quote:
Grtdojw for life nigguh ,jweettogg westsideniggabitchbreezahpimpBAASquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
001. 167 Runx
004. 136 Dr.Droxz
012. 107 BarraCupraCuda
016. 098 Sgele
017. 097 RacerDKB (die gast is echt een kneus)
019. 093 Sm0keZ
024. 086 WhiteLightning
037. 068 debbie_19
051. 061 Dribbel_
daar heeft hij het ook over in zn nieuwe show.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wakker MMS'sen met Jochem "wakker worden"
Dat heb ik een keer remote bij iemand gedaanquote:
055. 060 Da_p00pb0x !!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
001. 167 Runx
004. 136 Dr.Droxz
012. 107 BarraCupraCuda
016. 098 Sgele
017. 097 RacerDKB (die gast is echt een kneus)
019. 093 Sm0keZ
024. 086 WhiteLightning
037. 068 debbie_19
051. 061 Dribbel_
ja ging perongeluk , gelukkig zat er niet veel in ::)quote:
Die nieuwe show moet ik echt zien hoor!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar heeft hij het ook over in zn nieuwe show.
ja tegenwoordig heb je van die kut ringtone... zit je in de trein .. wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden
doe ik haar neiot aanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wakker MMS'sen met Jochem "wakker worden"
quote:
HAHAHA ja dat hadden we bij de ING toch ook een paar keer gedaan? Bij die Jordi toen ie net z'n bakkie thee tussen z'n cdlaatje en toetsenbord had gezet?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer remote bij iemand gedaan
- Droxz kloot met rechten, en doet op afstand een cd-rom laden van collega open..
* hoor die collega schreeuwen "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*
- Droxz kijkt, kut... er stond koffie voor zijn cd-rom spelert
hahahaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
- Droxz kloot met rechten, en doet op afstand een cd-rom laden van collega open..
Jah, safe search staat aan op google, denk wel verstandig isquote:
Allemaal van die blonde kutjes ofzo?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:49 schreef Logician het volgende:
Ik heb trouwens gister gelachen, we hadden de tv aanstaan " cant buy me love" oid was er op.
Er was een nieuw meisje bij gekomen, hoor je die andere meiden klagen over haar zegt er eentje ineens "Ze is echt wel raar, het is net alsof ze nadenkt over alles wat ze zegt" serieus....
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Komt ie weer met zn kots. eerst de bar al onderkotsen en nu dit.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:49 schreef Logician het volgende:
Ik heb trouwens gister gelachen, we hadden de tv aanstaan " cant buy me love" oid was er op.
Er was een nieuw meisje bij gekomen, hoor je die andere meiden klagen over haar zegt er eentje ineens "Ze is echt wel raar, het is net alsof ze nadenkt over alles wat ze zegt" serieus....
Het soort meisjes die met een gebroken nl accent praten enzow..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Allemaal van die blonde kutjes ofzo?
Ik ken dat programma (gelukkig) niet.
ik zie een doperwtje!quote:
neeee echt nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die nieuwe show moet ik echt zien hoor!
Vertel... Vertel... Vertel... Vertel... Vertel...
als er blonde kutjes in voorkomen wil ik het programma echt wel kennen hoarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Allemaal van die blonde kutjes ofzo?
Ik ken dat programma (gelukkig) niet.
als je hem nu sluit maak je wel een nieuwe hequote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:49 schreef Logician het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |