Ik zag het niet.quote:
Insert waaaah.gifquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Generatiekloof.![]()
Monobloks op Ebay voor de Corsaro!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Slechts 2300 euro.
En radiaal gemonteerd.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:23 schreef Cageon het volgende:
wat is nou het grote voordeel aan monoblocks![]()
Geen geld.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jaja een hele nieuwe voetpakking ! Á ¤5.99 kon ik die natuurlijk niet vergeten![]()
[ afbeelding ]
quote:De radiaal opgehangen remklauwen van de 2008 Fireblade bestaan nu uit één stuk, het befaamde stijve monoblock systeem. Dit scheelt alleen op de klauwen al 126 gram per stuk. Daarnaast werden de remzuigers uit aluminium gemaakt in plaats van staal, wat de remklauwen qua totaalgewicht terugbracht met 430 gram. Ik hoef uiteraard niet uit te leggen wat dat doet voor het onafgeveert gewicht.
wat is er nou weer mis met balans?quote:
joh je hangt helemaal naar 1 kant ! levensgevaarlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met balans?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
joh je hangt helemaal naar 1 kant ! levensgevaarlijk![]()
SuperMoto reparerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maar je hebt dalijk helemaal geen wegfiets meer?Geen MC ritjes met Cageon ?
ik offer mijn vakantie op aan school en werk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tijd zat, dit is mijn vakantie die ik er aan op offer![]()
KTM LC4 400 SM topicquote:wat heb je gesloopt?
nouja, bijna.. kop / carter deksel. blok zit iig niet meer in het blok, maar in een steun die we er voor gemaakt hebben voor het sleutelenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja ik heb et hele topic net doorgelezenMooi klote... Ligt het blok nu open?
tijd en geld...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Je vindt je frame niet mooi vorm gegeven ofzo dat je het ook een blok noemt?![]()
Waarom kijk je er dan niet naar als ik vragen mag?in een jaar tijd :p
WB !!quote:
daar had ik ook niet om gevraagdquote:
Ik bedoel maar even, en bier natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voel je niks....
Uhm...
Zie je niks.....
Uhm
Boeiend, tietuh[/Geerd]
hallo zeg - 't is net woensdag geweestquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik bedoel maar even, en bier natuurlijk.
Weekend
Die haal ik over 2 dagen weer inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
hallo zeg - 't is net woensdag geweest
net over de helft van de week
d'r zijn nog 2 dagen te gaan.terug van sporten /wb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |