nee , niet over hoe de vrouwen leefden 100 jaar gleden ,als je mening wil delen met andere mensen vindt ik het goed , maar open dan een fatsoenlijke topic , en ga geen bloed onder nagels van andere users halenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:31 schreef beijar het volgende:
[..]
Ik wil je topic niet verpesten, ik ga wel weg... jammer dat er geen ruimte is voor discussie
Nee als dat jouw mening is is dat jouw mening ik probeer alleen mijn mening te geven.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
helaas ben je dat wel. je vind een vrouw minder dan een man.. daar walg ik een beetje van.
als ik ga zeggen dat een buitenlander minder vind dan een nederlander (wat niet zo is) ga je waarschijnlijk roepen dat ik een rassist ben... terwijl je het net zo hard doet.
ik ben ff douchen
ja wtf , ik wordt soms zo boos op dat soort dingen he , mensen die zo oppervlakkig zijn maar ok , ik wil best wel x keer in discussie aan gaan met hem/haar maar in en ander topic die daar voor bestemd is , niet een beetje de sfeer hier verpesten door dat gemeukquote:
Ja inderdaad, is ook zo. Ik kan er ook niet tegen, en ga er dan ook zo dom tegenin he..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:37 schreef Runx het volgende:
[..]
ja wtf , ik wordt soms zo boos op dat soort dingen he , mensen die zo oppervlakkig zijn maar ok , ik wil best wel x keer in discussie aan gaan met hem/haar maar in en ander topic die daar voor bestemd is , niet een beetje de sfeer hier verpesten door dat gemeuk
Whahahahahahaquote:
haha , ik weet niet of dat en goed plan is , een blinde laten schilderenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:38 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Ja inderdaad, is ook zo. Ik kan er ook niet tegen, en ga er dan ook zo dom tegenin he..
Maarreeee, je kwam helpen schilderen??![]()
![]()
hoe typ/lees je dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:41 schreef Runx het volgende:
[..]
haha , ik weet niet of dat en goed plan is , een blinde laten schilderen
yeah right! Tot morgen hequote:
waaromquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:45 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
yeah right! Tot morgen heEnne, logi zegt dat je gewoon een mietje bent
ik zie 30 % met beide ogen , alles daarover staat wel in mijn bioquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:45 schreef Crazy-p het volgende:
lol.. microsoft sam ofzo iets.. mn schoonzusje heeft dat ook.. die is helemaal blind sinds dr 18de
geregeldquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:46 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom, ik mietje , ik kom voor jullie op als er een halvegaare stonede terrorist hier de boel probeert te verzieken
adres ?
tot morgenquote:
wie weet opent die wel een topic , wat een achmed echt waarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jammer dat hij de discussie niet aan wou gaan
vind het gewoon jammer dat er mensen zijn die best wel een iq bezitten maar dit soort dingen kan klakkeloos overnemen uit de koran / bijbelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:51 schreef Runx het volgende:
[..]
wie weet opent die wel een topic , wat en achmed echt waar
HELP wat eng!!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:50 schreef Runx het volgende:
[..]
tot morgen![]()
wooow een pm , ik ben populair aan het worden
ja, en die zul je altijd houden!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vind het gewoon jammer dat er mensen zijn die best wel een iq bezitten maar dit soort dingen kan klakkeloos overnemen uit de koran / bijbel
kijk naar de natuur? OK, onderzoek: Pinquinquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef beijar het volgende:
[..]
Kijk naar de natuur, waar passen de mannen op de kinderen????
Dat is de taak van de vrouw!
1 |
van nature zwak, hmm misschien fysiek, maar geestelijk zeker niet. vrouwen krijgen dezelfde opleidingen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef beijar het volgende:
[..]
Omdat een vrouw van nature zwak is en op haar man steunt om voor haar te zorgen zodat zei alle tijd en zorg weer in rust aan haar kinderen kan doorgeven en met 100% aandacht en liefde er voor hun kan zijn in plaats van te brengen bij een wildvreemde in een kinderopvang.
dat is een mening.. ZIJN mening..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef beijar het volgende:
[..]
En toch wil je van binnen een man die voor je zorgt. Dat is feit.
maar straks gaan jullie mij tazerenquote:
hehehe onze meester in bans is weer terug uit de bajesquote:
Relax, hij is nu weg. En hopelijk komt hij niet meer terugquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:59 schreef renedis het volgende:
goede avond.. ik heb voor het eerst ook echt dit topic terug gelezen! wat een gare gast is dat joh?!
[..]
kijk naar de natuur? OK, onderzoek: Pinquin
[ code verwijderd ]
[..]
van nature zwak, hmm misschien fysiek, maar geestelijk zeker niet. vrouwen krijgen dezelfde opleidingen.
maar ysiek zwak is ook al niet meer interessant aangezien de banen van tegenwoordig vrijwel 0,0 fysiek zijn!
[..]
dat is een mening.. ZIJN mening..
je hebt het "standaard" gezin/verhouding, dat is uiteraard:
man werkt
vrouw zorgt voor het eten en huishouding.
2 of 3 kinderen
tegenwoordig is dat alweer verouderd omdat de vrouw ook haast wel MOET werken.. alles is duur en de vrouw moet dan bij verdienen om het te kunnen betalen. het is dus niet de vrouw die de "man" overneemt maar de overheid die je bijna dwingt om te gaan werkenonthoudt, ik wil niet de overheid de schuld geven, ik geef niemand de schuld.. het is gewoon een vorm van evolutie
jups... ik moest het toch even zeggen allemaal.. maakte me haast nog kwaad om die gast. de vrouwen-hater......
Ik ben niet blij met die titel eigenlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:01 schreef Runx het volgende:
[..]
hehehe onze meester in bans is weer terug uit de bajes
slaap zequote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:00 schreef renedis het volgende:
OLEP! hahahah het is DONDERADG.. je bent NIET meer gebanned!
ik ben ook net aanwezig. goedendag iedereen! ik ga nu slapennnn
slaap lekker!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga maffen... truste peeps
Slaap lekker en tot morgenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:03 schreef Runx het volgende:
[..]
slaap ze
ik ga ook na bed het wel allemaal genoeg voor 1 avondwelterusten iedereen , slaap lekker
![]()
![]()
trusten fok playerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga maffen... truste peeps
hahaa, jaa ik zat me op te vreten manquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:02 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Relax, hij is nu weg. En hopelijk komt hij niet meer terug
Dus adem IN, adem UIT!
Hoibtw
gaan jullie mij spanken ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:04 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Slaap lekker en tot morgenBereid je maar voor hahahahahahahaha
![]()
Lijn 1quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:05 schreef Runx het volgende:
[..]
gaan jullie mij spanken ofzodan neem ik mijn sm pak ook meten mee
ik kan daar tog met openbaar veroer komen ?
, nee ok ... tot morgen iedereen
laatste post: SM PAK? ********fotosoep idee******quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:05 schreef Runx het volgende:
[..]
gaan jullie mij spanken ofzodan neem ik mijn sm pak ook meten mee
ik kan daar tog met openbaar veroer komen ?
, nee ok ... tot morgen iedereen
MorguuuH! Sm0keZquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:08 schreef Runx het volgende:
verassing
iki doe imitatie na van een film grandma's boy
die reactie is van thomas , madskillz , en dat is zijn kamer
debbiieeeeequote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:19 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgen allen..ik ben ook weer aan het werk![]()
![]()
Morgen debbiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:19 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgen allen..ik ben ook weer aan het werk![]()
![]()
quote:
quote:Thomassive (4 maanden geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam Wat een fakking homo zeg, wat een lelijke homo die dit doet. Wat een mafkees.
Smoookkkeeezzz heb je me gemist gister?quote:
Je moeder!! die is ... och laat zittenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Godverdomme, ben nog steeds helemaal doorweekt!
Loop ik vanmorgen de deur uit; Ah! Droog!
Stap op de motor en rij weg, eerst 5 minuten; Nog steeds droog!
En jahoor, vervolgens was het nodig om een wolkbreuk los te laten barsten. Net toen ik te lui was om m'n motorbroek aan te trekken
Heeey Sgele!!! Was jij niet jarig gister? Nog gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je moeder!! die is ... och laat zitten
Mogguh Smokez!![]()
Madskillz!
Debbie![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heeey Sgele!!! Was jij niet jarig gister? Nog gefeliciteerd![]()
28quote:
Aha, diequote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Thomassive (4 maanden geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam Wat een fakking homo zeg, wat een lelijke homo die dit doet. Wat een mafkees.?
quote:
Failquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik dacht dat ik ouder dan jij was
dat scheelt weer
mooie leeftijd toch. Bijna 30quote:
Ja weer aan het werk hequote:
* -Madskillz28TH haalt koffie voor debbiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja weer aan het werk hena een heul lang weekend..valt altijd tegen
Dank je Madskillzquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH haalt koffie voor debbie
Alstuquote:
Ik was zelf ook niet echt ruim aanwezig gisteren, maar ik heb je wel gemist hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Smoookkkeeezzz heb je me gemist gister?![]()
![]()
Da's knap vervelend ja...waarom de rest van de week niet gewoon vrij pakken dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja weer aan het werk hena een heul lang weekend..valt altijd tegen
Gast....heeft de rest een houten bek ofzo?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH haalt koffie voor debbie
Zo voelt het inmiddels wel jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
Gast....heeft de rest een houten bek ofzo?
Nou ik ben al best wel veel vrij geweest, maar ik heb nu wel spijtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's knap vervelend ja...waarom de rest van de week niet gewoon vrij pakken dan?
[..]
Ik geloof er echt helemaal niks vanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik was zelf ook niet echt ruim aanwezig gisteren, maar ik heb je wel gemist hoor
Je vroeg het gisteren nog en ik antwoorde er nog op ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, ik weet van niks?
Gefeliciteerd kerel!
[ afbeelding ]
Doe nou nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik geloof er echt helemaal niks van
Het is tenslotte bijna weer weekend hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik ben al best wel veel vrij geweest, maar ik heb nu wel spijtmaar ja shit happens, kom ik ook wel weer overheen
Hier regent het heel wijsquote:
Ow... slaaptekort ftwquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je vroeg het gisteren nog en ik antwoorde er nog op ook![]()
Thx kerelDat zijn wel heule fijne....biertjes
Ach ja die twee dagen werken kom ik ook wel weer doorheen..denk ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is tenslotte bijna weer weekend he![]()
[..]
Hier regent het heel wijs
En ja, dat weet ik!quote:
Ik heb heeeeeel veel zinquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach ja die twee dagen werken kom ik ook wel weer doorheen..denk ikheb in ieder geval weinig zin...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En ja, dat weet ik!
Heel verstandig ging ik vanmorgen maar met de motor naar m'n werk... M'n broek is nog steeds (2.5 uur later!) nat!
Ja ik heb ook wel zin..in andere dingenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb heeeeeel veel zin
Alleen jammer dat ik eerst moet werken :
nee sorry, was het dienblad vergetenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's knap vervelend ja...waarom de rest van de week niet gewoon vrij pakken dan?
[..]
Gast....heeft de rest een houten bek ofzo?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, ik weet van niks?
Gefeliciteerd kerel!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Draaien er trouwens nog leuke films in de bios?
Vanavond ga ik gezellig naar de bios met een vriendin
Death Race schijnt ook vet te zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Da's mijn cadeau! Afblijven!quote:
Max Payne, maar dat lijkt me niet echt iets om een vrouw voor mee te nemenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |