quote:Op woensdag 26 november 2008 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is natuurlijk erg subjectief. Ikzelf vind Chrome erg fijn, ik gebruik niks anders meer. Door de minimalistische interface krijgt de webpagina zelf zoveel mogelijk ruimte, er staan geen overbodige fratsen in beeld. Dat vind ik er echt erg fijn aan.
Niemand?quote:Op zondag 30 november 2008 09:19 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een beetje door de topics heengescrold maar kan mijn 'probleem' niet vinden.
Ik kan in hotmail mijn mail niet beantwoorden.
Als ik mijn hotmail via IE open dan lukt het wel, open ik hem via google Chrome, dan kan ik niet in het venster komen waarin je de mail moet beanwoorden/opstellen.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Ligt het aan mijn hotmail (light versie ofzo)? Of ligt het aan google Chrome?
www.gmail.com.quote:Op zondag 30 november 2008 @ 09:19 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een beetje door de topics heengescrold maar kan mijn 'probleem' niet vinden.
Ik kan in hotmail mijn mail niet beantwoorden.
Als ik mijn hotmail via IE open dan lukt het wel, open ik hem via google Chrome, dan kan ik niet in het venster komen waarin je de mail moet beanwoorden/opstellen.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Ligt het aan mijn hotmail (light versie ofzo)? Of ligt het aan google Chrome?
Misschien een beetje een late reactie, maar aan deze pagina te zien, is het deels opgelost in de nieuwste beta. Nu maar afwachten wanneer ze deze functie officieel releasen, want dat is voor nu de belangrijkste reden dat ik nog Firefox gebruik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:24 schreef Asgard het volgende:
[..]
Waarom zit dat er niet in eigenlijk? Overal kan ik mn scrolknopje indrukken en scrollen maar alleen bij Chrome niet, erg irritant (vooral omdat ik alleen zo scroll).
Hier ff vanaf een andere pc met Chrome. De nieuwste versie (0.4.154.29) heeft deze mogelijkheid nog steeds niet... Erg jammer.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:27 schreef WurM het volgende:
[..]
Misschien een beetje een late reactie, maar aan deze pagina te zien, is het deels opgelost in de nieuwste beta. Nu maar afwachten wanneer ze deze functie officieel releasen, want dat is voor nu de belangrijkste reden dat ik nog Firefox gebruik.
Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik niet vaak check of er al geupdate is, dus mijn reactie kan best out-dated zijn
Eens!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dat middelmuisknopje bij het scrollen terug moeten brengen!
vi.nl is onder browserontwikkelaars een beruchte site. Dat ding schijnt extreem brak in elkaar geflanst te zijn. Firefox 3 had er de eerste paar dagen (weken zelfs mss?) ook problemen mee. Het enige wat je kunt doen is voor zulke sites (tijdelijk) een andere browser gebruiken, of de webmaster/-ontwikkelaar van de site benaderen en zeggen dat-ie z'n werk niet naar behoren uitvoert.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:12 schreef De_Hypotheker het volgende:
Heb het net geinstalleerd, het draait lekker vlot en ziet er strak uit.
Alleen sommige pagina's geeft ie helemaal verkeerd weer. VI.nl bijvoorbeeld, hij pakt het hele flashgedeelte niet lijkt het wel, wat kan ik daar aan doen?
Oke, vi.nl is tot nu toe inderdaad de enige site waar ik de problemen heb... Het is dus wachten tot Google een speciale vi.nl update lanceertquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:58 schreef WurM het volgende:
[..]
vi.nl is onder browserontwikkelaars een beruchte site. Dat ding schijnt extreem brak in elkaar geflanst te zijn. Firefox 3 had er de eerste paar dagen (weken zelfs mss?) ook problemen mee.
Of vi.nl zich eindelijk eens een BEETJE aan de standaarden gaat houden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:14 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Oke, vi.nl is tot nu toe inderdaad de enige site waar ik de problemen heb... Het is dus wachten tot Google een speciale vi.nl update lanceert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je eens bij opties kijken of je cleartype aan kunt zetten voor de HTML.quote:Op woensdag 17 december 2008 @ 08:11 schreef Karina het volgende:
Zojuist op mijn werk ook maar even geinstalleerd (kon zowaar). Eerste indruk is dat het lekker snel is. Ik zie wel dat de letters wat "rafeliger" zijn, maar dat is even wennen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |