet! De mensen die zo denken moeten ze opsluiten!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:12 schreef beijar het volgende:
[..]
Dat is niet onderdrukking dat is een gift, daar moet een vrouw dankbaar voor zijn!
idem ditoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:13 schreef Crazy-p het volgende:
en toch moet ik er niet aan denken om hele dagen thuis te zitten!
Onzin mensen die niet voor rede vatbaar zijn die moeten ze opsluiten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:13 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Nee zeker niet! De mensen die zo denken moeten ze opsluiten!
Moeder EN vader. Dus waarom zou de moeder alleen thuis zitten, en de man gaan werken? Precies hetzelfde verhaalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:14 schreef beijar het volgende:
Een man kan toch niet thuis gaan zitten? En een kind hoort toch niet in een veestal???
Een kind moet geborgenheid krijgen van zijn moeder, niet van een wilvreemde..
Kijk naar de natuur, waar passen de mannen op de kinderen????quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:15 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Moeder EN vader. Dus waarom zou de moeder alleen thuis zitten, en de man gaan werken? Precies hetzelfde verhaal
ja net zoals de huishouding zeker, bullshit. Ik denk dat je een vernieuwde opvoeding moet krijgen. opvoeding van het heden, en niet van 100 jaar geledenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef beijar het volgende:
[..]
Kijk naar de natuur, waar passen de mannen op de kinderen????
Dat is de taak van de vrouw!
ach meis, laat hem maar mooi. Vaag irritant persoon is hetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef Crazy-p het volgende:
er zijn toch genoeg vrouwen zonder kinderen.. en als een man nou thuis wil zitten.. waarom niet?
als hij er zelf voor kiest om voor het kind te zorgen.. dan moet hij dat helemaal zelf weten..
als dat goed gaat.. waarom niet
Dat komt alleen omdat nederlandse mannen zijn opgevoet door feministen en daardoor verpest zijn, hoe vaak hoor ik niet dat nederlandse meisjes de nederlandse mannen te soft vinden te gevoelig te huilerig...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef Crazy-p het volgende:
er zijn toch genoeg vrouwen zonder kinderen.. en als een man nou thuis wil zitten.. waarom niet?
als hij er zelf voor kiest om voor het kind te zorgen.. dan moet hij dat helemaal zelf weten..
als dat goed gaat.. waarom niet
soms vraag ik me af hoe het kan dat iemand met redelijk sterke argumenten zo dom is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:13 schreef beijar het volgende:
[..]
Waarom veranderren wat goed is? Waarom moet altijd alles veranderren?!
Waarom denk je dat al die oorlog komt? Omdat veranderring niet goed is!
Dan wil ik niet weten hoe jouw huis er uit ziet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:17 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
ja net zoals de huishouding zeker, bullshit. Ik denk dat je een vernieuwde opvoeding moet krijgen. opvoeding van het heden, en niet van 100 jaar geleden
weet ik.. alleen ik erger me aan mensen die denken alles beter te weten..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:18 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
ach meis, laat hem maar mooi. Vaag irritant persoon is het
Erg mooi, net opnieuw geverfd e.d. Wij vrouwen kunnen meer dan je denkt!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:18 schreef beijar het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe jouw huis er uit ziet.
Omdat een vrouw van nature zwak is en op haar man steunt om voor haar te zorgen zodat zei alle tijd en zorg weer in rust aan haar kinderen kan doorgeven en met 100% aandacht en liefde er voor hun kan zijn in plaats van te brengen bij een wildvreemde in een kinderopvang.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
soms vraag ik me af hoe het kan dat iemand met redelijk sterke argumenten zo dom is.
Waarom verandering?
gast? wtf?
waarom heb je een auto? waarom leven we niet meer in hutjes?
je zei net zelf dat je in een mooie auto naar je werk gaat?
waarom dan?
geiten hoeden kan je toch ook op een grasveldje naast je hut?
we moeten ons toch aanpassen?
waarom is het goed dat vrouwen niet werken?
wat moet een alleenstaande vrouw dan?
daar heb je helemaal gelijk in, maar ja, niet iedereen weet dat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:19 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
weet ik.. alleen ik erger me aan mensen die denken alles beter te weten..
ieder mens heeft een eigen keus.
ik wil je alleen maar op feiten wijzen maar als er in nederland een zoontje van een man is overleden zie je hem niet huilen op tv.. in landen waar de vrouw standaard thuis is en niet werkt zie je die mannen huilen en gillen op de televisie.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:18 schreef beijar het volgende:
[..]
Dat komt alleen omdat nederlandse mannen zijn opgevoet door feministen en daardoor verpest zijn, hoe vaak hoor ik niet dat nederlandse meisjes de nederlandse mannen te soft vinden te gevoelig te huilerig...
Komt allemaal door feminisme.... allemaal verpest.
En toch wil je van binnen een man die voor je zorgt. Dat is feit.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Erg mooi, net opnieuw geverfd e.d. Wij vrouwen kunnen meer dan je denkt!
Lees ALLEENSTAAND! Moeilijk he, nederlandsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef beijar het volgende:
[..]
Omdat een vrouw van nature zwak is en op haar man steunt om voor haar te zorgen zodat zei alle tijd en zorg weer in rust aan haar kinderen kan doorgeven en met 100% aandacht en liefde er voor hun kan zijn in plaats van te brengen bij een wildvreemde in een kinderopvang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |