Het was de druk, stress, de adem in de nek van de rest van de MC'ersquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
kan die beste man toch ook niets aan doen
peer-pressurequote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:22 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Het was de druk, stress, de adem in de nek van de rest van de MC'ers
Kon je je moeder niet overtuigen dat afschrijving van de TLR te groot is en dat het economisch niet verantwoord is om deze in te ruilen/verkopenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
mjeh sorry, circuit/race ambities zijn iets te groot voor de TLR, spijtig genoeg
vast wel, maar wat schiet ik daar mee op?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:24 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Kon je je moeder niet overtuigen dat afschrijving van de TLR te groot is en dat het economisch niet verantwoord is om deze in te ruilen/verkopen
Dat je moeder je grootste sponsor wordtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
vast wel, maar wat schiet ik daar mee op?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:30 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Dat je moeder je grootste sponsor wordt
En als ze niet wil luisteren moet je Lau inhuren
Hij praat gewoon graag over je moeder.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
vast wel, maar wat schiet ik daar mee op?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij praat gewoon graag over je moeder.
Onder andere.....
Hebben we het nou nog steeds over je moeder?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
been there, done that [/bazziek]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hebben we het nou nog steeds over je moeder?
goed idee., alleen moet ik gaan werken .....quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:09 schreef Cageon het volgende:
godverse tering heb ik net een begin voor het ontwerp van een mogelijke site voor mezelf
click click bam weg
ben al niet zo'n held met dit soort dingen dus was al trots op mezelf... DENIED!
WTFquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
WB is officieel geschorst.![]()
Ze waren bang dat ik bedrijfsgegevens zou stelen.![]()
![]()
![]()
Volgende week mag ik weer terug, op een computer zonder netwerkmogelijkheden.![]()
Heb nu lekker vrij.![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
Volgende week mag ik weer terug, op een computer zonder netwerkmogelijkheden.![]()
Heb nu lekker vrij.![]()
OWNEDquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
Heb nu lekker vrij.![]()
Shoots me.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen weekend met een kennis gereden, heeft een nieuwe ducati 696. Kost iets van 9000 euro. Zitten we op een terrasje te drinken, komt er een "kenner" bijstaan. Mooi ding, hoeveel cc is dat, 900 zeker? Oh niet? En hoe duur, zeker minimaal 25.000 euro?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:07 schreef rib-1 het volgende:
De directeur dacht vast dat jij zo'n motor niet kan betalen met het salaris wat hij geeft
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Afgelopen weekend met een kennis gereden, heeft een nieuwe ducati 696. Kost iets van 9000 euro. Zitten we op een terrasje te drinken, komt er een "kenner" bijstaan. Mooi ding, hoeveel cc is dat, 900 zeker? Oh niet? En hoe duur, zeker minimaal 25.000 euro?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Shoots me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vindt je ook al verdacht handig
![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
jij vind dat ook ofniet, zeg het maar!quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:17 schreef Cageon het volgende:
@WB als je maandag niks te doen hebt, kom je me dan gezelschap houden als ik ga rijden?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:41 schreef rib-1 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Omstebeurt sturen, anders krijg je ruzie
Waar rij je zondagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:55 schreef Cageon het volgende:![]()
Setje regenbanden geregeld, zondag ophalen.
nergens, alleen de regenbanden ophalen.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Shoots me.
Damn, dan zou ik dus gelijk uitkijken naar een andere baan, als ze me niet eens meer vertrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
no ideaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:50 schreef Den_Haag het volgende:
wie zou dat wel doen?
Ja, zijn kindjes van gecommequote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:42 schreef Cageon het volgende:
hebben ze WB ooit wel is vertrouwd dan?
waarom dat danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:15 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Serieus klote, heb je al juridisch advies ingewonnen
Als je op het punt staat een vertrouwensbreuk met je werkgever te krijgen is het verstanidg dat je bij de juiste mensen info haalt over "hoe te handelen".quote:
ook daar kan ik inkomen..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:44 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Als je op het punt staat een vertrouwensbreuk met je werkgever te krijgen is het verstanidg dat je bij de juiste mensen info haalt over "hoe te handelen".
Daar kan ik ook wel in komen.quote:Wanneer je geschorst bent heb je geen inkomsten. Als dat naar je gevoel onrechtmatig is geweest dan kan je kijken of je er een zaak van kan maken om de ten onrechte gederfde inkomsten uitbetaald te krijgen![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:26 schreef Geerd het volgende:
Zo hotgrips zitten erop, te warm om zonder handschoenen aan te pakken, goeie shit dus
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:26 schreef Geerd het volgende:
Zo hotgrips zitten erop, te warm om zonder handschoenen aan te pakken, goeie shit dus
Wahaha!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:26 schreef Geerd het volgende:
Het is je nijntjewekker in je rugtasquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://s283.photobucket.com/albums/kk288/vuile_beunkoe/?action=view¤t=Video021.flv
Nog steeds... dat tikkende geluid. Het was er sinds aankoop al, toen keertje na kleppendeksel liften was het weg, toen was het er weer. En ik heb werk elijk nog steeds geen flauw idee wat het is. Gekke is dat je het achterin de uitlaat ook hoort, alsof de verbranding niet goed genoeg is? Timing is wel correct. Zou het kunnen zijn dat de kleppen van de uitlaat niet geheel sluiten door te korte kleppenspeling? geprobeerd om mijn voelermaatje tussen de shims en nokken te krijgen, maar bij geen van allen kwam de 0.04 er tussen, en volgens mij toch echt correct gemeten.
Toerenprobleem zijn volgens mij versleten gasschuiven
Dat vraag je hierquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
wil aub iemand met technische kennis even naar mijn filmpje luisteren ?
dat is dequote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:13 schreef Geerd het volgende:
Niezo boos kijken joh.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:07 schreef rib-1 het volgende:
Het is de Morini geweest
De directeur dacht vast dat jij zo'n motor niet kan betalen met het salaris wat hij geeft
Morgen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:16 schreef Den_Haag het volgende:
WB!![]()
![]()
Wel mooi veel vrije tijd om aan de motor te klussen
Graag wat andere smilies en nieuwe veren.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:44 schreef ikookhier het volgende:
ik vindt je ook al verdacht handig
![]()
Zonder netwerk is het ook niet werkbaar, ben benieuwd hoe ze maandag verder gaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:41 schreef Roderick2085 het volgende:
Damn, dan zou ik dus gelijk uitkijken naar een andere baan, als ze me niet eens meer vertrouwen
Kost me geen dagen of salaris.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:44 schreef rib-1 het volgende:
Als je op het punt staat een vertrouwensbreuk met je werkgever te krijgen is het verstanidg dat je bij de juiste mensen info haalt over "hoe te handelen".
Wanneer je geschorst bent heb je geen inkomsten. Als dat naar je gevoel onrechtmatig is geweest dan kan je kijken of je er een zaak van kan maken om de ten onrechte gederfde inkomsten uitbetaald te krijgen![]()
VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Maare niet zo druk om maken,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://s283.photobucket.com/albums/kk288/vuile_beunkoe/?action=view¤t=Video021.flv
Nog steeds... dat tikkende geluid. Het was er sinds aankoop al, toen keertje na kleppendeksel liften was het weg, toen was het er weer. En ik heb werk elijk nog steeds geen flauw idee wat het is. Gekke is dat je het achterin de uitlaat ook hoort, alsof de verbranding niet goed genoeg is? Timing is wel correct. Zou het kunnen zijn dat de kleppen van de uitlaat niet geheel sluiten door te korte kleppenspeling? geprobeerd om mijn voelermaatje tussen de shims en nokken te krijgen, maar bij geen van allen kwam de 0.04 er tussen, en volgens mij toch echt correct gemeten.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Morgen.![]()
![]()
[..]
Graag wat andere smilies en nieuwe veren.![]()
[..]
Zonder netwerk is het ook niet werkbaar, ben benieuwd hoe ze maandag verder gaan.
Net een oproep gemist van de general manager. WB zat in de sportschool ja.![]()
![]()
![]()
quote:[..]
Kost me geen dagen of salaris.![]()
Zal morgen even de rechtswinkel bellen, meer over hoe ver ze van de functie mogen afwijken.![]()
Vanmiddag wat belangrijkers gedaan, een straalkachel voor de motorstalling.![]()
![]()
Daar komt een timer op, na een natte rit lekker drogen, en s'ochtends voor het starten opwarmen.![]()
quote:
I wishquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe je niet meer na voortaan bij dat soort gekke dingenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maare niet zo druk om maken,
http://tinypic.com/player.php?v=2ueo8s6&s=4
Had me div ook maar stampte ook gewoon door
Klinkt idd niet helemaal tof lijkt me, maar geen idee wat het kan zijn hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik werk graag met schizofrenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over tot de orde van de dag. De SZR gaat aan de weightwatchers.![]()
De ori uitlaat zit er nog op, maar ik kreeg een extra exemplaar cadeau bij de motor.
Vijf kilo. En lomp.![]()
Carbon vervangingsuitlaat van LeoVince.![]()
Scheelt bijna de helft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij's mooi.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:09 schreef Cageon het volgende:
nu willen we pics van die uitlaat zonder drank papier eromheen
159 -/- 2.4 kilo.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef Cageon het volgende:
owja, had ik al gezien
lekker hoor
past beter bij de SZR denk ik ook...
De reden dat ik geen flikken in de familie heb.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:22 schreef BazzieK het volgende:
"Even" met wat klasgenoten en collega's wat gaan drinken. Morgen examen. Zal wat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morning trouwens.![]()
http://www.evdaytona.com/
Zó heerlijk rustig!![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
159 -/- 2.4 kilo.![]()
![]()
En het megafoon idee is er dan af.![]()
[..]
De reden dat ik geen flikken in de familie heb.
Ik dacht ff dat het jouw motor was die daar op het dressoir in de schuur stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morning trouwens.![]()
http://www.evdaytona.com/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zó heerlijk rustig!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
je werksituatiequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:16 schreef Worldbeater het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik werk graag met schizofrenen.
Schadevergoeding, emotionele schade en laster
Advieskosten Rib- i:
13.390,00 (excl. afleveringskosten)quote:Over tot de orde van de dag. De SZR gaat aan de weightwatchers.![]()
De ori uitlaat zit er nog op, maar ik kreeg een extra exemplaar cadeau bij de motor.
[ afbeelding ]
Vijf kilo. En lomp.![]()
Carbon vervangingsuitlaat van LeoVince.![]()
[ afbeelding ]
Scheelt bijna de helft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:44 schreef bvvt het volgende:
Ik dacht ff dat het jouw motor was die daar op het dressoir in de schuur stond
Geen situatie.quote:
quote:
Ga jij vandaag ff langs.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:17 schreef rib-1 het volgende:
Schadevergoeding, emotionele schade en laster
Advieskosten Rib- i:
13.390,00 (excl. afleveringskosten)
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Straks eerst even de stuurschakelaar solderen. Twee draadjes los.
En de kabelboom bij de remschakelaar is ook door. Twee draadjes also.![]()
[ afbeelding ]
Alleen de regen komt nu met bakken uit de hemel.
Trophie'tje krijgt nu vast wat druppels @zhe front tyre.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |