hahahahaha, OMFGquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:38 schreef renedis het volgende:
[..]
WTF?!
ik ben mijn skills een beetje verleerd volgens mij:
[ afbeelding ]
M'n baas heeft denk ik geen zin om voor pakweg zo'n 10 man tickets te betalen en appartementen te regelenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wanneer mogen wij eens mee ? als grtdopjw collegas
Scherp hequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
je hebt er wel een abbonement op zeg Moozzie
wat een gierige Nederlander zegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:54 schreef Sgele het volgende:
Godverdomme weer een nieuwe
[..]
M'n baas heeft denk ik geen zin om voor pakweg zo'n 10 man tickets te betalen en appartementen te regelen
als je het niet vraagt zul je het nooit wetenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:54 schreef Sgele het volgende:
Godverdomme weer een nieuwe
[..]
M'n baas heeft denk ik geen zin om voor pakweg zo'n 10 man tickets te betalen en appartementen te regelen
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:55 schreef crazy987 het volgende:
mensen........
pas op.......
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
hoi
Moozziequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:55 schreef Moozzie het volgende:
Hey sgele jij bent toch jarig vandaag?
Precies,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je het niet vraagt zul je het nooit weten
yup , ik betaal vrouwen wel in naturaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:55 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Opgelost! RunX betaald jullie tickets!!
quote:
eerlijk delen hequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:56 schreef Runx het volgende:
[..]
yup , ik betaal vrouwen wel in natura
haha. werelds! dan staat dat alvast vastquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:55 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Opgelost! RunX betaald jullie tickets!!
alleen wel jammer dat allochtonen nooit geld hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha. werelds! dan staat dat alvast vast
Zie hierquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je het niet vraagt zul je het nooit weten
Dus.... WL..sorryquote:Sgele: " He Baas, ik heb wat vrienden die mee willen" (Kan moeilijk zeggen dat ik in een topic met deze naam post he )
Baas: " Mag hoor, alleen moeten ze zelf betalen"
Sgele: " Als jij je nieuwe Lexus nou verkoopt"
Baas: " Daar rij ik je zo mee voor je oogkassen als je niet uitkijkt "
inderdaadquote:
oh nee ? en waar gaat al mijn belasting geld naartoe dan ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:58 schreef Runx het volgende:
[..]
alleen wel jammer dat allochtonen nooit geld hebben
godverquote:
pwnedquote:
niet naar mij , naar mijn mamaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh nee ? en waar gaat al mijn belasting geld naartoe dan ?
Relaxed!!!quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh nee ? en waar gaat al mijn belasting geld naartoe dan ?
jij wil wel erg graag sgele een kusje geven of niet ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
pwned
en als je dat echt tegen je baas zegt krijg jij van mij een kusje
Tja... je kan hier best veel uitvretenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
godver
nou je hebt het ieder geval gevraagd
je zegt gewoon dat je een opvoedingscursus nodig hebt. en je neemt vrienden meequote:
Het enige wat jij op je lippen krijg is m'n maat 43quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
pwned
en als je dat echt tegen je baas zegt krijg jij van mij een kusje
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het enige wat jij op je lippen krijg is m'n maat 43
hahaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
hahaha , ja dat kan ik doen , maar ik ben heul liefquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zegt gewoon dat je een opvoedingscursus nodig hebt. en je neemt vrienden mee
ook lekkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Voor een geeltje krijgt ie mijn maat 48.5 er ook nog gratis bijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
hey psstquote:
ja je moet wel wat strenger gaan kijken anders werkt het nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:04 schreef Runx het volgende:
[..]
hahaha , ja dat kan ik doen , maar ik ben heul lief, ze geloven me niet
Dat doen wij toch voor niks Smokezquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Voor een geeltje krijgt ie mijn maat 48.5 er ook nog gratis bij
ik denk dat de ketchup er vanzelf bij komtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:04 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ook lekker
met wat ketchup erbij op een bordje![]()
![]()
Is niet duurquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Voor een geeltje krijgt ie mijn maat 48.5 er ook nog gratis bij
geeft toch een rot sgop!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:05 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hey psst
psst
heeeey psst
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
.....
nog 25 minuten
BIER!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ga overwerken om met een relaxte collega te kunnen meerijden![]()
Loveeeeeeeeeee is in theeeeeeeeeeeeee airrrrrrrrrrrrrr tralalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa love is in the aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaair tralalalalalaaaaa laaaaaaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
quote:
nou iddquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:07 schreef Runx het volgende:
ik ga een muis zoeken![]()
iemand ze muis is dood
GAAASTquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ga overwerken om straks een relaxte collega te kunnen berijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben geen flikkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Loveeeeeeeeeee is in theeeeeeeeeeeeee airrrrrrrrrrrrrr tralalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa love is in the aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaair tralalalalalaaaaa laaaaaaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaaaaaa
Werken noemt hij datquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
omg ik heb serieus trauma opgelopen vanmorgen ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
voer maar aan de fretjes van Logi
Je wordt geschaduwd via je telefoonlijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:09 schreef Logician het volgende:
Nee ineens viel de verbinding weg kreeg ik een heul eng geluid en toen werkte ineens niets meer en heb ik maar opnieuw ingelogt
Ik zal je nog eens fotosoepenquote:
kan je beter zon beest hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
voer maar aan de fretjes van Logi
Ik wou al bijna zeggen: ZIE JE WEL DAT 'T AAN JOUW TEL LAG?!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:09 schreef Logician het volgende:
Nee ineens viel de verbinding weg kreeg ik een heul eng geluid en toen werkte ineens niets meer en heb ik maar opnieuw ingelogt
what happend?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef Logician het volgende:
[..]
omg ik heb serieus trauma opgelopen vanmorgen ...
wat waren ze ontsnapt? of was je niet gewend dat ze weer op de plek stonden?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef Logician het volgende:
[..]
omg ik heb serieus trauma opgelopen vanmorgen ...
fotosoepen is toch ook "werk"?quote:
Copy past ff danquote:
Boeie? dat beest loopt toch nog even doorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Serieus he die Logi, pakt ze vanmorgen zo'n kuiken...rukt ze eerst die kop van zn romp, voordat ze 'm aan d'r fretjes voert...
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Serieus he die Logi, pakt ze vanmorgen zo'n kuiken...rukt ze eerst die kop van zn romp, voordat ze 'm aan d'r fretjes voert...
zolang ze zelf niet even proeft gaat het goed!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
* Dr.Droxz pakt gelijk een goed glas whiskey, proost P!MP!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
Menschen..omdat je maar 1x per jaar jarig bent...
THE BAR IS OPEN!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
THE BAR IS OPEN!!!
[ afbeelding ]
Mmmquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
THE BAR IS OPEN!!!
[ afbeelding ]
Ik zie gee nJuupquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
THE BAR IS OPEN!!!
[ afbeelding ]
* Sgele schenkt zichzelf ook een glas Whiskey inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt gelijk een goed glas whiskey, proost P!MP!
Watte? Wie is er jarig?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
THE BAR IS OPEN!!!
[ afbeelding ]
Koelkastjes onderin... godsamme en dan van mij zeggen dat ik scheel benquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik zie gee nJuup![]()
* Crazy-M draait weer om en loopt weer weg
ik ga niet slapen als ik gedronken hebquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
THE BAR IS OPEN!!!
[ afbeelding ]
quote:
zuipen kreng!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik zie gee nJuup![]()
* Crazy-M draait weer om en loopt weer weg
Sgele badvinkquote:
het sterkste wat je hebt aubquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
THE BAR IS OPEN!!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |