Ik zag het niet.quote:
Insert waaaah.gifquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Generatiekloof.![]()
Monobloks op Ebay voor de Corsaro!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Slechts 2300 euro.
En radiaal gemonteerd.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:23 schreef Cageon het volgende:
wat is nou het grote voordeel aan monoblocks![]()
Geen geld.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jaja een hele nieuwe voetpakking ! Á €5.99 kon ik die natuurlijk niet vergeten![]()
[ afbeelding ]
quote:De radiaal opgehangen remklauwen van de 2008 Fireblade bestaan nu uit één stuk, het befaamde stijve monoblock systeem. Dit scheelt alleen op de klauwen al 126 gram per stuk. Daarnaast werden de remzuigers uit aluminium gemaakt in plaats van staal, wat de remklauwen qua totaalgewicht terugbracht met 430 gram. Ik hoef uiteraard niet uit te leggen wat dat doet voor het onafgeveert gewicht.
wat is er nou weer mis met balans?quote:
joh je hangt helemaal naar 1 kant ! levensgevaarlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met balans?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
joh je hangt helemaal naar 1 kant ! levensgevaarlijk![]()
SuperMoto reparerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maar je hebt dalijk helemaal geen wegfiets meer?Geen MC ritjes met Cageon ?
ik offer mijn vakantie op aan school en werk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tijd zat, dit is mijn vakantie die ik er aan op offer![]()
KTM LC4 400 SM topicquote:wat heb je gesloopt?
nouja, bijna.. kop / carter deksel. blok zit iig niet meer in het blok, maar in een steun die we er voor gemaakt hebben voor het sleutelenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja ik heb et hele topic net doorgelezenMooi klote... Ligt het blok nu open?
tijd en geld...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Je vindt je frame niet mooi vorm gegeven ofzo dat je het ook een blok noemt?![]()
Waarom kijk je er dan niet naar als ik vragen mag?in een jaar tijd :p
WB !!quote:
daar had ik ook niet om gevraagdquote:
Ik bedoel maar even, en bier natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voel je niks....
Uhm...
Zie je niks.....
Uhm
Boeiend, tietuh[/Geerd]
hallo zeg - 't is net woensdag geweestquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik bedoel maar even, en bier natuurlijk.
Weekend
Die haal ik over 2 dagen weer inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
hallo zeg - 't is net woensdag geweest
net over de helft van de week
d'r zijn nog 2 dagen te gaan.terug van sporten /wb
hoe gaat t met de studie afrondenquote:
blondquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beter
[ afbeelding ]
iig minder plastiek
houd het dan nooit is opquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
net terug van overlegover 2 weken tentamens
daarna nog 2 vakken
mwah hierna vrolijk vervolg studiequote:
eind is in zichtquote:ik hoef ook nog maar een heel kort jaartje ofzo
gelukkig, wordt helemaal knettergek
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:22 schreef bvvt het volgende:
redtube daar hebben ze genoeg tieten
Dan is de NS er nog altijd voor je.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
houd het dan nooit is op
ik hoef ook nog maar een heel kort jaartje ofzo
gelukkig, wordt helemaal knettergek
nice, jammer dat dat er voor mij niet (meer) in zit.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mwah hierna vrolijk vervolg studie
[..]
eind is in zicht
B12 hopelijk deze week gefikstweer es een keertje sturen
mits goed weer
ori's worden morgen opgestuurd (pasquote:
in de finale 14jarige tegenspeelsterquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zag het niet.![]()
Normaal duurde een topic 7 pagina's, tegenwoordig 13 met de instelling 25 berichten.
En Firefox schaalt nu op een rare manier dat ik geen vette letters /of het vetgedrukte van een dicht topic zie.![]()
Wereldkampioen schaken als tegenprestatie?
[ afbeelding ]
Een mooi karakter.
niks voor jou?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
in de finale 14jarige tegenspeelster
morgenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
ori's worden morgen opgestuurd (pas)
heb jij die nog besteld
same here, ik emailde vanmiddagquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
morgenbesteld maar niks gehoord..
quote:Hallo Cageon,
Ken je de adresgegevens doorgeven. Die ontbraken. Dan stuur ik de CD, ligt klaar, meteen naar je toe. Groeten,
Ad kievit
ok ken ik morgen meteen doen dusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
same here, ik emailde vanmiddag
en kreeg dit
[..]
iddquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ok ken ik morgen meteen doen dus
Niks, balans is goed. Bagger foto 1 +nice foto 2 = evenwicht.quote:
Ik ben altijd vreselijk onschuldig.quote:
XR is saai. Alleen die van Martijntje niet.quote:ik zat zelf ook te denken om een XR ofzo om te bouwen naar SM als 1e motor, maar GS is toch net wat praktischer![]()
De vrouwentop is breed.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
in de finale 14jarige tegenspeelster
Dat ding is onderhand duurder dan jouw corsaroquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
XR is saai. Alleen die van Martijntje niet.![]()
zelfs met een 400 kun je snelle tijden neer zetten, gewoon je bochtensnelheid omhoog gooienquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben blij als et uberhaupt weer rijd zonder olie te lekkenLaat staan dat we het over vermogen of tijden gaan praten
hoho, het is een 500quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
zelfs met een 400 kun je snelle tijden neer zetten, gewoon je bochtensnelheid omhoog gooien![]()
![]()
@WB
o die balans, nee ok duidelijk
ben niet zo artistiek aangelegd dus pruts altijd maar wat aan...![]()
ik weet dat het een 500 is, als vergelijking.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hoho, het is een 500maar dat vermogen... 25 kw
men brommer was er niks bij
Dus nu maar focussen op die stepjes
KD zonder KD jwt
dan moet je toch eens met onze rotondekoning praten. fulcrum-xquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hoho, het is een 500maar dat vermogen... 25 kw
men brommer was er niks bij
Dus nu maar focussen op die stepjes
KD zonder KD jwt
quote:
Geerd is ook een held op rotondesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
dan moet je toch eens met onze rotondekoning praten. fulcrum-x
die was de kampioen op zijn 500
Goed topicquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo voldoende lijkt me
Jammer genoeg heb ik op dit moment maar 1 nachtfilmpje... waar dus geen kont op te zien isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
dan moet je toch eens met onze rotondekoning praten. fulcrum-x
die was de kampioen op zijn 500
Truquote:
kneedowns zijn over-rated, ik ga er lang zo plat niet meer doorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik op dit moment maar 1 nachtfilmpje... waar dus geen kont op te zien isSteppiedown
paar rondjes om de rotonde
mja ik moet maar eens een leren broek met sliders aanschaffen want ik vind het zonde van men textielen broek
ze kunnen KDen op een rechte weg met een busa/12r dus zo gek is dat niet hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga naar de plek waar ik een KD op elke hoek van de straat maakZelfs als ik rechtuit moest
kan die beste man toch ook niets aan doenquote:
Ey man, zonde van je TLRquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:17 schreef Cageon het volgende:
RIB-aaaaaaaaaaaaaight
mjeh sorry, circuit/race ambities zijn iets te groot voor de TLR, spijtig genoegquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:20 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ey man, zonde van je TLRHad toch stiekum gehoopt dat je de TLR bleef rijden
Het was de druk, stress, de adem in de nek van de rest van de MC'ersquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
kan die beste man toch ook niets aan doen
peer-pressurequote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:22 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Het was de druk, stress, de adem in de nek van de rest van de MC'ers
Kon je je moeder niet overtuigen dat afschrijving van de TLR te groot is en dat het economisch niet verantwoord is om deze in te ruilen/verkopenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
mjeh sorry, circuit/race ambities zijn iets te groot voor de TLR, spijtig genoeg
vast wel, maar wat schiet ik daar mee op?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:24 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Kon je je moeder niet overtuigen dat afschrijving van de TLR te groot is en dat het economisch niet verantwoord is om deze in te ruilen/verkopen
Dat je moeder je grootste sponsor wordtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
vast wel, maar wat schiet ik daar mee op?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:30 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Dat je moeder je grootste sponsor wordt
En als ze niet wil luisteren moet je Lau inhuren
Hij praat gewoon graag over je moeder.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
vast wel, maar wat schiet ik daar mee op?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij praat gewoon graag over je moeder.
Onder andere.....
Hebben we het nou nog steeds over je moeder?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
been there, done that [/bazziek]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hebben we het nou nog steeds over je moeder?
goed idee., alleen moet ik gaan werken .....quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:09 schreef Cageon het volgende:
godverse tering heb ik net een begin voor het ontwerp van een mogelijke site voor mezelf
click click bam weg
ben al niet zo'n held met dit soort dingen dus was al trots op mezelf... DENIED!
WTFquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
WB is officieel geschorst.![]()
Ze waren bang dat ik bedrijfsgegevens zou stelen.![]()
![]()
![]()
Volgende week mag ik weer terug, op een computer zonder netwerkmogelijkheden.![]()
Heb nu lekker vrij.![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
Volgende week mag ik weer terug, op een computer zonder netwerkmogelijkheden.![]()
Heb nu lekker vrij.![]()
OWNEDquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
Heb nu lekker vrij.![]()
Shoots me.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen weekend met een kennis gereden, heeft een nieuwe ducati 696. Kost iets van 9000 euro. Zitten we op een terrasje te drinken, komt er een "kenner" bijstaan. Mooi ding, hoeveel cc is dat, 900 zeker? Oh niet? En hoe duur, zeker minimaal 25.000 euro?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:07 schreef rib-1 het volgende:
De directeur dacht vast dat jij zo'n motor niet kan betalen met het salaris wat hij geeft
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Afgelopen weekend met een kennis gereden, heeft een nieuwe ducati 696. Kost iets van 9000 euro. Zitten we op een terrasje te drinken, komt er een "kenner" bijstaan. Mooi ding, hoeveel cc is dat, 900 zeker? Oh niet? En hoe duur, zeker minimaal 25.000 euro?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Shoots me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vindt je ook al verdacht handig
![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
jij vind dat ook ofniet, zeg het maar!quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:17 schreef Cageon het volgende:
@WB als je maandag niks te doen hebt, kom je me dan gezelschap houden als ik ga rijden?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:41 schreef rib-1 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Omstebeurt sturen, anders krijg je ruzie
Waar rij je zondagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:55 schreef Cageon het volgende:![]()
Setje regenbanden geregeld, zondag ophalen.
nergens, alleen de regenbanden ophalen.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Shoots me.
Damn, dan zou ik dus gelijk uitkijken naar een andere baan, als ze me niet eens meer vertrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
no ideaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:50 schreef Den_Haag het volgende:
wie zou dat wel doen?
Ja, zijn kindjes van gecommequote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:42 schreef Cageon het volgende:
hebben ze WB ooit wel is vertrouwd dan?
waarom dat danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:15 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Serieus klote, heb je al juridisch advies ingewonnen
Als je op het punt staat een vertrouwensbreuk met je werkgever te krijgen is het verstanidg dat je bij de juiste mensen info haalt over "hoe te handelen".quote:
ook daar kan ik inkomen..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:44 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Als je op het punt staat een vertrouwensbreuk met je werkgever te krijgen is het verstanidg dat je bij de juiste mensen info haalt over "hoe te handelen".
Daar kan ik ook wel in komen.quote:Wanneer je geschorst bent heb je geen inkomsten. Als dat naar je gevoel onrechtmatig is geweest dan kan je kijken of je er een zaak van kan maken om de ten onrechte gederfde inkomsten uitbetaald te krijgen![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:26 schreef Geerd het volgende:
Zo hotgrips zitten erop, te warm om zonder handschoenen aan te pakken, goeie shit dus
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:26 schreef Geerd het volgende:
Zo hotgrips zitten erop, te warm om zonder handschoenen aan te pakken, goeie shit dus
Wahaha!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:26 schreef Geerd het volgende:
Het is je nijntjewekker in je rugtasquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://s283.photobucket.com/albums/kk288/vuile_beunkoe/?action=view¤t=Video021.flv
Nog steeds... dat tikkende geluid. Het was er sinds aankoop al, toen keertje na kleppendeksel liften was het weg, toen was het er weer. En ik heb werk elijk nog steeds geen flauw idee wat het is. Gekke is dat je het achterin de uitlaat ook hoort, alsof de verbranding niet goed genoeg is? Timing is wel correct. Zou het kunnen zijn dat de kleppen van de uitlaat niet geheel sluiten door te korte kleppenspeling? geprobeerd om mijn voelermaatje tussen de shims en nokken te krijgen, maar bij geen van allen kwam de 0.04 er tussen, en volgens mij toch echt correct gemeten.
Toerenprobleem zijn volgens mij versleten gasschuiven
Dat vraag je hierquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
wil aub iemand met technische kennis even naar mijn filmpje luisteren ?
dat is dequote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:13 schreef Geerd het volgende:
Niezo boos kijken joh.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:07 schreef rib-1 het volgende:
Het is de Morini geweest
De directeur dacht vast dat jij zo'n motor niet kan betalen met het salaris wat hij geeft
Morgen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:16 schreef Den_Haag het volgende:
WB!![]()
![]()
Wel mooi veel vrije tijd om aan de motor te klussen
Graag wat andere smilies en nieuwe veren.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:44 schreef ikookhier het volgende:
ik vindt je ook al verdacht handig
![]()
Zonder netwerk is het ook niet werkbaar, ben benieuwd hoe ze maandag verder gaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:41 schreef Roderick2085 het volgende:
Damn, dan zou ik dus gelijk uitkijken naar een andere baan, als ze me niet eens meer vertrouwen
Kost me geen dagen of salaris.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:44 schreef rib-1 het volgende:
Als je op het punt staat een vertrouwensbreuk met je werkgever te krijgen is het verstanidg dat je bij de juiste mensen info haalt over "hoe te handelen".
Wanneer je geschorst bent heb je geen inkomsten. Als dat naar je gevoel onrechtmatig is geweest dan kan je kijken of je er een zaak van kan maken om de ten onrechte gederfde inkomsten uitbetaald te krijgen![]()
VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Maare niet zo druk om maken,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://s283.photobucket.com/albums/kk288/vuile_beunkoe/?action=view¤t=Video021.flv
Nog steeds... dat tikkende geluid. Het was er sinds aankoop al, toen keertje na kleppendeksel liften was het weg, toen was het er weer. En ik heb werk elijk nog steeds geen flauw idee wat het is. Gekke is dat je het achterin de uitlaat ook hoort, alsof de verbranding niet goed genoeg is? Timing is wel correct. Zou het kunnen zijn dat de kleppen van de uitlaat niet geheel sluiten door te korte kleppenspeling? geprobeerd om mijn voelermaatje tussen de shims en nokken te krijgen, maar bij geen van allen kwam de 0.04 er tussen, en volgens mij toch echt correct gemeten.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Morgen.![]()
![]()
[..]
Graag wat andere smilies en nieuwe veren.![]()
[..]
Zonder netwerk is het ook niet werkbaar, ben benieuwd hoe ze maandag verder gaan.
Net een oproep gemist van de general manager. WB zat in de sportschool ja.![]()
![]()
![]()
quote:[..]
Kost me geen dagen of salaris.![]()
Zal morgen even de rechtswinkel bellen, meer over hoe ver ze van de functie mogen afwijken.![]()
Vanmiddag wat belangrijkers gedaan, een straalkachel voor de motorstalling.![]()
![]()
Daar komt een timer op, na een natte rit lekker drogen, en s'ochtends voor het starten opwarmen.![]()
quote:
I wishquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe je niet meer na voortaan bij dat soort gekke dingenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maare niet zo druk om maken,
http://tinypic.com/player.php?v=2ueo8s6&s=4
Had me div ook maar stampte ook gewoon door
Klinkt idd niet helemaal tof lijkt me, maar geen idee wat het kan zijn hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik werk graag met schizofrenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over tot de orde van de dag. De SZR gaat aan de weightwatchers.![]()
De ori uitlaat zit er nog op, maar ik kreeg een extra exemplaar cadeau bij de motor.
Vijf kilo. En lomp.![]()
Carbon vervangingsuitlaat van LeoVince.![]()
Scheelt bijna de helft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij's mooi.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:09 schreef Cageon het volgende:
nu willen we pics van die uitlaat zonder drank papier eromheen
159 -/- 2.4 kilo.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef Cageon het volgende:
owja, had ik al gezien
lekker hoor
past beter bij de SZR denk ik ook...
De reden dat ik geen flikken in de familie heb.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:22 schreef BazzieK het volgende:
"Even" met wat klasgenoten en collega's wat gaan drinken. Morgen examen. Zal wat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morning trouwens.![]()
http://www.evdaytona.com/
Zó heerlijk rustig!![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
159 -/- 2.4 kilo.![]()
![]()
En het megafoon idee is er dan af.![]()
[..]
De reden dat ik geen flikken in de familie heb.
Ik dacht ff dat het jouw motor was die daar op het dressoir in de schuur stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morning trouwens.![]()
http://www.evdaytona.com/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zó heerlijk rustig!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
je werksituatiequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:16 schreef Worldbeater het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik werk graag met schizofrenen.
Schadevergoeding, emotionele schade en laster
Advieskosten Rib- i:
13.390,00 (excl. afleveringskosten)quote:Over tot de orde van de dag. De SZR gaat aan de weightwatchers.![]()
De ori uitlaat zit er nog op, maar ik kreeg een extra exemplaar cadeau bij de motor.
[ afbeelding ]
Vijf kilo. En lomp.![]()
Carbon vervangingsuitlaat van LeoVince.![]()
[ afbeelding ]
Scheelt bijna de helft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:44 schreef bvvt het volgende:
Ik dacht ff dat het jouw motor was die daar op het dressoir in de schuur stond
Geen situatie.quote:
quote:
Ga jij vandaag ff langs.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:17 schreef rib-1 het volgende:
Schadevergoeding, emotionele schade en laster
Advieskosten Rib- i:
13.390,00 (excl. afleveringskosten)
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Straks eerst even de stuurschakelaar solderen. Twee draadjes los.
En de kabelboom bij de remschakelaar is ook door. Twee draadjes also.![]()
[ afbeelding ]
Alleen de regen komt nu met bakken uit de hemel.
Trophie'tje krijgt nu vast wat druppels @zhe front tyre.![]()
[ afbeelding ]
Ze moeten nog een keer herenigd worden.quote:
Brilliant.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:44 schreef rib-1 het volgende:
Plug erinquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:09 schreef Geerd het volgende:
Je hebt echt niks te doen hey![]()
Ommetje maken, uhh wat zwabbert de achterkant toch.
Naar de pomp 1.7das niet best die is lek, op de bok ja hoor zo door naar de dealer spijker:(
Nog niet half op gereden
Goed man, volgens mij gaat het jou om het knutselen en in mindere mate om het resultaatquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:35 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe lang kan je doen over een soldeerverbinding.![]()
Hoe lang kan je doen over een soldeerverbinding.![]()
Pasgaatje liep steeds vol.
Toen maar achterlangs gegaan.
[ afbeelding ]
Uiteindelijk weer verwijderd, paste niet meer in het huisje.
Mag geen tiende millimeter uitsteken.
Met het dunne soldeerdraad geen hechting, met het dikke te veel soldeer.![]()
Hier moet het in.
[ afbeelding ]
Duidelijk de contactvlakjes ingebrand de afgelopen jaren. Is nu weer schoon.![]()
Startsituatie, paar draadjes afgerukt door valpartij.![]()
[ afbeelding ]
2,5 uur verder. 10% opgeschoten.
Edit. volgens mij zit het ori ook niet goedbobbeltje/contactvlak naar boven.
![]()
Wel een grote schuurquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Straks eerst even de stuurschakelaar solderen. Twee draadjes los.
En de kabelboom bij de remschakelaar is ook door. Twee draadjes also.![]()
[ afbeelding ]
Alleen de regen komt nu met bakken uit de hemel.
Trophie'tje krijgt nu vast wat druppels @zhe front tyre.![]()
[ afbeelding ]
I wish that was true.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:40 schreef rib-1 het volgende:
Goed man, volgens mij gaat het jou om het knutselen en in mindere mate om het resultaat
Stalling.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:25 schreef Roderick2085 het volgende:
Wel een grote schuurOf is het een garage
![]()
quote:
Mij hoor je niet zeikenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stalling.Fotow vertekend wel flink.
![]()
Stelletje zeikers, ze start!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
€3,95.quote:
Koud.quote:
Where the Fok! was je.quote:
quote:[message=10581284,noline]theijssenr schreef op 28 september 2008 @ 11:31[/message]:
goedendag heb sinds gister een dorsoduro aangeschaft en me moto morini corsaro veloce laten staantis wat gek
Dat is snel!quote:[message=10725593,noline]theijssenr schreef op 16 oktober 2008 @ 20:10[/message]:
ik heb mijn dorsoduro te koop iemand intresse 1100 km rode uitvoering ik vraag 9250
Taart eten in de ikeaquote:
Dan komt zijn baas er achter dat hij de helft van de tijd loopt te klooien op foraquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:44 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Wanneer je geschorst bent heb je geen inkomsten. Als dat naar je gevoel onrechtmatig is geweest dan kan je kijken of je er een zaak van kan maken om de ten onrechte gederfde inkomsten uitbetaald te krijgen![]()
Onderdeel van mn reintegratiequote:
Zomerhandschoenen volstaan nog steeds in de ochtenden hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:26 schreef Geerd het volgende:
Ik verwacht dat ze alleen de utp-cabel uit je pc trekken en dat je nog gewoon verder kan op het draadloos netwerkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zonder netwerk is het ook niet werkbaar, ben benieuwd hoe ze maandag verder gaan.
Net een oproep gemist van de general manager. WB zat in de sportschool ja.![]()
![]()
![]()
Jou ochtend gaat cker van 11.58 tot 11.59quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zomerhandschoenen volstaan nog steeds in de ochtenden hoor
[..]
Ik verwacht dat ze alleen de utp-cabel uit je pc trekken en dat je nog gewoon verder kan op het draadloos netwerk
Best sexyquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:27 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)lden-en-praatje.html
KK iets voor jou??
Vanaf 8:00 op de wegquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jou ochtend gaat cker van 11.58 tot 11.59
Ben ik allang treintje aan het rijden man:Pquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vanaf 8:00 op de wegdurf niet in het donker
Rij je nog wel eens, kom je nooit meer tegenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:46 schreef -XX- het volgende:
Wat een mooie verslagjes toch telkens wb.
Ik denk wel 90%, maar heb van de week ook belangenloos en op eigen innitiatief een uur overgewerkt toen er wel wat te doen was. Terwijl ik die middag wilde sporten na werktijd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan komt zijn baas er achter dat hij de helft van de tijd loopt te klooien op foraWeet niet wat beter is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sla de helft over tegenwoordig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:46 schreef -XX- het volgende:
Wat een mooie verslagjes toch telkens wb.![]()
Maar als je nog wilt weten wat voor een achterlampje er in je SZR moet, ik kan het ding straks aardig dromen.
![]()
Google maar ff burger.quote:![]()
ga je op vakantie of zo? naar.....quote:
Waarom denk ik aan henquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aardig bandje nieuwe talenten trouwens.
Aangezien WB de enige op het werk is met kennis van pc's zal het geen probleem zijn om de logfiles te legenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan komt zijn baas er achter dat hij de helft van de tijd loopt te klooien op foraWeet niet wat beter is
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:03 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Aangezien WB de enige op het werk is met kennis van pc's zal het geen probleem zijn om de logfiles te legenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stelletje corrupten bij elkaar hier.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Stelletje corrupten bij elkaar hier.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geslaagd, kater hielp goed tegen de zenuwen![]()
Was een praktijk examen met acteur. Moest iemand gaan vertellen dat zijn vader dood was. Was vorige keer gezakt omdat ik een emotieloze hond benquote:
Het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was een praktijk examen met acteur. Moest iemand gaan vertellen dat zijn vader dood was. Was vorige keer gezakt omdat ik een emotieloze hond benDeze keer ging het blijkbaar beter
Ben er ook geen fan van, hondjes nadoen mag je het met de mama van -XX- over hebbenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:57 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden![]()
Krijg je toneelles op de politieschool![]()
![]()
Kan je ook een hondje nadoen
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben er ook geen fan van, hondjes nadoen mag je het met de mama van -XX- over hebben
Ik wil gewoon echt niet weten wat jij allemaal invoert in Google.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:14 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik heb nog een examenvraag voor je:
Is onderstaande foto het nieuwe ondergoed voor de vrouwelijke politieagenten?
[ afbeelding ]
Ja / Nee
Zie hier het antwoord
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik wil gewoon echt niet weten wat jij allemaal invoert in Google.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:26 schreef rib-1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pistoolwarmer
Of sjaal voor je puddingbuks
Willywarmerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:30 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Je moet die site eens bekijken, mafkezen op deze wereld
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Alleen de rode bal met wollen straps ontbreekt nog
Lekker al dat haar in je bakkes.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:39 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Rode knot wol met gestreepte gebreide riempjes
[ afbeelding ]
Ik trek mijn pyama aan en ga pittenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lekker al dat haar in je bakkes.Aan de andere kant afgaande op wat voor soort personen dit soort dingen kopen zal je dat toch wel krijgen
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:43 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik trek mijn pyama aan en ga pitten
[ afbeelding ]![]()
Je weet toch waar wol vandaan komtquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:14 schreef bvvt het volgende:
hoe kom je er inderdaad op om dergelijke sites te bekijken Rib.......
Lieve jongen.quote:[message=10736593,noline]Bazzie schreef op 18 oktober 2008 @ 00:24[/message]:
Met alle plezier, laatst een Hypermotard gereden. Geweldige motor. Wel tot de conclusie gekomen dat het iets te veel vermogen voor mij is op dit moment maar over een paar jaar een serieuze kanshebber.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lieve jongen.
Het is een agent, die liegen altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat van die UTP kabel begrijpen ze idd nog niet eens.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik verwacht dat ze alleen de utp-cabel uit je pc trekken en dat je nog gewoon verder kan op het draadloos netwerk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft het smeergeld nog niet ontdekt.quote:
Wat onbetaalbaar is lijkt zo onbereikbaar.
Imago.![]()
Misschien vind je ze leuk?quote:
Bas:Een hele goede morgenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:48 schreef BazzieK het volgende:
Was een praktijk examen met acteur. Moest iemand gaan vertellen dat zijn vader dood was. Was vorige keer gezakt omdat ik een emotieloze hond benDeze keer ging het blijkbaar beter
حَرَامْquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:03 schreef rib-1 het volgende:
Aangezien WB de enige op het werk is met kennis van pc's zal het geen probleem zijn om de logfiles te legenXP antispy on board.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extern bedrijf is ingehuurd om me af te koppelen.
Gewoon serverrechten/schijven amputeren mag ik hopen. Niet zonder internet.![]()
Mannetje van dat bedrijf verbaasde zich een tijdje geleden al over het wachtwoord bij de general manager.
Hebben jullie iets voor elkaar te verbergen.![]()
![]()
![]()
Wachtwoord was er van de ene op de andere dag ingekomen, terwijl ik bij zijn afwezigheid soms nog in het oude DOS verkoopsysteem moest. Rare verrassing. Hele tijd geleden wel.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:54 schreef Cocktailprikker het volgende:kom ik de buurman buiten tegen... of ik altijd zonder helm rijd
Joh ik zette de motor even van voor naar achter
quote:
Kut remklauwen .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd wat je in ruil meekrijgt voor die schade bak.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef ikookhier het volgende:
Goedemorgen beste medefokkers![]()
Vanmiddag 6000km beurt![]()
![]()
Geen leen fiets wacht er ff opquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:17 schreef Worldbeater het volgende:
Ben benieuwd wat je in ruil meekrijgt voor die schade bak.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:28 schreef Cageon het volgende:
@WB, jawel, de vraag wanneer ik hem nou op kan halen is wat lastig
zodalijk![]()
Alleen olie en filter.quote:
of:quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien vind je ze leuk?[ afbeelding ]
[..]
Bas:Een hele goede morgendude.. euh of mevrouw, ik zie het niet zo snel.
![]()
Bas:Uw vader is dood.![]()
Bas:Wat zegt U! Ik versta U niet meer!
Bas:Kunt u wat duidelijker praten!!![]()
Bas:Dude.. euh of mevrouw!!!!!![]()
Bas:Heeft u het begrepen!!!!!![]()
Bas:Hallloooo!!!![]()
Bas:Ja ga maar alleen huilen, ik moet nodige andere nuttige dingen doen.
![]()
Bas: collega, we gaan ff bij de Macen Motoport neuzen onder werktijd.
![]()
![]()
[img]quote:[..]
حَرَامْ![]()
quote:[..]
XP antispy on board. [ afbeelding ]
Extern bedrijf is ingehuurd om me af te koppelen.
Gewoon serverrechten/schijven amputeren mag ik hopen. Niet zonder internet.![]()
Mannetje van dat bedrijf verbaasde zich een tijdje geleden al over het wachtwoord bij de general manager.
Hebben jullie iets voor elkaar te verbergen.![]()
![]()
![]()
Wachtwoord was er van de ene op de andere dag ingekomen, terwijl ik bij zijn afwezigheid soms nog in het oude DOS verkoopsysteem moest. Rare verrassing. Hele tijd geleden wel.
Hij zal zich wel afgevraagd hebben wat jij met al die backups moet, en of je er thuis ook 1 hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door koffiekoekje op 18-10-2008 12:16:46 ]
Dat kan financieel in je voordeel werkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:15 schreef Geerd het volgende:
Zo ook weer thuis, nu is kmteller kabel weer gebroken![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lieve jongen.
Mja, maar dat ding valt niet te rijden met al dat koppelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pusssy!!!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mja, maar dat ding valt niet te rijden met al dat koppel
Bent u de weduwe Jansen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien vind je ze leuk?[ afbeelding ]
[..]
Bas:Een hele goede morgendude.. euh of mevrouw, ik zie het niet zo snel.
![]()
Bas:Uw vader is dood.![]()
Bas:Wat zegt U! Ik versta U niet meer!
Bas:Kunt u wat duidelijker praten!!![]()
Bas:Dude.. euh of mevrouw!!!!!![]()
Bas:Heeft u het begrepen!!!!!![]()
Bas:Hallloooo!!!![]()
Bas:Ja ga maar alleen huilen, ik moet nodige andere nuttige dingen doen.
![]()
Bas: collega, we gaan ff bij de Macen Motoport neuzen onder werktijd.
![]()
of jij kan gewoon nog niet rijden .......quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
zooo, die is strak.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bent u de weduwe Jansen?
Nee?
Wedden van wel?
Dat jij niet doorrijdtquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:57 schreef Fezzizzel het volgende:
Godver scooterrijders moesten ze ook van de weg trekken. Gisteren naderende rotonde met een dikke vrachtwagen voor mij en links van me een fietspad. Komt zon Hassan op de scooter mij rechts voorbij en knijpt em nog net in die meter voor mijn motor en die vrachtwagen. Ik had de neiging om em van zn scooter te schoppen.... Waarom mogen die grasmaaiers in godsnaam op de openbare weg? Ze kunnen geen afstand houden positie op de weg is kut etc.
Aaaaaaah lucht op ff zeiken
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:28 schreef bvvt het volgende:
[..]
of jij kan gewoon nog niet rijden .......
misschien verstandig om nog ff 25 KW te blijven rijden???????
quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:06 schreef koffiekoekje het volgende:
of:
Bas: Tring......
Burger:![]()
![]()
![]()
Hallo agent.
Bas... Gefeliciteerd!!!U heeft nu recht op de erfenis
[ afbeelding ]
Zo slim is'ie dus niet.quote:Hij zal zich wel afgevraagd hebben wat jij met al die backups moet, en of je er thuis ook 1 hebt.
Als het werkt heb ik er meer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:25 schreef BazzieK het volgende:
Hebben ze onder les bedacht.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:28 schreef bvvt het volgende:
zooo, die is strak.
ROFLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |