Ik zag het niet.quote:
Insert waaaah.gifquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Generatiekloof.![]()
Monobloks op Ebay voor de Corsaro!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Slechts 2300 euro.
En radiaal gemonteerd.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:23 schreef Cageon het volgende:
wat is nou het grote voordeel aan monoblocks![]()
Geen geld.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jaja een hele nieuwe voetpakking ! Á ¤5.99 kon ik die natuurlijk niet vergeten![]()
[ afbeelding ]
quote:De radiaal opgehangen remklauwen van de 2008 Fireblade bestaan nu uit één stuk, het befaamde stijve monoblock systeem. Dit scheelt alleen op de klauwen al 126 gram per stuk. Daarnaast werden de remzuigers uit aluminium gemaakt in plaats van staal, wat de remklauwen qua totaalgewicht terugbracht met 430 gram. Ik hoef uiteraard niet uit te leggen wat dat doet voor het onafgeveert gewicht.
wat is er nou weer mis met balans?quote:
joh je hangt helemaal naar 1 kant ! levensgevaarlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met balans?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
joh je hangt helemaal naar 1 kant ! levensgevaarlijk![]()
SuperMoto reparerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maar je hebt dalijk helemaal geen wegfiets meer?Geen MC ritjes met Cageon ?
ik offer mijn vakantie op aan school en werk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tijd zat, dit is mijn vakantie die ik er aan op offer![]()
KTM LC4 400 SM topicquote:wat heb je gesloopt?
nouja, bijna.. kop / carter deksel. blok zit iig niet meer in het blok, maar in een steun die we er voor gemaakt hebben voor het sleutelenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja ik heb et hele topic net doorgelezenMooi klote... Ligt het blok nu open?
tijd en geld...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Je vindt je frame niet mooi vorm gegeven ofzo dat je het ook een blok noemt?![]()
Waarom kijk je er dan niet naar als ik vragen mag?in een jaar tijd :p
WB !!quote:
daar had ik ook niet om gevraagdquote:
Ik bedoel maar even, en bier natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voel je niks....
Uhm...
Zie je niks.....
Uhm
Boeiend, tietuh[/Geerd]
hallo zeg - 't is net woensdag geweestquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik bedoel maar even, en bier natuurlijk.
Weekend
Die haal ik over 2 dagen weer inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
hallo zeg - 't is net woensdag geweest
net over de helft van de week
d'r zijn nog 2 dagen te gaan.terug van sporten /wb
hoe gaat t met de studie afrondenquote:
blondquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beter
[ afbeelding ]
iig minder plastiek
houd het dan nooit is opquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
net terug van overlegover 2 weken tentamens
daarna nog 2 vakken
mwah hierna vrolijk vervolg studiequote:
eind is in zichtquote:ik hoef ook nog maar een heel kort jaartje ofzo
gelukkig, wordt helemaal knettergek
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:22 schreef bvvt het volgende:
redtube daar hebben ze genoeg tieten
Dan is de NS er nog altijd voor je.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
houd het dan nooit is op
ik hoef ook nog maar een heel kort jaartje ofzo
gelukkig, wordt helemaal knettergek
nice, jammer dat dat er voor mij niet (meer) in zit.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mwah hierna vrolijk vervolg studie
[..]
eind is in zicht
B12 hopelijk deze week gefikstweer es een keertje sturen
mits goed weer
ori's worden morgen opgestuurd (pasquote:
in de finale 14jarige tegenspeelsterquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zag het niet.![]()
Normaal duurde een topic 7 pagina's, tegenwoordig 13 met de instelling 25 berichten.
En Firefox schaalt nu op een rare manier dat ik geen vette letters /of het vetgedrukte van een dicht topic zie.![]()
Wereldkampioen schaken als tegenprestatie?
[ afbeelding ]
Een mooi karakter.
niks voor jou?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
in de finale 14jarige tegenspeelster
morgenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
ori's worden morgen opgestuurd (pas)
heb jij die nog besteld
same here, ik emailde vanmiddagquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
morgenbesteld maar niks gehoord..
quote:Hallo Cageon,
Ken je de adresgegevens doorgeven. Die ontbraken. Dan stuur ik de CD, ligt klaar, meteen naar je toe. Groeten,
Ad kievit
ok ken ik morgen meteen doen dusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
same here, ik emailde vanmiddag
en kreeg dit
[..]
iddquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ok ken ik morgen meteen doen dus
Niks, balans is goed. Bagger foto 1 +nice foto 2 = evenwicht.quote:
Ik ben altijd vreselijk onschuldig.quote:
XR is saai. Alleen die van Martijntje niet.quote:ik zat zelf ook te denken om een XR ofzo om te bouwen naar SM als 1e motor, maar GS is toch net wat praktischer![]()
De vrouwentop is breed.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
in de finale 14jarige tegenspeelster
Dat ding is onderhand duurder dan jouw corsaroquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
XR is saai. Alleen die van Martijntje niet.![]()
zelfs met een 400 kun je snelle tijden neer zetten, gewoon je bochtensnelheid omhoog gooienquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben blij als et uberhaupt weer rijd zonder olie te lekkenLaat staan dat we het over vermogen of tijden gaan praten
hoho, het is een 500quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
zelfs met een 400 kun je snelle tijden neer zetten, gewoon je bochtensnelheid omhoog gooien![]()
![]()
@WB
o die balans, nee ok duidelijk
ben niet zo artistiek aangelegd dus pruts altijd maar wat aan...![]()
ik weet dat het een 500 is, als vergelijking.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hoho, het is een 500maar dat vermogen... 25 kw
men brommer was er niks bij
Dus nu maar focussen op die stepjes
KD zonder KD jwt
dan moet je toch eens met onze rotondekoning praten. fulcrum-xquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hoho, het is een 500maar dat vermogen... 25 kw
men brommer was er niks bij
Dus nu maar focussen op die stepjes
KD zonder KD jwt
quote:
Geerd is ook een held op rotondesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
dan moet je toch eens met onze rotondekoning praten. fulcrum-x
die was de kampioen op zijn 500
Goed topicquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo voldoende lijkt me
Jammer genoeg heb ik op dit moment maar 1 nachtfilmpje... waar dus geen kont op te zien isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
dan moet je toch eens met onze rotondekoning praten. fulcrum-x
die was de kampioen op zijn 500
Truquote:
kneedowns zijn over-rated, ik ga er lang zo plat niet meer doorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik op dit moment maar 1 nachtfilmpje... waar dus geen kont op te zien isSteppiedown
paar rondjes om de rotonde
mja ik moet maar eens een leren broek met sliders aanschaffen want ik vind het zonde van men textielen broek
ze kunnen KDen op een rechte weg met een busa/12r dus zo gek is dat niet hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga naar de plek waar ik een KD op elke hoek van de straat maakZelfs als ik rechtuit moest
kan die beste man toch ook niets aan doenquote:
Ey man, zonde van je TLRquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:17 schreef Cageon het volgende:
RIB-aaaaaaaaaaaaaight
mjeh sorry, circuit/race ambities zijn iets te groot voor de TLR, spijtig genoegquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:20 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ey man, zonde van je TLRHad toch stiekum gehoopt dat je de TLR bleef rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |