quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sinds 't bericht dat Chrome veruit 't snelst is ben ik om.
Werkt na 'sessie resetten' niet meer, en daar klik je toch regelmatig opquote:javascript: timeout=prompt("Set timeout [s]"); current=location.href; if(timeout>0) setTimeout('reload()',1000*timeout); else location.replace(current); function reload(){ setTimeout('reload()',1000*timeout); fr4me='<frameset cols=\'*\'>\n<frame src=\''+current+'\'/>'; fr4me+='</frameset>'; with(document){write(fr4me);void(close())}; }
Die minimal theme is nog wel aardig.quote:Op zondag 27 september 2009 00:59 schreef joepie91 het volgende:
Ze hebben nu een paar thema's voor Chrome, maar het ziet er echt niet uit. Superonoverzichtelijk, en niet eens echt heel mooi...
Heb ik ook ..Ik heb gisteren chrome geinstalleerd en kreeg gelijk daarna een update van versie 3.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:49 schreef remlof het volgende:
Versie 3.0.195.21 is uit
Weer een stuk sneller!
quote:Op zondag 27 september 2009 15:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Deze themes? https://tools.google.com/chrome/intl/en/themes/index.html
Tja, ik hoef ze niet, vind die themes maar niks.
Geen last van. Versie 4.0.213.1quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:55 schreef PM-girl het volgende:
Ik merk dat wanneer ik met de rechtse muisknop iets doe in Chrome, zoals een afbeelding opslaan, dat dan die knop(tekst) blijft hangen in het beeld. (de gekozen handeling wordt wel gewoon uitgevoerd)
Heel irritant, want om het te laten verdwijnen moet ik mijzelf eerst afmelden (windows), anders blijft die tekst in het scherm staan, dwars door alles heen.
[ afbeelding ]
Wtf? Waarom heb ik dan versie 3.0 nog wat. Als ik controleer up updates zegt ie dat ie up to date isquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:40 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Geen last van. Versie 4.0.213.1
Waarchijnlijk zit jij in de Stable Channel. Je hebt ook nog Beta Channel en Dev Channel. Ik zit in de Dev Channel en die is al 4.xquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:47 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wtf? Waarom heb ik dan versie 3.0 nog wat. Als ik controleer up updates zegt ie dat ie up to date is
Er zit inderdaad geen Gmail Notifier in. Daar heb je wel een ander programmaatje voor. Alsjeblieft geen troep in mijn browserquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef BOKA het volgende:
De laatste keer dat ik Chrome had kon ik de gmail-notifier niet vinden, zit die er (inmiddels wel) in?
En is er ook een woordenboekplugin?
De snelheid beviel me namelijk wel, alleen door het gebrek aan plugins ben ik toch bij FF gebleven.
Mja, ik vind het wel handig om geen extra programma te hoeven draaien naast mijn browser.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Er zit inderdaad geen Gmail Notifier in. Daar heb je wel een ander programmaatje voor. Alsjeblieft geen troep in mijn browser
Ahh vandaar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:00 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Waarchijnlijk zit jij in de Stable Channel. Je hebt ook nog Beta Channel en Dev Channel. Ik zit in de Dev Channel en die is al 4.x
Ik heb liever zoals het nu is, Gmail notifier in mijn systeembalk. Anders moest mijn browser open zijn en nu zie ik t altijdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:10 schreef BOKA het volgende:
[..]
Mja, ik vind het wel handig om geen extra programma te hoeven draaien naast mijn browser.
Dus dat wordt geen Chrome voor mij.
Windows 7 + Gmail Notifier Plusquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:10 schreef BOKA het volgende:
[..]
Mja, ik vind het wel handig om geen extra programma te hoeven draaien naast mijn browser.
Dus dat wordt geen Chrome voor mij.
Windows XP + FF 3quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Windows 7 + Gmail Notifier Plus
Waarom is die niet voor Vista uitgekomen? Nu zit ik met de gewone Gmail notifier die op windows 95 lijktquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Windows 7 + Gmail Notifier Plus
Omdat die gebruik maakt van de functies van de Windows 7 taakbalkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:18 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Waarom is die niet voor Vista uitgekomen? Nu zit ik met de gewone Gmail notifier die op windows 95 lijkt
Niet eerlijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Omdat die gebruik maakt van de functies van de Windows 7 taakbalk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat ik deze week chrome hebt geinstalleerd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
even een 'hulde' voor Chrome
heerlijke browser
Heb ik niet..ik heb 3.0.195.24quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:40 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Geen last van. Versie 4.0.213.1
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb ik niet..ik heb 3.0.195.24
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |