Wanted? (zo ja...die is heel vetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuuh die nieuwe met Angelina Jolie schijnt wel vet te zijn
Het zijn er 3, kan toch wel delenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's mijn cadeau! Afblijven!![]()
En bedankt voor de koffie
Wanneer is iets niet echt wat om een vrouw mee naartoe te nemen? Ligt er toch aan waar die vrouw van houdtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's mijn cadeau! Afblijven!![]()
En bedankt voor de koffie
[..]
Max Payne, maar dat lijkt me niet echt iets om een vrouw voor mee te nemen
Die nieuwe film met Dane Cook is eigenlijk te lullig voor woorden, maar hijzelf is wel lekker grof![]()
Verder kan ik ff niks verzinnen
Ja wanted ja..die had ik gedownload, goeie kwaliteit, ik krijg alleen die kut ondertiteling er niet onderquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wanted? (zo ja...die is heel vet)
En Death Race inderdaad...maar die heb ik allemaal op DVD
Hoe heet die film?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuuh die nieuwe met Angelina Jolie schijnt wel vet te zijn
Wauw,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wanneer is iets niet echt wat om een vrouw mee naartoe te nemen? Ligt er toch aan waar die vrouw van houdt
Ik kijk bijvoorbeeld heel graag actie die meestal mannen mooi vinden
Godverdomme waarom heb ik jou niet eerder leren kennenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wanneer is iets niet echt wat om een vrouw mee naartoe te nemen? Ligt er toch aan waar die vrouw van houdt
Mja da's ook weer zo, vorige week zaten we The Mist van Stephen King te kijkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hé, afblijven, ik ga al met debbie naar de biosquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godverdomme waarom heb ik jou niet eerder leren kennen
Ik weet zeker dat niet veel vrouwen naar wanted willen. Ten eerste omdat er een mooie vrouw in speelt en ze bang zijn dat hun lief geen oog meer voor ze heeftquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Wauw,![]()
daar houd ik wel van
Hé kerel!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:43 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen iedereen
Ik ben weer beetje beter maar wel aan werk aangezien er dingen gedaan moeten worden voordat ik op vakantie ga.
Hebben jullie mij een beetje heel erg gemist?
Die heb ik allaaaang ge zienquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja da's ook weer zo, vorige week zaten we The Mist van Stephen King te kijken
Triest zulke vrouwenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat niet veel vrouwen naar wanted willen. Ten eerste omdat er een mooie vrouw in speelt en ze bang zijn dat hun lief geen oog meer voor ze heeft![]()
Ja maar reken maar dat ze er zijnquote:
Mogguh Aapie!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:43 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen iedereen
Ik ben weer beetje beter maar wel aan werk aangezien er dingen gedaan moeten worden voordat ik op vakantie ga.
Haha,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé kerel!
Nee, na je eerste vermissingstopic was de hype wel een beetje voorbij
Wanneer begint je vakantie eigenlijk?
Zo geil vind ik haar niet. Ze is me iets te mager. Ze is wel lekker in Mr and Mrs Smithquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat niet veel vrouwen naar wanted willen. Ten eerste omdat er een mooie vrouw in speelt en ze bang zijn dat hun lief geen oog meer voor ze heeften ten tweede het is vette keiharde actie
Maar ja zelfs ik vind Angelina Jolie een geil wijf en ik ben geeneens pot
Het einde had wel een hoog wtf-gehalte ja, de rest van de film vond ik maar matig eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die heb ik allaaaang ge zienhet einde was vet dat wel
AAAaaaapquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:43 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen iedereen
Dat doe je goedquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha,
Hij begint vrijdag om 5 uur tot maandag 27ste
Nou ja zoals ik al zei ik vond de rest wel OK. Hij staat in ieder geval niet in me top20 ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het einde had wel een hoog wtf-gehalte ja, de rest van de film vond ik maar matig eerlijk gezegd...
En dat terwijl ik SK films echt wel kan waarderen
Dat einde was bijzonder lullig jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het einde had wel een hoog wtf-gehalte ja, de rest van de film vond ik maar matig eerlijk gezegd...
En dat terwijl ik SK films echt wel kan waarderen
Ik vermoed een bananenrepubliekquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat doe je goed
Nog exotische bestemmingen?
Ben met me vriendin er heen geweest..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat niet veel vrouwen naar wanted willen. Ten eerste omdat er een mooie vrouw in speelt en ze bang zijn dat hun lief geen oog meer voor ze heeften ten tweede het is vette keiharde actie
Maar ja zelfs ik vind Angelina Jolie een geil wijf en ik ben geeneens pot
Eerst was ze wel lekkerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Zo geil vind ik haar niet. Ze is me iets te mager. Ze is wel lekker in Mr and Mrs Smith
Ja maar zo mager als ze nu is kan ook gewoon nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Zo geil vind ik haar niet. Ze is me iets te mager. Ze is wel lekker in Mr and Mrs Smith
Nederlandquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat doe je goed
Nog exotische bestemmingen?
Preciesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eerst was ze wel lekker
Maar kom op zeg, ik heb Unicef reclames gezien waar ze nog meer vet aan hun lijf hadden
Doh ik ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nederland![]()
Moet ook nog is leren want me studie heeft ook aandacht nodig..
(Ja ik werk en studeer)
Misschien wel met Runxquote:
Neej die gaat naar een land met veel bruggen, misschien dat ie daar wel durft te springenquote:
Hahah...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej die gaat naar een land met veel bruggen, misschien dat ie daar wel durft te springen
De sfeer zit er weer heerlijk in vandaagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej die gaat naar een land met veel bruggen, misschien dat ie daar wel durft te springen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
De sfeer zit er weer heerlijk in vandaag![]()
![]()
Hoelang nog?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]als hij maar niet vandaag de mededelingen doet want die doe ik nu weer
Sfeer wel.. maar echt totaal geen zin want voel me nog steeds verrotquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
De sfeer zit er weer heerlijk in vandaag![]()
![]()
Reken maar van niet, volgens mij wordt ie al misselijk als hij in zijn schoenen staatquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zie nu je "eindbaas" pas staanquote:
Ik ga dat nu ook puur uit zelfbescherming nog maar ff niet meldenquote:
Whahahaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Reken maar van niet, volgens mij wordt ie al misselijk als hij in zijn schoenen staat
Tja om nou echt te zeggen dat ik van m'n griep verlost ben...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sfeer wel.. maar echt totaal geen zin want voel me nog steeds verrot
Ja ja..quote:
omg what the FUCK is wrong with you??quote:
Mogguh !quote:
quote:
Haha echt he... maarja ben al blij dat het deze week doorzette en niet volgende weekquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja om nou echt te zeggen dat ik van m'n griep verlost ben...![]()
Maar goed, we doen het er maar mee he
Of volgende weekquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha echt he... maarja ben al blij dat het deze week doorzette en niet vorige week
Ik ben gewoon..alertquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik![]()
iemand is snel niet normaal
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:
Snelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe noemde ze dat vroeger dan?
quote:
Snelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat normaal dan?
Als ik vanmiddag klaar ben ga ik mezelf eerst weer helemaal kapot laten regenenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]OMG
Ik wou dat ik thuis was..lekker in me bed...met dit weer.![]()
Hoe laat ben je begonnen dan? Weer om 6 uur?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als ik vanmiddag klaar ben ga ik mezelf eerst weer helemaal kapot laten regenen
En daarna ga ik lekker 3 uur slapen ofzo
Lekkerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Debbie en Sgelequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee joh, t is nog veel te vroeg om snel te zijn
Yepquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe laat ben je begonnen dan? Weer om 6 uur?
Wat heb je nou aan dat vroeg naar huis gaan als je na het werk is nog 3 uur gaat slapen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe laat ben je begonnen dan? Weer om 6 uur?
Wat heb je nou aan dat vroeg naar huis gaan als je na het werk is nog 3 uur gaat slapen
Ja maarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep
Vraag: Wat heb je nou aan dat vroeg naar huis gaan
Antwoord: na het werk is nog 3 uur gaat slapen
Opzich wel lekker toch.. ff 3 uurtjes slapenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maarlaat maar ik ga er ook maar niet tegenin
Jawel maar dat zou voor mij niet de reden zijn om vroeg te beginnen en vroeg naar huis te gaan, om te slapenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Opzich wel lekker toch.. ff 3 uurtjes slapen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maarlaat maar ik ga er ook maar niet tegenin
het is nog geen vrijdagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Fansquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge fans!
Morguh!quote:
Mwah..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawel maar dat zou voor mij niet de reden zijn om vroeg te beginnen en vroeg naar huis te gaan, om te slapen
Dan kan ik beter 's nachts wat langer slapen, want je hebt er dan toch geen reet aan om vroeg te beginnen.
Als ik vroeg naar huis kan (omdat ik vroeg ben begonnen) ga ik in ieder geval niet slapen
VInd ik zonde van me tijd..dat is mijn mening.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mwah..
Ligt er aan of en toe lijkt et me wel heerlijk om ff te tukken na werk..
Maarja als ik dat doe slaap ik ook echt lang en slaap ik snachts niet
Fans ook echtquote:
1 goedemorgenquote:
hihiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:08 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen iedereen , ben ook een keer aangekomen op mijn stage , tjah had me verslapen .
alles goed met iedereen
p.s fak zitten ze die koffie automaat schoon te maken , heb weer in de ochtend geen koffie
p.s.s ik ben mijn oorbellen vergeten in te doen![]()
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:08 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen iedereen, ben ook een keer aangekomen op mijn stage , tjah had me verslapen .
alles goed met iedereen
p.s fak zitten ze die koffie automaat schoon te maken , heb weer in de ochtend geen koffie
Mogguhquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:08 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen iedereen, ben ook een keer aangekomen op mijn stage , tjah had me verslapen .
alles goed met iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |