hoe gaat t met de studie afrondenquote:
blondquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beter
[ afbeelding ]
iig minder plastiek
houd het dan nooit is opquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
net terug van overlegover 2 weken tentamens
daarna nog 2 vakken
mwah hierna vrolijk vervolg studiequote:
eind is in zichtquote:ik hoef ook nog maar een heel kort jaartje ofzo
gelukkig, wordt helemaal knettergek
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:22 schreef bvvt het volgende:
redtube daar hebben ze genoeg tieten
Dan is de NS er nog altijd voor je.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
houd het dan nooit is op
ik hoef ook nog maar een heel kort jaartje ofzo
gelukkig, wordt helemaal knettergek
nice, jammer dat dat er voor mij niet (meer) in zit.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mwah hierna vrolijk vervolg studie
[..]
eind is in zicht
B12 hopelijk deze week gefikstweer es een keertje sturen
mits goed weer
ori's worden morgen opgestuurd (pasquote:
in de finale 14jarige tegenspeelsterquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zag het niet.![]()
Normaal duurde een topic 7 pagina's, tegenwoordig 13 met de instelling 25 berichten.
En Firefox schaalt nu op een rare manier dat ik geen vette letters /of het vetgedrukte van een dicht topic zie.![]()
Wereldkampioen schaken als tegenprestatie?
[ afbeelding ]
Een mooi karakter.
niks voor jou?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
in de finale 14jarige tegenspeelster
morgenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
ori's worden morgen opgestuurd (pas)
heb jij die nog besteld
same here, ik emailde vanmiddagquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
morgenbesteld maar niks gehoord..
quote:Hallo Cageon,
Ken je de adresgegevens doorgeven. Die ontbraken. Dan stuur ik de CD, ligt klaar, meteen naar je toe. Groeten,
Ad kievit
ok ken ik morgen meteen doen dusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
same here, ik emailde vanmiddag
en kreeg dit
[..]
iddquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ok ken ik morgen meteen doen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |