Dat ding is onderhand duurder dan jouw corsaroquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
XR is saai. Alleen die van Martijntje niet.![]()
zelfs met een 400 kun je snelle tijden neer zetten, gewoon je bochtensnelheid omhoog gooienquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben blij als et uberhaupt weer rijd zonder olie te lekkenLaat staan dat we het over vermogen of tijden gaan praten
hoho, het is een 500quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
zelfs met een 400 kun je snelle tijden neer zetten, gewoon je bochtensnelheid omhoog gooien![]()
![]()
@WB
o die balans, nee ok duidelijk
ben niet zo artistiek aangelegd dus pruts altijd maar wat aan...![]()
ik weet dat het een 500 is, als vergelijking.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hoho, het is een 500maar dat vermogen... 25 kw
men brommer was er niks bij
Dus nu maar focussen op die stepjes
KD zonder KD jwt
dan moet je toch eens met onze rotondekoning praten. fulcrum-xquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hoho, het is een 500maar dat vermogen... 25 kw
men brommer was er niks bij
Dus nu maar focussen op die stepjes
KD zonder KD jwt
quote:
Geerd is ook een held op rotondesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
dan moet je toch eens met onze rotondekoning praten. fulcrum-x
die was de kampioen op zijn 500
Goed topicquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo voldoende lijkt me
Jammer genoeg heb ik op dit moment maar 1 nachtfilmpje... waar dus geen kont op te zien isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
dan moet je toch eens met onze rotondekoning praten. fulcrum-x
die was de kampioen op zijn 500
Truquote:
kneedowns zijn over-rated, ik ga er lang zo plat niet meer doorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik op dit moment maar 1 nachtfilmpje... waar dus geen kont op te zien isSteppiedown
paar rondjes om de rotonde
mja ik moet maar eens een leren broek met sliders aanschaffen want ik vind het zonde van men textielen broek
ze kunnen KDen op een rechte weg met een busa/12r dus zo gek is dat niet hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga naar de plek waar ik een KD op elke hoek van de straat maakZelfs als ik rechtuit moest
kan die beste man toch ook niets aan doenquote:
Ey man, zonde van je TLRquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:17 schreef Cageon het volgende:
RIB-aaaaaaaaaaaaaight
mjeh sorry, circuit/race ambities zijn iets te groot voor de TLR, spijtig genoegquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:20 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ey man, zonde van je TLRHad toch stiekum gehoopt dat je de TLR bleef rijden
Het was de druk, stress, de adem in de nek van de rest van de MC'ersquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
kan die beste man toch ook niets aan doen
peer-pressurequote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:22 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Het was de druk, stress, de adem in de nek van de rest van de MC'ers
Kon je je moeder niet overtuigen dat afschrijving van de TLR te groot is en dat het economisch niet verantwoord is om deze in te ruilen/verkopenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
mjeh sorry, circuit/race ambities zijn iets te groot voor de TLR, spijtig genoeg
vast wel, maar wat schiet ik daar mee op?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:24 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Kon je je moeder niet overtuigen dat afschrijving van de TLR te groot is en dat het economisch niet verantwoord is om deze in te ruilen/verkopen
Dat je moeder je grootste sponsor wordtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
vast wel, maar wat schiet ik daar mee op?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:30 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Dat je moeder je grootste sponsor wordt
En als ze niet wil luisteren moet je Lau inhuren
Hij praat gewoon graag over je moeder.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
vast wel, maar wat schiet ik daar mee op?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij praat gewoon graag over je moeder.
Onder andere.....
Hebben we het nou nog steeds over je moeder?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
been there, done that [/bazziek]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hebben we het nou nog steeds over je moeder?
goed idee., alleen moet ik gaan werken .....quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:09 schreef Cageon het volgende:
godverse tering heb ik net een begin voor het ontwerp van een mogelijke site voor mezelf
click click bam weg
ben al niet zo'n held met dit soort dingen dus was al trots op mezelf... DENIED!
WTFquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
WB is officieel geschorst.![]()
Ze waren bang dat ik bedrijfsgegevens zou stelen.![]()
![]()
![]()
Volgende week mag ik weer terug, op een computer zonder netwerkmogelijkheden.![]()
Heb nu lekker vrij.![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
Volgende week mag ik weer terug, op een computer zonder netwerkmogelijkheden.![]()
Heb nu lekker vrij.![]()
OWNEDquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
Heb nu lekker vrij.![]()
Shoots me.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen weekend met een kennis gereden, heeft een nieuwe ducati 696. Kost iets van 9000 euro. Zitten we op een terrasje te drinken, komt er een "kenner" bijstaan. Mooi ding, hoeveel cc is dat, 900 zeker? Oh niet? En hoe duur, zeker minimaal 25.000 euro?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:07 schreef rib-1 het volgende:
De directeur dacht vast dat jij zo'n motor niet kan betalen met het salaris wat hij geeft
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Afgelopen weekend met een kennis gereden, heeft een nieuwe ducati 696. Kost iets van 9000 euro. Zitten we op een terrasje te drinken, komt er een "kenner" bijstaan. Mooi ding, hoeveel cc is dat, 900 zeker? Oh niet? En hoe duur, zeker minimaal 25.000 euro?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Shoots me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vindt je ook al verdacht handig
![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
jij vind dat ook ofniet, zeg het maar!quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:17 schreef Cageon het volgende:
@WB als je maandag niks te doen hebt, kom je me dan gezelschap houden als ik ga rijden?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:41 schreef rib-1 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Omstebeurt sturen, anders krijg je ruzie
Waar rij je zondagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:55 schreef Cageon het volgende:![]()
Setje regenbanden geregeld, zondag ophalen.
nergens, alleen de regenbanden ophalen.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Shoots me.
Damn, dan zou ik dus gelijk uitkijken naar een andere baan, als ze me niet eens meer vertrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
no ideaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:50 schreef Den_Haag het volgende:
wie zou dat wel doen?
Ja, zijn kindjes van gecommequote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:42 schreef Cageon het volgende:
hebben ze WB ooit wel is vertrouwd dan?
waarom dat danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:15 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Serieus klote, heb je al juridisch advies ingewonnen
Als je op het punt staat een vertrouwensbreuk met je werkgever te krijgen is het verstanidg dat je bij de juiste mensen info haalt over "hoe te handelen".quote:
ook daar kan ik inkomen..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:44 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Als je op het punt staat een vertrouwensbreuk met je werkgever te krijgen is het verstanidg dat je bij de juiste mensen info haalt over "hoe te handelen".
Daar kan ik ook wel in komen.quote:Wanneer je geschorst bent heb je geen inkomsten. Als dat naar je gevoel onrechtmatig is geweest dan kan je kijken of je er een zaak van kan maken om de ten onrechte gederfde inkomsten uitbetaald te krijgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |