Ik vind dat ze dat middelmuisknopje bij het scrollen terug moeten brengen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik hoop dat ze snel de stabiliteit van plugins verbeteren. Met Youtube heeft Chrome hier nog steeds veel moeite en ook PDF documenten openen werkt frustrerend traag of leidt zelfs tot compleet vastlopen.
Youtube werkt hier inmiddels goed. (met de dev versie van chrome)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik hoop dat ze snel de stabiliteit van plugins verbeteren. Met Youtube heeft Chrome hier nog steeds veel moeite en ook PDF documenten openen werkt frustrerend traag of leidt zelfs tot compleet vastlopen.
Waarom zit dat er niet in eigenlijk? Overal kan ik mn scrolknopje indrukken en scrollen maar alleen bij Chrome niet, erg irritant (vooral omdat ik alleen zo scroll).quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dat middelmuisknopje bij het scrollen terug moeten brengen!
Is ook mijn ervaring. Ik heb het een tijdje intensief gebruikt maar ben nu weer helemaal terug naar Opera.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:21 schreef Cracka-ass het volgende:
Chrome draaide eerst heel soepeltjes maar tegenwoordig alleen nog maar traag. Trager dan IE zelfs.
Ik denk eerder dat het ligt aan slecht geteste updates die google er zonder je medeweten overheen zet. Er is bij mij zelfs een tijd geweest dat gmail niet meer werkte in chromequote:Op zondag 19 oktober 2008 16:05 schreef Cracka-ass het volgende:
Zonde. Het is wat dat betreft als een schone windows install. Een verademing.... de eerste paar dagen.
Klopt maar dat is in Firefox ook zo.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:44 schreef Rejected het volgende:
Beetje jammer dat die passwords die worden opgeslagen zo toegankelijk zijn.
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is natuurlijk erg subjectief. Ikzelf vind Chrome erg fijn, ik gebruik niks anders meer. Door de minimalistische interface krijgt de webpagina zelf zoveel mogelijk ruimte, er staan geen overbodige fratsen in beeld. Dat vind ik er echt erg fijn aan.
Niemand?quote:Op zondag 30 november 2008 09:19 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een beetje door de topics heengescrold maar kan mijn 'probleem' niet vinden.
Ik kan in hotmail mijn mail niet beantwoorden.
Als ik mijn hotmail via IE open dan lukt het wel, open ik hem via google Chrome, dan kan ik niet in het venster komen waarin je de mail moet beanwoorden/opstellen.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Ligt het aan mijn hotmail (light versie ofzo)? Of ligt het aan google Chrome?
www.gmail.com.quote:Op zondag 30 november 2008 @ 09:19 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een beetje door de topics heengescrold maar kan mijn 'probleem' niet vinden.
Ik kan in hotmail mijn mail niet beantwoorden.
Als ik mijn hotmail via IE open dan lukt het wel, open ik hem via google Chrome, dan kan ik niet in het venster komen waarin je de mail moet beanwoorden/opstellen.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Ligt het aan mijn hotmail (light versie ofzo)? Of ligt het aan google Chrome?
Misschien een beetje een late reactie, maar aan deze pagina te zien, is het deels opgelost in de nieuwste beta. Nu maar afwachten wanneer ze deze functie officieel releasen, want dat is voor nu de belangrijkste reden dat ik nog Firefox gebruik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:24 schreef Asgard het volgende:
[..]
Waarom zit dat er niet in eigenlijk? Overal kan ik mn scrolknopje indrukken en scrollen maar alleen bij Chrome niet, erg irritant (vooral omdat ik alleen zo scroll).
Hier ff vanaf een andere pc met Chrome. De nieuwste versie (0.4.154.29) heeft deze mogelijkheid nog steeds niet... Erg jammer.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:27 schreef WurM het volgende:
[..]
Misschien een beetje een late reactie, maar aan deze pagina te zien, is het deels opgelost in de nieuwste beta. Nu maar afwachten wanneer ze deze functie officieel releasen, want dat is voor nu de belangrijkste reden dat ik nog Firefox gebruik.
Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik niet vaak check of er al geupdate is, dus mijn reactie kan best out-dated zijn
Eens!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dat middelmuisknopje bij het scrollen terug moeten brengen!
vi.nl is onder browserontwikkelaars een beruchte site. Dat ding schijnt extreem brak in elkaar geflanst te zijn. Firefox 3 had er de eerste paar dagen (weken zelfs mss?) ook problemen mee. Het enige wat je kunt doen is voor zulke sites (tijdelijk) een andere browser gebruiken, of de webmaster/-ontwikkelaar van de site benaderen en zeggen dat-ie z'n werk niet naar behoren uitvoert.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:12 schreef De_Hypotheker het volgende:
Heb het net geinstalleerd, het draait lekker vlot en ziet er strak uit.
Alleen sommige pagina's geeft ie helemaal verkeerd weer. VI.nl bijvoorbeeld, hij pakt het hele flashgedeelte niet lijkt het wel, wat kan ik daar aan doen?
Oke, vi.nl is tot nu toe inderdaad de enige site waar ik de problemen heb... Het is dus wachten tot Google een speciale vi.nl update lanceertquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:58 schreef WurM het volgende:
[..]
vi.nl is onder browserontwikkelaars een beruchte site. Dat ding schijnt extreem brak in elkaar geflanst te zijn. Firefox 3 had er de eerste paar dagen (weken zelfs mss?) ook problemen mee.
Of vi.nl zich eindelijk eens een BEETJE aan de standaarden gaat houden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:14 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Oke, vi.nl is tot nu toe inderdaad de enige site waar ik de problemen heb... Het is dus wachten tot Google een speciale vi.nl update lanceert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je eens bij opties kijken of je cleartype aan kunt zetten voor de HTML.quote:Op woensdag 17 december 2008 @ 08:11 schreef Karina het volgende:
Zojuist op mijn werk ook maar even geinstalleerd (kon zowaar). Eerste indruk is dat het lekker snel is. Ik zie wel dat de letters wat "rafeliger" zijn, maar dat is even wennen denk ik.
ah ok bedankt! nog even geduld dan maar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
ondersteuning voor plugins staat in de planning voor chrome
Hehe, ik had dit topic opgezocht om hier wat over te gaan vragen..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 05:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik vind dat er zo weinig verandert. Ik kan nog steeds niet met middenmuisknop scrollen. Luie gasten daar bij Google, ga dat eens programmeren!
Inderdaad. Ik wil ook vaak downloads gewoon openen.. Doe er wat aan Google!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:18 schreef elfzesendertig het volgende:
Voornaamste reden voor mij om Chrome te gaan gebruiken was de opstarttijd. Die is er bijna niet bij mij. Chrome start in minder dan een seconde op. Ik had er altijd zo'n hekel aan als ik weer eens 4 seconden op Firefox moest wachten.
Ondertussen ben ik ook verliefd geworden op de interface en de overige prestatiesWaar ik me nog wél aan erger is dat ik bij het downloaden van bestanden niet kan kiezen of ik ze wil openen in plaats van opslaan.
ja klopt heb ik ook, vooral bij sites met veel verschillende scriptsquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb toch last van hangers in chrome, en nee, dat ligt echt niet aan mijn PC, ik heb echt helemaal nergens anders problemen mee. PC loopt 100% goed, alleen Chrome hangt op pagina's. Echt jammer want FOK! is echt superrap ermee...
Heb hetzelfde, soms lijkt ie te hangen en zoals voorgaande poster zei lijkt het aan scripts te liggen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb toch last van hangers in chrome, en nee, dat ligt echt niet aan mijn PC, ik heb echt helemaal nergens anders problemen mee. PC loopt 100% goed, alleen Chrome hangt op pagina's. Echt jammer want FOK! is echt superrap ermee...
Hier gaan ze wel open hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:40 schreef funrider het volgende:
Ik vind Google Chrome heerlijk snel maar ondervind problemen met diverse sites draai de laatste versie 1.0.154.48;
Bijv.
hyves.nl > inloggen met mijn account geeft deze foutmelding;
"Deze webpagina is niet beschikbaar.
De webpagina op http://www.hyves.nl/?module=Authentication&action=clientLogin&auth_id=1910621&auth_a=6fdb4edf5f6d4fb60792806a35a7f7bc&auth_t=1236332210&persist=&auth_currentUrl=http%3A%2F%2Fgebruikersnaam.hyves.nl%2F%3F&login_initialPresence=online&pageid=T9C12IQJY68WW0C8 is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres."
Fout 320 (net::ERR_INVALID_RESPONSE): Onbekende fout
---------
http://www.box.net/signup
Fout 320 (net::ERR_INVALID_RESPONSE): Onbekende fout
--------
Als ik dezelfde sites open met Firefox, IE 6,7,Opera en Safari werken de zelfde acties wel
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?quote:Deze webpagina is niet beschikbaar.
De webpagina op http://google.nl/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Meer informatie over deze fout
Hieronder vindt u het oorspronkelijke bericht
Fout 2 (net::ERR_FAILED): Onbekende fout
"ik bent" ? Beetje dom..quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:37 schreef EllaBella het volgende:
Het fijnst vind ik dat Chrome weet dat ik niet dom bent. Hij vraagt niet steeds of ik echt wel wil sluiten als ik op het kruisje druk
Ik zat al sinds het begin met dit probleem en ze doen er kennelijk niks aan.quote:Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef MJay1 het volgende:
Ik heb nog een vraagje over Chrome. Ik was gewent om te scrollen d.m.v. me scrol knopje in te drukken. Daarna kun je gewoon met de muis zelf omhoog en omlaag. Bij Chrome werkt dat alleen niet bij mij :S Wordt het nou simpelweg niet ondersteund door Chrome, of doe ik iets verkeerd?
Sorry voor de kut kick
Edit: Blijkbaar ben ik dus niet de enige met dit probleem. Weet iemand misschien of dit wordt meegenomen met de volgende update ofzo?
als je op f6 drukt wordt de adresbalk geselecteerdquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef Bonger1911 het volgende:
Als ik Firefox start komt de cursor automatisch in de adresbalk, maar bij Chrome is dat niet. Is dat wel in te stellen? Nu moet ik eerst klikken voor ik naar een website wil, da's niet fijn..
Bij mij werkt dit gewoon, je bedoelt toch dat je je middelste knop ingedrukt houdt en dat dan je cursor in een pijltje verandert?quote:Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef MJay1 het volgende:
Ik heb nog een vraagje over Chrome. Ik was gewent om te scrollen d.m.v. me scrol knopje in te drukken. Daarna kun je gewoon met de muis zelf omhoog en omlaag. Bij Chrome werkt dat alleen niet bij mij :S Wordt het nou simpelweg niet ondersteund door Chrome, of doe ik iets verkeerd?
Sorry voor de kut kick
Edit: Blijkbaar ben ik dus niet de enige met dit probleem. Weet iemand misschien of dit wordt meegenomen met de volgende update ofzo?
Handig, dat wist ik nog niet, maar is er geen about:config ofzoiets tweak voor?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
als je op f6 drukt wordt de adresbalk geselecteerd
Inderdaad dat dus. Ik kan de dev versie helaas niet vinden dus ik zal nog even moeten wachtenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
Bij mij werkt dit gewoon, je bedoelt toch dat je je middelste knop ingedrukt houdt en dat dan je cursor in een pijltje verandert?
(ps heb wel de dev versie 2.0.174.0)
zorg dat je release 1.0.154.65 hebt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:31 schreef -J-D- het volgende:
TVP.
Net geinstalleerd en eens even zien wat de meerwaarde is tov FF
Die heb ik toevallig net geinstalleerdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:51 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
zorg dat je release 1.0.154.65 hebt.
Cool. Is deze versie instabiel? Of is er prima mee te werken? Dan wil ik wel updaten namelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
Bij mij werkt dit gewoon, je bedoelt toch dat je je middelste knop ingedrukt houdt en dat dan je cursor in een pijltje verandert?
(ps heb wel de dev versie 2.0.174.0)
ik zou gewoon de meest recente stable release nemen. als je die eenmaal hebt kan je elke keer makkelijk updaten, gewoon naar het korte info venster gaan en kijken of je het knopje moet indrukken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Cool. Is deze versie instabiel? Of is er prima mee te werken? Dan wil ik wel updaten namelijk.
Bij mij werkt hij prima.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Cool. Is deze versie instabiel? Of is er prima mee te werken? Dan wil ik wel updaten namelijk.
Als de weppagina van het spel goed geprogrammeerd is zou de weppagina zelf een back-link moeten hebben.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:04 schreef McGilles het volgende:
Ook net dit weekend Chrome geinstalleerd, echter speel ik een webbased spel en daarbij moet je toch redelijk vaak backspacen omdat dan alle velden nog netjes ingevuld zijn, maar Chrome vind dat niet leuk dus elke keer als ik backspace druk zegt hij dat ik de pagina gewoon maar moet verversen, wat leidt tot gewoon de homepagina van dit spel. Zeer irritant vind ik persoonlijk. Iemand hier een oplossing voor?
Het is inderdaad een verouderde site, maar met IE werkt het nog wel, dus vraag mij af waarom het niet werkt met Chromequote:Op zondag 17 mei 2009 19:20 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Als de weppagina van het spel goed geprogrammeerd is zou de weppagina zelf een back-link moeten hebben.
Volgens mij wil Google die filosofie er door drukken
Al naar gekeken. Alle instellingen zijn gewoon zoals ze voor de herinstallatie waren. Auto-hide heb ik nooit aan. Chrome is ook up to date.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:47 schreef TubewayDigital het volgende:
zou het aan de instellingen van je taakbalk kunnen liggen?
als die op auto-hide staat zou dat (kan ik me voorstellen) problemen kunnen geven
wat had je in willen stellen ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:39 schreef SkyChat het volgende:
Ik heb het een paar maanden geprobeerd maar Opera blijft toch m'n favo browser.
Chrome: Nu ook zonder opties
Als je Opera gewend bent, kan ik me voorstellen dat je muisgebaren enorm mist in Chrome.quote:
Ah ik had net Chrome geinstalleerd op m'n nieuwe laptop en dacht dat het daarom niet meer werkte, maar dat ligt dus gewoon aan chrome. Op Firefox kon je dit nog wel instellen!quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:08 schreef HeatWave het volgende:
2.0.172. Opeens werkt na de update ALT-S niet meer als ik hier een post wil plaatsen. Behoorlijk irritant. iemand een idee?
ZEER irritant, ik snap niet waar google mee bezig isquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:08 schreef HeatWave het volgende:
2.0.172. Opeens werkt na de update ALT-S niet meer als ik hier een post wil plaatsen. Behoorlijk irritant. iemand een idee?
Dat is alleen nog geen final version zie ik. Hier de download url van versie 3.0.183.0.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:22 schreef Co_OL het volgende:
Ik draai momenteel 3.0.182.3
Draait beter dan versie 2
je moet het nog steeds van je hdd laden, dus dan kan het wel wat schelen jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:48 schreef FP128 het volgende:
Ik zie ook elke keer die banner van google chrome om het te installeren omdat het zoveel sneller zou zijn.
vraag? Maakt het echt zoveel uit want mijn pc is anders snel genoeg met 4 GB,Quad Core 3.4 GHZ Vista OS en HD videocard.
100% mee eens. Hij werkt gewoon. En bovenal, hij houdt zich (overigens net als Firefox meestal) keurig aan de standaarden. Maakt het werk van een webdesigner/webdeveloper ook weer een stukje makkelijkerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:11 schreef Oksel het volgende:
Geniale browser. Snel, geen poespas, geen gezeik, stabiel. Perfect.
Als je fok.nl maar bij de lijst zet waar je adblocker niet actief isquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:36 schreef dumble het volgende:
erg simpel idd, adsweep is de beste. Je hebt ook admuncher (niet gratis) maar daar moet je veel in configureren.. Als je naar adsweep.org gaat en je ziet dit rode balkje bovenin dan weet je dat je het goed hebt geinstalleerd:
[ afbeelding ]
Juist. Die post hielp erg veel om andere mensen de oplossing te laten vinden.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:29 schreef eNGine10 het volgende:
Ik had dat ook dat mijn sneltoetsen het niet meer deden maar ik zie dus dat er al een oplossing is
Kun je daar ook plaatjes zoals irritante avatars mee blocken ipv ads?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:36 schreef dumble het volgende:
erg simpel idd, adsweep is de beste. Je hebt ook admuncher (niet gratis) maar daar moet je veel in configureren.. Als je naar adsweep.org gaat en je ziet dit rode balkje bovenin dan weet je dat je het goed hebt geinstalleerd:
[ afbeelding ]
Yepquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:22 schreef -J-D- het volgende:
Kunnen jullie plaatjes uploaden bij tinypic zonder dat Chrome vastloopt?
same here, hij selecteerd hem ipv in te zoomenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heel tevreden over Chrome, maar met de laatste update kan ik op www.buienradar.nl geen plaats meer aanklikken om in te zoomen. In IE kan dit nog wel.
Het is sneller dan ff, maar er zijn veel minder add-ons. Sommige site's werken ook wat minder.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef LockonStratos het volgende:
Is google chrome echt zo vet als word beweerd?
Hoe zit het met snelheid tov ff ? En zijn er handige aps voor te vinden?
die kan je meestal bij je profielinstellingen van het betreffende forum uitzetten..quote:Op maandag 8 juni 2009 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je daar ook plaatjes zoals irritante avatars mee blocken ipv ads?
http://www.abelssoft.net/unchrome.phpquote:According to Google, "Google Chrome is a browser that combines a minimal design with sophisticated technology to make the web faster, safer, and easier." However, each Google Chrome installation contains a unique ID that identifies its user. Google doesn't make it an easy job to remove this ID.
UnChrome helps you with this task. It replaces your unique ID with Null values so that your browser can no longer be identified. The functionality of Google Chrome is not affected by this. You only need to apply UnChrome once.
Wat doet die ID en waarom zou je 'm verwijderen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:20 schreef dumble het volgende:
Ik weet niet of jullie hier weleens van gehoord hebben:
[..]
http://www.abelssoft.net/unchrome.php
Ik wil niet alle avatars uitschakelen, alleen die van users die zo ultiem dom zijn dat ik het schuim op mijn muil krijg als ik alleen al de avatar zie.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:16 schreef dumble het volgende:
die kan je meestal bij je profielinstellingen van het betreffende forum uitzetten..
QFTquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil niet alle avatars uitschakelen, alleen die van users die zo ultiem dom zijn dat ik het schuim op mijn muil krijg als ik alleen al de avatar zie.
Dat kon dus met adblock+ in FF.
te weinig geheugen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:38 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik had google chrome. Het was in het begin heel snel, maar nu is het langzaam en dan ook echt langzaam dus ben ik weer teruggeschakeld naar firefox. Dat nu letterlijk 100x sneller is.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:25 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
te weinig geheugen?
voor chrome heb je min 1 gig nodig
De overheid heeft een chip in je hoofd geïmplanteerd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:07 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wat doet die ID en waarom zou je 'm verwijderen?
Niet iedereen is zo paranoïdequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:39 schreef Lkw het volgende:
[..]
De overheid heeft een chip in je hoofd geïmplanteerd.
Ach, waarom zou je dat erg vinden en 'm willen verwijderen?
Ik vind inderdaad vooral de interface erg prettig. Niet teveel zooi op je scherm, gewoon lekker veel ruimte voor de webpagina die je wilt zien. En een échte volledig scherm-functiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:55 schreef EvilMarc het volgende:
Waarom zie ik deze reeks nu pas, ik gebruik chrome al vanaf de beta. Net een paar dagen safari 4 gebruikt, hij is wel heel iets sneller maar tabs aan de bovenkant ga je toch wel snel missen
joepiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:55 schreef joepie91 het volgende:
Ik gebruik Chrome al vanaf de eerste beta, ik had hem 2 uur na release gedownload
op het sterretje klikken, links naast de adres balk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:31 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zet ik een site nou in m'n favorieten
Sterretje links van het webadres 1 keer aanklikken. Vervolgens kun je nog een map kiezen. De bladwijzerwerkbalk bestaat uit de sites die altijd bovenaan je browservenster verschijnen (maar dat kun je uitzetten zodat het alleen als je een nieuw tabblad opent verschijnt)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:31 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zet ik een site nou in m'n favorieten
auto update? Dan krijg je dus altijd de dev versie?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:39 schreef _Floddertje_ het volgende:
Het lukte mij niet om zelf versie 3 te installeren, hij bleef constant hangen in het installatieproces, maar ik ontdekte van de week dat versie 3 in de tussentijd kennelijk automatisch via de automatische update-functie is geïnstalleerd. Maar ik heb nog steeds regelmatig crash-meldingen. Echt raar, bij versie 1 had ik dat zelden of nooit.
Tja eh, ik weet niet...? Als je rechtsbovenin klikt op die gereedschapssleutel en vervolgens op 'Over Google Chrome' dan krijg je te zien welke versie je hebt en zie je ook 'zoeken naar updates' onderin dat venstertje staan. Feit is dat het mij niet handmatig lukte om versie 3 te installeren en dat ik nu ineens toch versie 3 blijk te hebben. Dus ben ik ervan uitgegaan dat-ie dat vanzelf heeft gedaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:00 schreef TubewayDigital het volgende:
auto update? Dan krijg je dus altijd de dev versie?
Denk het niet, dat lukt met Firefox ook al niet :/quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:54 schreef TUFKAL het volgende:
Kan ik vanuit Chrome nog wel makkelijk met Windows Live werken? als ik mn mail wil checken moet ik elke keer hotmail opnieuw openen.
Google chrome update zichzelf inderdaad en doet dat ook nog een stilletjes net zoals ze vroeger al met de google toolbar deden. Dat is voor sommige een punt van kritiek. Vooral microsoft heeft hierover kritiek.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:48 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Tja eh, ik weet niet...? Als je rechtsbovenin klikt op die gereedschapssleutel en vervolgens op 'Over Google Chrome' dan krijg je te zien welke versie je hebt en zie je ook 'zoeken naar updates' onderin dat venstertje staan. Feit is dat het mij niet handmatig lukte om versie 3 te installeren en dat ik nu ineens toch versie 3 blijk te hebben. Dus ben ik ervan uitgegaan dat-ie dat vanzelf heeft gedaan.
System Requirements:quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:25 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
te weinig geheugen?
voor chrome heb je min 1 gig nodig
lol, dat is het minimumquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:01 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
System Requirements:
PIII 750MHz, 256MB RAM, 64MB Graphic Card, active internet connection, 56kb internet connection or higher
Zie bijv: http://download.softwaret(...)le%20Chrome_485.html
Hier werkt hotmail perfect, heb je de laatste versie?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:54 schreef TUFKAL het volgende:
Kan ik vanuit Chrome nog wel makkelijk met Windows Live werken? als ik mn mail wil checken moet ik elke keer hotmail opnieuw openen.
volgens mij niet, echter hij bevalt mij erg goed, je zou het een poosje aan kunnen zienquote:Op maandag 20 juli 2009 12:25 schreef Laviathan het volgende:
Vraagje over Chrome, aangezien ik niet alle andere topics gelezen heb kan het al eerder gevraagd zijn.
Als ik een nieuw tabblad open krijg je een scherm voor je neus met recentelijk geopende pagina's, is het mogelijk deze pagina gewoon weg te laten? (dat hij gewoon "about:blank" opent)
Ik kan het namelijk zelf niet vinden, helaas =(
Geen last van.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:55 schreef TUFKAL het volgende:
De youtube filmpjes die je kijkt via het fok forum zorgen ook voor conflicten. Zodra je het filmpje sluit, loopt het scherm vast. Meer mensen last van?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:29 schreef TubewayDigital het volgende:
Het valt me op dat sites als Hyves en Linkedin niet heel erg goed werken in Chrome.
Van beiden geen last hier.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:55 schreef TUFKAL het volgende:
De youtube filmpjes die je kijkt via het fok forum zorgen ook voor conflicten. Zodra je het filmpje sluit, loopt het scherm vast. Meer mensen last van?
Hier ook nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:01 schreef crossover het volgende:
Bij mij werkt de update niet...
[ afbeelding ]
Die jij hebt is de nieuwste stable release, hiernaast is er nog een beta release en de preview release (die boven jou staat).quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:01 schreef crossover het volgende:
Bij mij werkt de update niet...
[ afbeelding ]
Idd ik gebruik de dev channelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die jij hebt is de nieuwste stable release, hiernaast is er nog een beta release en de preview release (die boven jou staat).
Voornaamste verbetering is volgens mij Bookmark Sync.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:53 schreef crossover het volgende:
Ah oke, duidelijk. Wat is er dan nieuw aan de preview release?
Het alternatief is om je niet zo aan te stellen. Wat doe je? Kinderporno downloaden of zo?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:08 schreef gerbenp het volgende:
Is er een alternatief voor Unchrome in versie 4? Krijg 'm niet aan de praat..
Nee, Google hoeft ook niet alles te weten wat ik op 't internet uitzoek.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het alternatief is om je niet zo aan te stellen. Wat doe je? Kinderporno downloaden of zo?
Als je op "volledige geschiedenis weergeven"klikt kan je zoeken.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:27 schreef ChickenMan het volgende:
Hmm, waar zijn de zoekbalken gebleven op die startpagina zegmaar?
Ik wil niet geschiedenis doorzoeken. Maar mijn imdb zoekbalkje terug hebben.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
Als je op "volledige geschiedenis weergeven"klikt kan je zoeken.
Mja, ik vind de update een beetje vervelend wel.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:00 schreef R_B het volgende:
mooi, maar kan ik ook meer miniaturen toevoegen?
Ik wil daar gewoon mijn 12 vaakst bezochte sites zien in plaats van 8...
een keer op reload drukken daarna moet het wel gaan.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meer mensen die problemen hebben met inloggen op Hyves sinds de update? Als ik mijn gegevens invoer, kom ik weer gewoon op de hoofdpagina uit en als ik het dan nog een keer probeer, zegt ie dat de pagina niet bestaat.
In IE geen problemen.
ja sneaky hequote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef remlof het volgende:
Hey, m'n netbookje heeft 'm zelf al geupdate
Denk dat die functie met de volgende dev versie komt. Wil erzelf ook meer omdat me resolutie gewoon groot is en er dus meer op kan.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:00 schreef R_B het volgende:
mooi, maar kan ik ook meer miniaturen toevoegen?
Ik wil daar gewoon mijn 12 vaakst bezochte sites zien in plaats van 8...
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meer mensen die problemen hebben met inloggen op Hyves sinds de update? Als ik mijn gegevens invoer, kom ik weer gewoon op de hoofdpagina uit en als ik het dan nog een keer probeer, zegt ie dat de pagina niet bestaat.
In IE geen problemen.
die had deze digibeet zelfs doorquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:
de grootste visuele verandering die ik nu merk zit bij het scherm met de voorbeeldweergaves als je een nieuw tabblad opent. Je kunt nu wisselen tussen voorbeelden of een lijstweergave, of het compleet verbergen. Ook is het lijstje met recent gesloten tabs te verbergen
Nee, werkt niet. Als ik via een hyves-uitnodiging inlog; geen probleem. Maar als ik zelf naar www.hyves.nl ga en ik vul mn gegevens in, word ik elke keer weer teruggestuurd naar de inlogpagina.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:38 schreef R_B het volgende:
[..]
een keer op reload drukken daarna moet het wel gaan.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sinds 't bericht dat Chrome veruit 't snelst is ben ik om.
Werkt na 'sessie resetten' niet meer, en daar klik je toch regelmatig opquote:javascript: timeout=prompt("Set timeout [s]"); current=location.href; if(timeout>0) setTimeout('reload()',1000*timeout); else location.replace(current); function reload(){ setTimeout('reload()',1000*timeout); fr4me='<frameset cols=\'*\'>\n<frame src=\''+current+'\'/>'; fr4me+='</frameset>'; with(document){write(fr4me);void(close())}; }
Die minimal theme is nog wel aardig.quote:Op zondag 27 september 2009 00:59 schreef joepie91 het volgende:
Ze hebben nu een paar thema's voor Chrome, maar het ziet er echt niet uit. Superonoverzichtelijk, en niet eens echt heel mooi...
Heb ik ook ..Ik heb gisteren chrome geinstalleerd en kreeg gelijk daarna een update van versie 3.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:49 schreef remlof het volgende:
Versie 3.0.195.21 is uit
Weer een stuk sneller!
quote:Op zondag 27 september 2009 15:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Deze themes? https://tools.google.com/chrome/intl/en/themes/index.html
Tja, ik hoef ze niet, vind die themes maar niks.
Geen last van. Versie 4.0.213.1quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:55 schreef PM-girl het volgende:
Ik merk dat wanneer ik met de rechtse muisknop iets doe in Chrome, zoals een afbeelding opslaan, dat dan die knop(tekst) blijft hangen in het beeld. (de gekozen handeling wordt wel gewoon uitgevoerd)
Heel irritant, want om het te laten verdwijnen moet ik mijzelf eerst afmelden (windows), anders blijft die tekst in het scherm staan, dwars door alles heen.
[ afbeelding ]
Wtf? Waarom heb ik dan versie 3.0 nog wat. Als ik controleer up updates zegt ie dat ie up to date isquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:40 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Geen last van. Versie 4.0.213.1
Waarchijnlijk zit jij in de Stable Channel. Je hebt ook nog Beta Channel en Dev Channel. Ik zit in de Dev Channel en die is al 4.xquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:47 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wtf? Waarom heb ik dan versie 3.0 nog wat. Als ik controleer up updates zegt ie dat ie up to date is
Er zit inderdaad geen Gmail Notifier in. Daar heb je wel een ander programmaatje voor. Alsjeblieft geen troep in mijn browserquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef BOKA het volgende:
De laatste keer dat ik Chrome had kon ik de gmail-notifier niet vinden, zit die er (inmiddels wel) in?
En is er ook een woordenboekplugin?
De snelheid beviel me namelijk wel, alleen door het gebrek aan plugins ben ik toch bij FF gebleven.
Mja, ik vind het wel handig om geen extra programma te hoeven draaien naast mijn browser.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Er zit inderdaad geen Gmail Notifier in. Daar heb je wel een ander programmaatje voor. Alsjeblieft geen troep in mijn browser
Ahh vandaar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:00 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Waarchijnlijk zit jij in de Stable Channel. Je hebt ook nog Beta Channel en Dev Channel. Ik zit in de Dev Channel en die is al 4.x
Ik heb liever zoals het nu is, Gmail notifier in mijn systeembalk. Anders moest mijn browser open zijn en nu zie ik t altijdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:10 schreef BOKA het volgende:
[..]
Mja, ik vind het wel handig om geen extra programma te hoeven draaien naast mijn browser.
Dus dat wordt geen Chrome voor mij.
Windows 7 + Gmail Notifier Plusquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:10 schreef BOKA het volgende:
[..]
Mja, ik vind het wel handig om geen extra programma te hoeven draaien naast mijn browser.
Dus dat wordt geen Chrome voor mij.
Windows XP + FF 3quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Windows 7 + Gmail Notifier Plus
Waarom is die niet voor Vista uitgekomen? Nu zit ik met de gewone Gmail notifier die op windows 95 lijktquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Windows 7 + Gmail Notifier Plus
Omdat die gebruik maakt van de functies van de Windows 7 taakbalkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:18 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Waarom is die niet voor Vista uitgekomen? Nu zit ik met de gewone Gmail notifier die op windows 95 lijkt
Niet eerlijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Omdat die gebruik maakt van de functies van de Windows 7 taakbalk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat ik deze week chrome hebt geinstalleerd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
even een 'hulde' voor Chrome
heerlijke browser
Heb ik niet..ik heb 3.0.195.24quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:40 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Geen last van. Versie 4.0.213.1
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb ik niet..ik heb 3.0.195.24
Lees gewoon de rest van het topic uit voordat je een vraag stelt die allang beantwoord is. Iets van 6 posts boven je vraag notabene.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat is er? Ik bedoel dat ik geen last hebt..maar dat ik de versie van 4.0 niet hebt..![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Alsof ik elke dag deze topic leest..En als ik een vraag stelt, heb jij niets mee te maken
Het heeft niets te maken met of jij wel of niet elke dag deze topic leest. Verder ik er wel mee te maken want ik leest dit topic.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Alsof ik elke dag deze topic leest..En als ik een vraag stelt, heb jij niets mee te maken
Woordenboekplugin zit er in.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef BOKA het volgende:
De laatste keer dat ik Chrome had kon ik de gmail-notifier niet vinden, zit die er (inmiddels wel) in?
En is er ook een woordenboekplugin?
De snelheid beviel me namelijk wel, alleen door het gebrek aan plugins ben ik toch bij FF gebleven.
Is volgens mij een Windows-bug... ik heb het hier ook wel eens met Windows Verkenner en een aantal andere (niet-Microsoft) programma's.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:55 schreef PM-girl het volgende:
Ik merk dat wanneer ik met de rechtse muisknop iets doe in Chrome, zoals een afbeelding opslaan, dat dan die knop(tekst) blijft hangen in het beeld. (de gekozen handeling wordt wel gewoon uitgevoerd)
Heel irritant, want om het te laten verdwijnen moet ik mijzelf eerst afmelden (windows), anders blijft die tekst in het scherm staan, dwars door alles heen.
[ afbeelding ]
Automatisch in ieder tekstveld. Ik neem aan dat je spellingscontrole bedoelde, of bedoelde je vertaaldingesjes?quote:
Hij zei woordenboekplugin, niet ik. Maar spellingscontrole staat er inderdaad in, volgens mij al sinds het begin. Maar ik ging toch echt uit van de normale betekenis van een woordenboekquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:11 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Automatisch in ieder tekstveld. Ik neem aan dat je spellingscontrole bedoelde, of bedoelde je vertaaldingesjes?
Maar goed, Chrome heeft spellingscontrole standaard aanstaan (in 4.x dan)
Oh, ik dacht dat jij het had gezegdquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:19 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hij zei woordenboekplugin, niet ik. Maar spellingscontrole staat er inderdaad in, volgens mij al sinds het begin. Maar ik ging toch echt uit van de normale betekenis van een woordenboekDus geen spellingscontrole of vertaler. Vandaar mijn verbazing
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:25 schreef Parafernalia het volgende:
Kun je de Temp Internet Files verplaatsen naar een andere partitie?
Wat vind je er ongebruiksvriendelijk aan dan? Ik heb nog nooit eerder een browser gezien die zo simpel is als Chromequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:35 schreef DennisMoore het volgende:
Nah, 'k vind het nog te gebruiksonvriendelijk enzo.
Gebruik Chrome alleen voor flash-filmpjes die ik na de laatste Firefox-update in FF niet lekker draaiend krijg.
Nee, volgens mij kan dat niet. Maar je kunt natuurlijk altijd de source aanpassen en je eigen versie maken... lang leve open-sourcequote:
Simpele dingen, bijvoorbeeld met picjes: even snel de afmetingen van een picje opzoeken ipv 'Inspect element'. Of 'Set as desktop background', of 'View background image'.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:31 schreef joepie91 het volgende:
Wat vind je er ongebruiksvriendelijk aan dan? Ik heb nog nooit eerder een browser gezien die zo simpel is als Chrome
Mee eens. Ik wil ook nog de optie om een bestand te openen i.p.v. alleen maar opslaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Simpele dingen, bijvoorbeeld met picjes: even snel de afmetingen van een picje opzoeken ipv 'Inspect element'. Of 'Set as desktop background', of 'View background image'.
Rechtsklik > Afbeelding openen in nieuw tabblad. En kijk eens naar de titel van de tabquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Simpele dingen, bijvoorbeeld met picjes: even snel de afmetingen van een picje opzoeken ipv 'Inspect element'. Of 'Set as desktop background', of 'View background image'.
En natuurlijk de vele addons die er voor Chrome nog niet zijn. Kwestie van tijd waarschijnlijk, maar van mij mogen ze wel wat opschieten.
Precies, erg storend dit ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad mooi.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:00 schreef ReWout het volgende:
De google chrome thema "grayscale" is echt mooi
https://tools.google.com/(...)theme_greyscale.html
Inderdaad, die gebruik ik nu ook! Thanks voor de tipquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:00 schreef ReWout het volgende:
De google chrome thema "grayscale" is echt mooi
https://tools.google.com/(...)theme_greyscale.html
Als je gewoon begint te typen in de balk verschijnt vanzelf een lijst met zoekresultaten, favorieten en geschiedenis. Dat knopje lijkt me onzinnig.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:22 schreef Jahr00n het volgende:
Ik gebruik sinds kort ook Chrome, maar mis nog wel een aantal dingen. [ afbeelding ]
Dit pijltje bijvoorbeeld, en het scrollen met de scrolknop. Weet iemand of hoe ik dit ook in Chrome kan krijgen?
Inderdaad.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Klikken op het scrollknopje en dan de muis naar beneden bewegen werkt inmiddels prima hoor.
Mjah, dan heb ik twee browsers naast elkaar draaien, dat vreet aan mijn geheugenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom zou je volledig over willen stappen? Zet gewoon een extra icoontje in je tray en start het af en toe 's op. Als het bevalt, ga je het steeds vaker gebruiken.
Dat laatste is voor mij het grootste nadeel van het gebruik van 2 browsers op 1 systeem...quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mjah, dan heb ik twee browsers naast elkaar draaien, dat vreet aan mijn geheugen. En twee verschillende lijsten met favoriete, cookies die verschillen is ook niet erg handig.
Daar heb ik in de Dev Channel (versie 4.x) geen last van voor zover ik weet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:03 schreef papiertje het volgende:
Ben zeer tevreden over Chrome, alleen het jammere is dat als je een website in een nieuwe tab wilt openen, en je daar een pop-up loginschermpje krijgt, Chrome vastloopt.
En aangezien ik op m'n stage er redelijk vaak mee te maken krijg ben ik toch maar weer overgestapt op FF.
Of is er al iets voor verzonnen?
Niet iedereen heeft 4 gig aan geheugenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:44 schreef DennisMoore het volgende:
Moet je ze tegelijk hebben draaien dan?
Ik gebruik nu regelmatig Chrome omdat Firefox te vaak bagger is met (flash) video... En ik heb andere browsers in m'n tray staan zodat ik even snel op bijvoorbeeld een ander Google account kan inloggen zonder in FF te moeten uitloggen.
Ik heb hier een wat ouder bakkie staan met 512MB RAM en een oud AMD processortje (vraag me niet welke...), die draait XP en daar werkt het naast elkaar draaien van Firefox en Chrome prima hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft 4 gig aan geheugen.
Toch crashen altijd alle tabs als het fout gaat.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Elk tabblad draait in een eigen proces, zodat ze elkaar bij een crash minder in de weg zitten
Er is 1 hoofd proces + 1 proces voor elk tabblad en elke plugin. Je kan het zien in Chrome taakbeheer (Beheren -> Ontwikkelaar). Het idee ervan is juist dat het geheugen bespaart, omdat alle dingen die hij maar 1x hoeft te laden in het hoofdprogramma zitten, in plaats van ze bij elk tabblad opnieuw te laden. Het andere voordeel zou moeten zijn dat tabbladen er geen last van zouden moeten hebben als er 1 crasht, maar in de praktijk lopen ze vaak alsnog allemaal vastquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:07 schreef Jeeh het volgende:
Zoiets dacht ik al inderdaad. Maar als ik maar 1 tabblad open heb staan, heeft hij dan meer processen geopend om die alvast in te calculeren voor gebruik ofzo?
Neuh, waarom.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:58 schreef Incolumis het volgende:
volgende topic niet openen en overgaan naar het algemene Google topic?
Danny is behoorlijk wat kwijt aan zijn database anders hoor!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, waarom.
Een extra topic kost niks en dan blijft het hier ontopic ipv dat het ineens pagina's lang gaat over Wave.
Als je even uitlegt wat alt-s doet..quote:Op zondag 1 november 2009 13:11 schreef Pien85 het volgende:
Ja hoi, even een vraagje aan andere chrome gebruikers, ik heb gisteren 4.0.223.11 (beta) geinstalleerd, maar nu werken dingen als alt-s niet meerKan ik hier iets aan doen of moet ik gewoon terug naar een oudere versie?
Replyschermpje op fok, daar tekst typen, nu moet ik onderaan met de muis op invoeren klikken, maar voorheen kon ik dan alt-s indrukken en dan werd het ook gepost.quote:Op zondag 1 november 2009 13:52 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als je even uitlegt wat alt-s doet..
Werkt inderdaad niet in de Dev Channel versie. Ik weet ook niet hoe je het weer aan de praat krijgt.quote:Op zondag 1 november 2009 13:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Replyschermpje op fok, daar tekst typen, nu moet ik onderaan met de muis op invoeren klikken, maar voorheen kon ik dan alt-s indrukken en dan werd het ook gepost.
Het probleem is alleen dat NIET elk tabblad zijn eigen proces krijgt. Je begint met een tabblad en dus één proces (naast het hoofdproces). Stel nou dat je een nieuw tabblad opent (met de + knop in je tabbalk), dan maakt hij een nieuw proces aan. Echter, klik je op een link in tabblad 1, en die opent in een nieuw tabblad, dan blijft deze in hetzelfde proces draaien als tabblad 1!quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:11 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Er is 1 hoofd proces + 1 proces voor elk tabblad en elke plugin. Je kan het zien in Chrome taakbeheer (Beheren -> Ontwikkelaar). Het idee ervan is juist dat het geheugen bespaart, omdat alle dingen die hij maar 1x hoeft te laden in het hoofdprogramma zitten, in plaats van ze bij elk tabblad opnieuw te laden. Het andere voordeel zou moeten zijn dat tabbladen er geen last van zouden moeten hebben als er 1 crasht, maar in de praktijk lopen ze vaak alsnog allemaal vast
Maar in principe word het er nooit langzamer van of gebruikt het meer geheugen, 1 proces met 10 taken heeft minstens evenveel ruimte nodig als 10 processen met 1 taak (in principe).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |