quote:
Ik weet niet meer bij wie dat was, maar ik lag echt dubbelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
HAHAHA ja dat hadden we bij de ING toch ook een paar keer gedaan? Bij die Jordi toen ie net z'n bakkie thee tussen z'n cdlaatje en toetsenbord had gezet?
Ik heb echt bijna in m'n broek gezeken van het lachen toen![]()
![]()
WWWWWWWWWLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
ik begin een beetje te ontwakenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WWWWWWWWWLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoest?
En gaan janken als ze een nagel breken zeker?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:51 schreef Logician het volgende:
[..]
Het soort meisjes die met een gebroken nl accent praten enzow..
uit de dood ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik begin een beetje te ontwaken
ja die ja!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En gaan janken als ze een nagel breken zeker?
hallo meine fuhrerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bin ich wieder
Hoiquote:
Hoiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh
Hoiquote:
OMFG, ik kots altijd netjes voordat ik ga slapen...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:56 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb een keer in me slaap gekost en had het niet eens gemerkt , sochtens draaide ik naar recht en voelde allemaal shit in mijn oor en toen zag ik het pas
guten tag!quote:
Die mensen zijn echt gewoon zieligquote:
ROEP ?!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
En niet ff roepen dat we hierzitten he.
Zit ik in andere topic te posten .....
heb ik ook soms hoarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:13 schreef Logician het volgende:
Ik zat in het verkeerde topic te F5en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |