hahahahaha, OMFGquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:38 schreef renedis het volgende:
[..]
WTF?!
ik ben mijn skills een beetje verleerd volgens mij:
[ afbeelding ]
M'n baas heeft denk ik geen zin om voor pakweg zo'n 10 man tickets te betalen en appartementen te regelenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wanneer mogen wij eens mee ? als grtdopjw collegas
Scherp hequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
je hebt er wel een abbonement op zeg Moozzie
wat een gierige Nederlander zegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:54 schreef Sgele het volgende:
Godverdomme weer een nieuwe
[..]
M'n baas heeft denk ik geen zin om voor pakweg zo'n 10 man tickets te betalen en appartementen te regelen
als je het niet vraagt zul je het nooit wetenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:54 schreef Sgele het volgende:
Godverdomme weer een nieuwe
[..]
M'n baas heeft denk ik geen zin om voor pakweg zo'n 10 man tickets te betalen en appartementen te regelen
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:55 schreef crazy987 het volgende:
mensen........
pas op.......
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
hoi
Moozziequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:55 schreef Moozzie het volgende:
Hey sgele jij bent toch jarig vandaag?
Precies,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je het niet vraagt zul je het nooit weten
yup , ik betaal vrouwen wel in naturaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:55 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Opgelost! RunX betaald jullie tickets!!
quote:
eerlijk delen hequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:56 schreef Runx het volgende:
[..]
yup , ik betaal vrouwen wel in natura
haha. werelds! dan staat dat alvast vastquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:55 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Opgelost! RunX betaald jullie tickets!!
alleen wel jammer dat allochtonen nooit geld hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha. werelds! dan staat dat alvast vast
Zie hierquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je het niet vraagt zul je het nooit weten
Dus.... WL..sorryquote:Sgele: " He Baas, ik heb wat vrienden die mee willen" (Kan moeilijk zeggen dat ik in een topic met deze naam post he )
Baas: " Mag hoor, alleen moeten ze zelf betalen"
Sgele: " Als jij je nieuwe Lexus nou verkoopt"
Baas: " Daar rij ik je zo mee voor je oogkassen als je niet uitkijkt "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |