quote:
nou iddquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:07 schreef Runx het volgende:
ik ga een muis zoeken![]()
iemand ze muis is dood
GAAASTquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ga overwerken om straks een relaxte collega te kunnen berijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben geen flikkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Loveeeeeeeeeee is in theeeeeeeeeeeeee airrrrrrrrrrrrrr tralalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa love is in the aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaair tralalalalalaaaaa laaaaaaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaaaaaa
Werken noemt hij datquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ga overwerken om met een relaxte collega te kunnen meerijden![]()
omg ik heb serieus trauma opgelopen vanmorgen ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
voer maar aan de fretjes van Logi
Je wordt geschaduwd via je telefoonlijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:09 schreef Logician het volgende:
Nee ineens viel de verbinding weg kreeg ik een heul eng geluid en toen werkte ineens niets meer en heb ik maar opnieuw ingelogt
Ik zal je nog eens fotosoepenquote:
kan je beter zon beest hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
voer maar aan de fretjes van Logi
Ik wou al bijna zeggen: ZIE JE WEL DAT 'T AAN JOUW TEL LAG?!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:09 schreef Logician het volgende:
Nee ineens viel de verbinding weg kreeg ik een heul eng geluid en toen werkte ineens niets meer en heb ik maar opnieuw ingelogt
what happend?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef Logician het volgende:
[..]
omg ik heb serieus trauma opgelopen vanmorgen ...
wat waren ze ontsnapt? of was je niet gewend dat ze weer op de plek stonden?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef Logician het volgende:
[..]
omg ik heb serieus trauma opgelopen vanmorgen ...
fotosoepen is toch ook "werk"?quote:
Copy past ff danquote:
Boeie? dat beest loopt toch nog even doorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Serieus he die Logi, pakt ze vanmorgen zo'n kuiken...rukt ze eerst die kop van zn romp, voordat ze 'm aan d'r fretjes voert...
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Serieus he die Logi, pakt ze vanmorgen zo'n kuiken...rukt ze eerst die kop van zn romp, voordat ze 'm aan d'r fretjes voert...
zolang ze zelf niet even proeft gaat het goed!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
* Dr.Droxz pakt gelijk een goed glas whiskey, proost P!MP!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
Menschen..omdat je maar 1x per jaar jarig bent...
THE BAR IS OPEN!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
Menschen..omdat je maar 1x per jaar jarig bent...
THE BAR IS OPEN!!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |