Allemaal om jou op het verkeerde been te zetten, vooropgezet plan en zoquote:Op dinsdag 18 december 2018 22:13 schreef static het volgende:
Ohw, en ik maar achter de schermen zoeken.
Valt me nu pas op. Doet me werkelijk helemaal niets.quote:Op dinsdag 18 december 2018 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
Geen idee of er nog veel mensen Chrome gebruiken, maar vinden jullie die nieuwe UI ook zo verschrikkelijk? Zal ik wel weer voor autist die niet tegen verandering kan worden uitgemaakt maar geef mij dat vorige strakke design maar ipv. deze afgeronde tabbladen.
Dit doet mij weinig. Top browserquote:Op dinsdag 18 december 2018 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
Geen idee of er nog veel mensen Chrome gebruiken, maar vinden jullie die nieuwe UI ook zo verschrikkelijk? Zal ik wel weer voor autist die niet tegen verandering kan worden uitgemaakt maar geef mij dat vorige strakke design maar ipv. deze afgeronde tabbladen.
Ja, vreselijk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
ik heb de updatefunctie gesaboteerdquote:Op dinsdag 18 december 2018 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |