Dat is niet onderdrukking dat is een gift, daar moet een vrouw dankbaar voor zijn!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:10 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Misschien wil een vrouw van tegenwoordig niet meer onderdrukt zijn, en laten zien dat wij ook wat kunnen! Je hoeft niet altijd een vrouw op haar plek te zettendat moeten wij al bij mannen, is al moeilijk genoeg!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mooie comeback. had ik niet verwacht!
echter:
vroeger had je een punt. mannen zijn fysiek sterker en beter gebouwd dan vrouwen. echter hebben we op denkniveau geen grote verschillen. en zeg nu zelf. hoeveel fysiek werk moet iemand in de huidige maatschappij nog verrichten?
als je het hebt over spec ops of de bouw dan heb je een punt... maar de andere 90% van de banen kunnen vrouwen net zo goed als mannen
Waarom veranderren wat goed is? Waarom moet altijd alles veranderren?!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mooie comeback. had ik niet verwacht!
echter:
vroeger had je een punt. mannen zijn fysiek sterker en beter gebouwd dan vrouwen. echter hebben we op denkniveau geen grote verschillen. en zeg nu zelf. hoeveel fysiek werk moet iemand in de huidige maatschappij nog verrichten?
als je het hebt over spec ops of de bouw dan heb je een punt... maar de andere 90% van de banen kunnen vrouwen net zo goed als mannen
Nee zeker niet! De mensen die zo denken moeten ze opsluiten!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:12 schreef beijar het volgende:
[..]
Dat is niet onderdrukking dat is een gift, daar moet een vrouw dankbaar voor zijn!
idem ditoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:13 schreef Crazy-p het volgende:
en toch moet ik er niet aan denken om hele dagen thuis te zitten!
Onzin mensen die niet voor rede vatbaar zijn die moeten ze opsluiten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:13 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Nee zeker niet! De mensen die zo denken moeten ze opsluiten!
Moeder EN vader. Dus waarom zou de moeder alleen thuis zitten, en de man gaan werken? Precies hetzelfde verhaalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:14 schreef beijar het volgende:
Een man kan toch niet thuis gaan zitten? En een kind hoort toch niet in een veestal???
Een kind moet geborgenheid krijgen van zijn moeder, niet van een wilvreemde..
Kijk naar de natuur, waar passen de mannen op de kinderen????quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:15 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Moeder EN vader. Dus waarom zou de moeder alleen thuis zitten, en de man gaan werken? Precies hetzelfde verhaal
ja net zoals de huishouding zeker, bullshit. Ik denk dat je een vernieuwde opvoeding moet krijgen. opvoeding van het heden, en niet van 100 jaar geledenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef beijar het volgende:
[..]
Kijk naar de natuur, waar passen de mannen op de kinderen????
Dat is de taak van de vrouw!
ach meis, laat hem maar mooi. Vaag irritant persoon is hetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef Crazy-p het volgende:
er zijn toch genoeg vrouwen zonder kinderen.. en als een man nou thuis wil zitten.. waarom niet?
als hij er zelf voor kiest om voor het kind te zorgen.. dan moet hij dat helemaal zelf weten..
als dat goed gaat.. waarom niet
Dat komt alleen omdat nederlandse mannen zijn opgevoet door feministen en daardoor verpest zijn, hoe vaak hoor ik niet dat nederlandse meisjes de nederlandse mannen te soft vinden te gevoelig te huilerig...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef Crazy-p het volgende:
er zijn toch genoeg vrouwen zonder kinderen.. en als een man nou thuis wil zitten.. waarom niet?
als hij er zelf voor kiest om voor het kind te zorgen.. dan moet hij dat helemaal zelf weten..
als dat goed gaat.. waarom niet
soms vraag ik me af hoe het kan dat iemand met redelijk sterke argumenten zo dom is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:13 schreef beijar het volgende:
[..]
Waarom veranderren wat goed is? Waarom moet altijd alles veranderren?!
Waarom denk je dat al die oorlog komt? Omdat veranderring niet goed is!
Dan wil ik niet weten hoe jouw huis er uit ziet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:17 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
ja net zoals de huishouding zeker, bullshit. Ik denk dat je een vernieuwde opvoeding moet krijgen. opvoeding van het heden, en niet van 100 jaar geleden
weet ik.. alleen ik erger me aan mensen die denken alles beter te weten..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:18 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
ach meis, laat hem maar mooi. Vaag irritant persoon is het
Erg mooi, net opnieuw geverfd e.d. Wij vrouwen kunnen meer dan je denkt!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:18 schreef beijar het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe jouw huis er uit ziet.
Omdat een vrouw van nature zwak is en op haar man steunt om voor haar te zorgen zodat zei alle tijd en zorg weer in rust aan haar kinderen kan doorgeven en met 100% aandacht en liefde er voor hun kan zijn in plaats van te brengen bij een wildvreemde in een kinderopvang.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
soms vraag ik me af hoe het kan dat iemand met redelijk sterke argumenten zo dom is.
Waarom verandering?
gast? wtf?
waarom heb je een auto? waarom leven we niet meer in hutjes?
je zei net zelf dat je in een mooie auto naar je werk gaat?
waarom dan?
geiten hoeden kan je toch ook op een grasveldje naast je hut?
we moeten ons toch aanpassen?
waarom is het goed dat vrouwen niet werken?
wat moet een alleenstaande vrouw dan?
daar heb je helemaal gelijk in, maar ja, niet iedereen weet dat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:19 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
weet ik.. alleen ik erger me aan mensen die denken alles beter te weten..
ieder mens heeft een eigen keus.
ik wil je alleen maar op feiten wijzen maar als er in nederland een zoontje van een man is overleden zie je hem niet huilen op tv.. in landen waar de vrouw standaard thuis is en niet werkt zie je die mannen huilen en gillen op de televisie.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:18 schreef beijar het volgende:
[..]
Dat komt alleen omdat nederlandse mannen zijn opgevoet door feministen en daardoor verpest zijn, hoe vaak hoor ik niet dat nederlandse meisjes de nederlandse mannen te soft vinden te gevoelig te huilerig...
Komt allemaal door feminisme.... allemaal verpest.
En toch wil je van binnen een man die voor je zorgt. Dat is feit.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Erg mooi, net opnieuw geverfd e.d. Wij vrouwen kunnen meer dan je denkt!
Lees ALLEENSTAAND! Moeilijk he, nederlandsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef beijar het volgende:
[..]
Omdat een vrouw van nature zwak is en op haar man steunt om voor haar te zorgen zodat zei alle tijd en zorg weer in rust aan haar kinderen kan doorgeven en met 100% aandacht en liefde er voor hun kan zijn in plaats van te brengen bij een wildvreemde in een kinderopvang.
Wie zegt dat? jij kunt niet in mij kijken. Miss wil ik wel helemaal geen man!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef beijar het volgende:
[..]
En toch wil je van binnen een man die voor je zorgt. Dat is feit.
dit heb ik net weerlegt met het feit dat maar 10% van het werk fysiek werk isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef beijar het volgende:
[..]
Omdat een vrouw van nature zwak is
dit is totaal geen antwoord op mijn vraagquote:en op haar man steunt om voor haar te zorgen zodat zei alle tijd en zorg weer in rust aan haar kinderen kan doorgeven en met 100% aandacht en liefde er voor hun kan zijn in plaats van te brengen bij een wildvreemde in een kinderopvang.
Wat ik op doel is dat mannen de vrouwen over zich heen laten lopen, totaal geen idee wie en waar zijn plaats heeft. Geen wonder dat er zoveel scheiden.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wil je alleen maar op feiten wijzen maar als er in nederland een zoontje van een man is overleden zie je hem niet huilen op tv.. in landen waar de vrouw standaard thuis is en niet werkt zie je die mannen huilen en gillen op de televisie.
je komt totaal met geen argumenten alleen maar met een mening...
is prima... daar heb je recht op. alleen probeer dan geen discussie aan te gaan
Dat wil je wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:22 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Wie zegt dat? jij kunt niet in mij kijken. Miss wil ik wel helemaal geen man!
een vrouw zou van nature zwak zijn.. maar ik kan net zoveel als een man kan.. dat is me geleerd.. en daar ben ik van overtuigd.. in die opzet heb ik helemaal geen man nodig om dingen voor mij te doen.. wat hij kan.. kan ik ook..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef beijar het volgende:
[..]
Omdat een vrouw van nature zwak is en op haar man steunt om voor haar te zorgen zodat zei alle tijd en zorg weer in rust aan haar kinderen kan doorgeven en met 100% aandacht en liefde er voor hun kan zijn in plaats van te brengen bij een wildvreemde in een kinderopvang.
nopequote:
En wie zorgt er dan voor jou kinderen later?? Een willdvreemde die al haar andacht moet delen tussen 20 andere VREEMDE kinderen??? Denk jij dat dat gezond is? En je huishouden nog maar niets over te zeggen??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dit heb ik net weerlegt met het feit dat maar 10% van het werk fysiek werk is
[..]
dit is totaal geen antwoord op mijn vraag
instorten doen ze altijd nog zelf, zonder de hulp van vrouwenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:24 schreef beijar het volgende:
Instorten ja, dat is dus die emancipatie, mannen moeten hun gevoelens tonen, mannen moeten dit, mannen moeten dat.. NEE onzin, vrouwen moeten hun plaats weer leren kennen.
En tegen wie lig jij aan als jij je veilig wilt voelen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:24 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
een vrouw zou van nature zwak zijn.. maar ik kan net zoveel als een man kan.. dat is me geleerd.. en daar ben ik van overtuigd.. in die opzet heb ik helemaal geen man nodig om dingen voor mij te doen.. wat hij kan.. kan ik ook..
en daarbij kan ik zonder problemen nog werken ook.. wat wil je nog meer?
dus de vrouw is nu weer sterker dan de man?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:23 schreef beijar het volgende:
[..]
Wat ik op doel is dat mannen de vrouwen over zich heen laten lopen,
ik word een beetje misselijk van je racistische gewauwelquote:totaal geen idee wie en waar zijn plaats heeft. Geen wonder dat er zoveel scheiden.
Opvoeding!!! Slechte opvoeding hersenspoeling!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
instorten doen ze altijd nog zelf, zonder de hulp van vrouwenen als wij al bezig zijn met de afwas enzo, hoe hebben wij dan de tijd om iemand te helpen met instorten???
Sorry maar ik bedoel het niet rasistisch.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus de vrouw is nu weer sterker dan de man?
[..]
ik word een beetje misselijk van je racistische gewauwel
bakje nodig barra??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus de vrouw is nu weer sterker dan de man?
[..]
ik word een beetje misselijk van je racistische gewauwel
het liefst.. lig ik tegen niemand aan..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef beijar het volgende:
[..]
En tegen wie lig jij aan als jij je veilig wilt voelen?
dat denk je, kijk eerst naar jezelf voordat je naar anderen kijktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:28 schreef beijar het volgende:
[..]
Opvoeding!!! Slechte opvoeding hersenspoeling!
ik denk dat ik dat samen met mijn vrouw ga doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:26 schreef beijar het volgende:
[..]
En wie zorgt er dan voor jou kinderen later?? Een willdvreemde die al haar andacht moet delen tussen 20 andere VREEMDE kinderen??? Denk jij dat dat gezond is? En je huishouden nog maar niets over te zeggen??
Ik wil je topic niet verpesten, ik ga wel weg... jammer dat er geen ruimte is voor discussiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:30 schreef Runx het volgende:
jonge wtf is dit voor shit , ga een ander topic openen voor dit soort onzindit is geen reet te doen op je werk topic , niet hoe jij denkt over vrouwen die 100 jaar gleden leefden
niet voor dit soort discussies in ieder gevalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:31 schreef beijar het volgende:
[..]
Ik wil je topic niet verpesten, ik ga wel weg... jammer dat er geen ruimte is voor discussie
helaas ben je dat wel. je vind een vrouw minder dan een man.. daar walg ik een beetje van.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:29 schreef beijar het volgende:
[..]
Sorry maar ik bedoel het niet rasistisch.
gezellig is het hier hequote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:30 schreef Runx het volgende:
jonge wtf is dit voor shit , ga een ander topic openen voor dit soort onzindit is geen reet te doen op je werk topic , niet hoe jij denkt over vrouwen die 100 jaar gleden leefden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |