nee ibuprofen is goed voor jequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej naar huis gaan is stom..
*pakt nog wat ibuprofen*
Dan moet je idd wel vol zitten jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:12 schreef Crazy-p het volgende:
in minder dan een week.. 39x400gram piemolpudding gehad.. euh.. kut
verslaafdequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:12 schreef Crazy-p het volgende:
in minder dan een week.. 39x400mg ibuprofen gehad.. euh.. kut
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:11 schreef crazy987 het volgende:
sjo eindelijk weer wat rust in de tent
iemand nog leuke fap-fotos behalve die van logi
ownedquote:
oudquote:
Ik kan die foto niet zienquote:
WTFquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:12 schreef Crazy-p het volgende:
in minder dan een week.. 39x400mg ibuprofen gehad.. euh.. kut
nou die heb ik nog nooit door Enschede zien fietsen hoarquote:
nee een rokerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:15 schreef crazy987 het volgende:
owja en ben roken
ben ik toch weer een spamsletje he
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:16 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lmao.. moest dat nou echt een naakt foto zijn..
Dat snap ik ook niet mensen kauwen zich helemaal resistent tegen die shitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WTF
Ga daar serieus eens heel snel mee stoppen... Zoveel als je nu hebt gehad gaat ervoor zorgen dat je voorlopig hoofdpijn blijft houden
My idea, helaas wil ze niet zo luisterenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WTF
Ga daar serieus eens heel snel mee stoppen... Zoveel als je nu hebt gehad gaat ervoor zorgen dat je voorlopig hoofdpijn blijft houden
ik las het laatst hier dat je daar high van kan wordenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej naar huis gaan is stom..
*pakt nog wat ibuprofen*
Huh wat zeg ie?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:19 schreef Logician het volgende:
[..]
My idea, helaas wil ze niet zo luisteren
echt >? ik ga ook dat shit kopen , en in mijn waterpijp stoppenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:19 schreef renedis het volgende:
[..]
ik las het laatst hier dat je daar high van kan worden
Huh?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:11 schreef crazy987 het volgende:
sjo eindelijk weer wat rust in de tent
iemand nog leuke fap-fotos behalve die van logi
Ja klopt, dat was ik na een paar duizend mgquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:19 schreef renedis het volgende:
[..]
ik las het laatst hier dat je daar high van kan worden
Wl heb je gehoord , ibuprofen is de shit om high te wordenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
aargh ik val zowat in slaap "(
wil je ruilen? ik heb ondertussen al de halve marathon gelopen. Jezus christus man..wat een ge-eikel hiero.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
niet dat ik in slaap val van het werk, maar van slaapgebrek. dus ik wil graag ruilenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wil je ruilen? ik heb ondertussen al de halve marathon gelopen. Jezus christus man..wat een ge-eikel hiero.
wooow nais , logi ik kom vanavond denk ik maar even langsquote:
laat dan maar zittenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet dat ik in slaap val van het werk, maar van slaapgebrek. dus ik wil graag ruilen
Logi FTWquote:
drukke jij ,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wil je ruilen? ik heb ondertussen al de halve marathon gelopen. Jezus christus man..wat een ge-eikel hiero.
Niet doenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:20 schreef Runx het volgende:
[..]
echt >? ik ga ook dat shit kopen , en in mijn waterpijp stoppen
ik had van jou toch wel een quote fuckup gedacht met die tekstquote:
Sensei , heb jij daar ervaring mee ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet doen
Hoofdpijn + hoesten + kapotte longblaasjes + weinig lol
hahahaa.. doe dan hasj of wiet.. ben je makkelijkjer (en misshcien nog wel goedkoper) uit ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:20 schreef Runx het volgende:
[..]
Komt jouw ma er weer bij, er zit niet genoeg water inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:20 schreef Runx het volgende:
[..]
*fap*quote:
* crazy987 gooit een bureaustoel naar WL zijn kopquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
halloquote:
haha , meen je dat nou ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Komt jouw ma er weer bij, er zit niet genoeg water in
hahah iddquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Komt jouw ma er weer bij, er zit niet genoeg water in
maar nu kan jij niet meer zittenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
* crazy987 gooit een bureaustoel naar WL zijn kop
wakker wordeeeeeeeeee
we moeten er geld voor vragen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, ik GilaMonyet en renedis maken jullie allemaal bekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ach boeiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar nu kan jij niet meer zitten
[ afbeelding ]
ik heb dat een keer gehad, bij een gast thuis , met die shit die sm0kez in zn dashboard heeft liggenquote:
het is sm0kez zn moeder nietquote:
yep jullie zijn proquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, ik GilaMonyet en renedis maken jullie allemaal bekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hmz.quote:
echt dat je zegt vanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet doen
Hoofdpijn + hoesten + kapotte longblaasjes + weinig lol
hahahahquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt dat je zegt van
[ afbeelding ]
Hé, is dat Runx niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt dat je zegt van
[ afbeelding ]
jaquote:
WTF?!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar nu kan jij niet meer zitten
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:38 schreef renedis het volgende:
[..]
WTF?!
ik ben mijn skills een beetje verleerd volgens mij:
[ afbeelding ]
mijn eerste gedachtequote:
ook nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:41 schreef Runx het volgende:
[..]
http://tinypic.com/ ? doet die het wel ?
Lolquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:38 schreef renedis het volgende:
[..]
WTF?!
ik ben mijn skills een beetje verleerd volgens mij:
[ afbeelding ]
wat een boefje zegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:43 schreef Logician het volgende:
Jemig schrok ik even
Kom trug van pauze loopt mijn TM ineens naar me toen en mijn buro ik zo OH OH pakt ie snel wat zoutjes en zegt "voor je terug komt en de deksel dicht doet"lol
nope we gaan door tot we de echte naak pic hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol![]()
![]()
![]()
Jullie kunnen der maar niet loslaten he
quote:
haha, netjes.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:43 schreef Logician het volgende:
Jemig schrok ik even
Kom trug van pauze loopt mijn TM ineens naar me toen en mijn buro ik zo OH OH pakt ie snel wat zoutjes en zegt "voor je terug komt en de deksel dicht doet"lol
HoiHoiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:45 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Sgele krijgt net te horen dat hij in November weer naar Boekarest mag
heheh die eerste is een koffienegerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wanneer mogen wij eens mee ? als grtdopjw collegasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:45 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Sgele krijgt net te horen dat hij in November weer naar Boekarest mag
wtf, 2equote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wakey wakey mr crazyquote:
heerlijk,quote:
hahaha kikkerlikkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |