quote:
ow, okquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:29 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
yep, ons eigen landje moet spelen![]()
niet te veel an dat behanglijm snuiven héquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:50 schreef Sophietjuh het volgende:
BANKHANGTIJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HoiHoiquote:
hebben geen lijm, wel veeul verf en terpentinequote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:57 schreef Runx het volgende:
[..]
HoiHoi, nee nu is het te laat , moet je eerder zeggen kan ik meteen via mijn stage naar jullie toen
![]()
en kunnen we gezamenlijk aan de behanglijm
nais .. kunnen we die terpentine en verf i.p.v water gebruiken voor de waterpijpquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:02 schreef Logician het volgende:
[..]
hebben geen lijm, wel veeul verf en terpentine
tot morgen dan
Wij doen altijd nog meer dan buitenlanders, wij werken tenminste!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:51 schreef beijar het volgende:
en dan zeure ze dat buitenlanders niets doen![]()
wtf man!
Jij bent een vrouw jij moet niet werken. Jij moet zorgen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:57 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Wij doen altijd nog meer dan buitenlanders, wij werken tenminste!
tijden zijn veranderd, voor als je dat nog niet wist! Dat noemen ze E-MAN-CI-PA-TIE. Moet ik het nog voor je spellen, of is nederlands niet zo moeilijk voor je??!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:59 schreef beijar het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw jij moet niet werken. Jij moet zorgen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:59 schreef beijar het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw jij moet niet werken. Jij moet zorgen.
Zo mag je niet praten, ik spreek ook netjes tegen jou.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:01 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
tijden zijn veranderd, voor als je dat nog niet wist! Dat noemen ze E-MAN-CI-PA-TIE. Moet ik het nog voor je spellen, of is nederlands niet zo moeilijk voor je??!!
Nee ik heb een mooie auto!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en jij gaat morgen op de ezel naar je werk?
ja van die uitkering van je. uitkering, en niet werken. Zo gaat dat altijd!quote:
nou dan.... je gaat wel met je tijd mee.... tot zover het je uitkomt..quote:
Niet zo generallizeren meisje, wees blij dat ik voor jou opkom.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:04 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
ja van die uitkering van je. uitkering, en niet werken. Zo gaat dat altijd!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:04 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
ja van die uitkering van je. uitkering, en niet werken. Zo gaat dat altijd!
De natuur!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou dan.... je gaat wel met je tijd mee.... tot zover het je uitkomt..de vrouw moet zorgen... gast wie heeft dat uitgevonden?
waar haaaal je het vandaan?
oepsie, oke de meesten danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niet zo kortzichtig he! ik heb hele leuke Marokkaanse collega's gehad!
Misschien wil een vrouw van tegenwoordig niet meer onderdrukt zijn, en laten zien dat wij ook wat kunnen! Je hoeft niet altijd een vrouw op haar plek te zettenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:07 schreef beijar het volgende:
[..]
Niet zo generallizeren meisje, wees blij dat ik voor jou opkom.
Wat ik zeggen wil is dat een vrouw in haar natura heeft dat ze wil zorgen en dat ze dat ook dan moet doen.
Een goede man werkt en zorgt voor geld, niet een vrouw. Dat kan nooit goed zijn.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |