kijk naar de natuur? OK, onderzoek: Pinquinquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef beijar het volgende:
[..]
Kijk naar de natuur, waar passen de mannen op de kinderen????
Dat is de taak van de vrouw!
1 |
van nature zwak, hmm misschien fysiek, maar geestelijk zeker niet. vrouwen krijgen dezelfde opleidingen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef beijar het volgende:
[..]
Omdat een vrouw van nature zwak is en op haar man steunt om voor haar te zorgen zodat zei alle tijd en zorg weer in rust aan haar kinderen kan doorgeven en met 100% aandacht en liefde er voor hun kan zijn in plaats van te brengen bij een wildvreemde in een kinderopvang.
dat is een mening.. ZIJN mening..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef beijar het volgende:
[..]
En toch wil je van binnen een man die voor je zorgt. Dat is feit.
maar straks gaan jullie mij tazerenquote:
hehehe onze meester in bans is weer terug uit de bajesquote:
Relax, hij is nu weg. En hopelijk komt hij niet meer terugquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:59 schreef renedis het volgende:
goede avond.. ik heb voor het eerst ook echt dit topic terug gelezen! wat een gare gast is dat joh?!
[..]
kijk naar de natuur? OK, onderzoek: Pinquin
[ code verwijderd ]
[..]
van nature zwak, hmm misschien fysiek, maar geestelijk zeker niet. vrouwen krijgen dezelfde opleidingen.
maar ysiek zwak is ook al niet meer interessant aangezien de banen van tegenwoordig vrijwel 0,0 fysiek zijn!
[..]
dat is een mening.. ZIJN mening..
je hebt het "standaard" gezin/verhouding, dat is uiteraard:
man werkt
vrouw zorgt voor het eten en huishouding.
2 of 3 kinderen
tegenwoordig is dat alweer verouderd omdat de vrouw ook haast wel MOET werken.. alles is duur en de vrouw moet dan bij verdienen om het te kunnen betalen. het is dus niet de vrouw die de "man" overneemt maar de overheid die je bijna dwingt om te gaan werkenonthoudt, ik wil niet de overheid de schuld geven, ik geef niemand de schuld.. het is gewoon een vorm van evolutie
jups... ik moest het toch even zeggen allemaal.. maakte me haast nog kwaad om die gast. de vrouwen-hater......
Ik ben niet blij met die titel eigenlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:01 schreef Runx het volgende:
[..]
hehehe onze meester in bans is weer terug uit de bajes
slaap zequote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:00 schreef renedis het volgende:
OLEP! hahahah het is DONDERADG.. je bent NIET meer gebanned!
ik ben ook net aanwezig. goedendag iedereen! ik ga nu slapennnn
slaap lekker!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga maffen... truste peeps
Slaap lekker en tot morgenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:03 schreef Runx het volgende:
[..]
slaap ze
ik ga ook na bed het wel allemaal genoeg voor 1 avondwelterusten iedereen , slaap lekker
![]()
![]()
trusten fok playerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga maffen... truste peeps
hahaa, jaa ik zat me op te vreten manquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:02 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Relax, hij is nu weg. En hopelijk komt hij niet meer terug
Dus adem IN, adem UIT!
Hoibtw
gaan jullie mij spanken ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:04 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Slaap lekker en tot morgenBereid je maar voor hahahahahahahaha
![]()
Lijn 1quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:05 schreef Runx het volgende:
[..]
gaan jullie mij spanken ofzodan neem ik mijn sm pak ook meten mee
ik kan daar tog met openbaar veroer komen ?
, nee ok ... tot morgen iedereen
laatste post: SM PAK? ********fotosoep idee******quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:05 schreef Runx het volgende:
[..]
gaan jullie mij spanken ofzodan neem ik mijn sm pak ook meten mee
ik kan daar tog met openbaar veroer komen ?
, nee ok ... tot morgen iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |