Ik vind dat ze dat middelmuisknopje bij het scrollen terug moeten brengen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik hoop dat ze snel de stabiliteit van plugins verbeteren. Met Youtube heeft Chrome hier nog steeds veel moeite en ook PDF documenten openen werkt frustrerend traag of leidt zelfs tot compleet vastlopen.
Youtube werkt hier inmiddels goed. (met de dev versie van chrome)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik hoop dat ze snel de stabiliteit van plugins verbeteren. Met Youtube heeft Chrome hier nog steeds veel moeite en ook PDF documenten openen werkt frustrerend traag of leidt zelfs tot compleet vastlopen.
Waarom zit dat er niet in eigenlijk? Overal kan ik mn scrolknopje indrukken en scrollen maar alleen bij Chrome niet, erg irritant (vooral omdat ik alleen zo scroll).quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dat middelmuisknopje bij het scrollen terug moeten brengen!
Is ook mijn ervaring. Ik heb het een tijdje intensief gebruikt maar ben nu weer helemaal terug naar Opera.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:21 schreef Cracka-ass het volgende:
Chrome draaide eerst heel soepeltjes maar tegenwoordig alleen nog maar traag. Trager dan IE zelfs.
Ik denk eerder dat het ligt aan slecht geteste updates die google er zonder je medeweten overheen zet. Er is bij mij zelfs een tijd geweest dat gmail niet meer werkte in chromequote:Op zondag 19 oktober 2008 16:05 schreef Cracka-ass het volgende:
Zonde. Het is wat dat betreft als een schone windows install. Een verademing.... de eerste paar dagen.
Klopt maar dat is in Firefox ook zo.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:44 schreef Rejected het volgende:
Beetje jammer dat die passwords die worden opgeslagen zo toegankelijk zijn.
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is natuurlijk erg subjectief. Ikzelf vind Chrome erg fijn, ik gebruik niks anders meer. Door de minimalistische interface krijgt de webpagina zelf zoveel mogelijk ruimte, er staan geen overbodige fratsen in beeld. Dat vind ik er echt erg fijn aan.
Niemand?quote:Op zondag 30 november 2008 09:19 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een beetje door de topics heengescrold maar kan mijn 'probleem' niet vinden.
Ik kan in hotmail mijn mail niet beantwoorden.
Als ik mijn hotmail via IE open dan lukt het wel, open ik hem via google Chrome, dan kan ik niet in het venster komen waarin je de mail moet beanwoorden/opstellen.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Ligt het aan mijn hotmail (light versie ofzo)? Of ligt het aan google Chrome?
www.gmail.com.quote:Op zondag 30 november 2008 @ 09:19 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een beetje door de topics heengescrold maar kan mijn 'probleem' niet vinden.
Ik kan in hotmail mijn mail niet beantwoorden.
Als ik mijn hotmail via IE open dan lukt het wel, open ik hem via google Chrome, dan kan ik niet in het venster komen waarin je de mail moet beanwoorden/opstellen.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Ligt het aan mijn hotmail (light versie ofzo)? Of ligt het aan google Chrome?
Misschien een beetje een late reactie, maar aan deze pagina te zien, is het deels opgelost in de nieuwste beta. Nu maar afwachten wanneer ze deze functie officieel releasen, want dat is voor nu de belangrijkste reden dat ik nog Firefox gebruik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:24 schreef Asgard het volgende:
[..]
Waarom zit dat er niet in eigenlijk? Overal kan ik mn scrolknopje indrukken en scrollen maar alleen bij Chrome niet, erg irritant (vooral omdat ik alleen zo scroll).
Hier ff vanaf een andere pc met Chrome. De nieuwste versie (0.4.154.29) heeft deze mogelijkheid nog steeds niet... Erg jammer.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:27 schreef WurM het volgende:
[..]
Misschien een beetje een late reactie, maar aan deze pagina te zien, is het deels opgelost in de nieuwste beta. Nu maar afwachten wanneer ze deze functie officieel releasen, want dat is voor nu de belangrijkste reden dat ik nog Firefox gebruik.
Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik niet vaak check of er al geupdate is, dus mijn reactie kan best out-dated zijn
Eens!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dat middelmuisknopje bij het scrollen terug moeten brengen!
vi.nl is onder browserontwikkelaars een beruchte site. Dat ding schijnt extreem brak in elkaar geflanst te zijn. Firefox 3 had er de eerste paar dagen (weken zelfs mss?) ook problemen mee. Het enige wat je kunt doen is voor zulke sites (tijdelijk) een andere browser gebruiken, of de webmaster/-ontwikkelaar van de site benaderen en zeggen dat-ie z'n werk niet naar behoren uitvoert.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:12 schreef De_Hypotheker het volgende:
Heb het net geinstalleerd, het draait lekker vlot en ziet er strak uit.
Alleen sommige pagina's geeft ie helemaal verkeerd weer. VI.nl bijvoorbeeld, hij pakt het hele flashgedeelte niet lijkt het wel, wat kan ik daar aan doen?
Oke, vi.nl is tot nu toe inderdaad de enige site waar ik de problemen heb... Het is dus wachten tot Google een speciale vi.nl update lanceertquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:58 schreef WurM het volgende:
[..]
vi.nl is onder browserontwikkelaars een beruchte site. Dat ding schijnt extreem brak in elkaar geflanst te zijn. Firefox 3 had er de eerste paar dagen (weken zelfs mss?) ook problemen mee.
Of vi.nl zich eindelijk eens een BEETJE aan de standaarden gaat houden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:14 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Oke, vi.nl is tot nu toe inderdaad de enige site waar ik de problemen heb... Het is dus wachten tot Google een speciale vi.nl update lanceert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je eens bij opties kijken of je cleartype aan kunt zetten voor de HTML.quote:Op woensdag 17 december 2008 @ 08:11 schreef Karina het volgende:
Zojuist op mijn werk ook maar even geinstalleerd (kon zowaar). Eerste indruk is dat het lekker snel is. Ik zie wel dat de letters wat "rafeliger" zijn, maar dat is even wennen denk ik.
ah ok bedankt! nog even geduld dan maar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
ondersteuning voor plugins staat in de planning voor chrome
Hehe, ik had dit topic opgezocht om hier wat over te gaan vragen..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 05:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik vind dat er zo weinig verandert. Ik kan nog steeds niet met middenmuisknop scrollen. Luie gasten daar bij Google, ga dat eens programmeren!
Inderdaad. Ik wil ook vaak downloads gewoon openen.. Doe er wat aan Google!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:18 schreef elfzesendertig het volgende:
Voornaamste reden voor mij om Chrome te gaan gebruiken was de opstarttijd. Die is er bijna niet bij mij. Chrome start in minder dan een seconde op. Ik had er altijd zo'n hekel aan als ik weer eens 4 seconden op Firefox moest wachten.
Ondertussen ben ik ook verliefd geworden op de interface en de overige prestatiesWaar ik me nog wél aan erger is dat ik bij het downloaden van bestanden niet kan kiezen of ik ze wil openen in plaats van opslaan.
ja klopt heb ik ook, vooral bij sites met veel verschillende scriptsquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb toch last van hangers in chrome, en nee, dat ligt echt niet aan mijn PC, ik heb echt helemaal nergens anders problemen mee. PC loopt 100% goed, alleen Chrome hangt op pagina's. Echt jammer want FOK! is echt superrap ermee...
Heb hetzelfde, soms lijkt ie te hangen en zoals voorgaande poster zei lijkt het aan scripts te liggen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb toch last van hangers in chrome, en nee, dat ligt echt niet aan mijn PC, ik heb echt helemaal nergens anders problemen mee. PC loopt 100% goed, alleen Chrome hangt op pagina's. Echt jammer want FOK! is echt superrap ermee...
Hier gaan ze wel open hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:40 schreef funrider het volgende:
Ik vind Google Chrome heerlijk snel maar ondervind problemen met diverse sites draai de laatste versie 1.0.154.48;
Bijv.
hyves.nl > inloggen met mijn account geeft deze foutmelding;
"Deze webpagina is niet beschikbaar.
De webpagina op http://www.hyves.nl/?module=Authentication&action=clientLogin&auth_id=1910621&auth_a=6fdb4edf5f6d4fb60792806a35a7f7bc&auth_t=1236332210&persist=&auth_currentUrl=http%3A%2F%2Fgebruikersnaam.hyves.nl%2F%3F&login_initialPresence=online&pageid=T9C12IQJY68WW0C8 is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres."
Fout 320 (net::ERR_INVALID_RESPONSE): Onbekende fout
---------
http://www.box.net/signup
Fout 320 (net::ERR_INVALID_RESPONSE): Onbekende fout
--------
Als ik dezelfde sites open met Firefox, IE 6,7,Opera en Safari werken de zelfde acties wel
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?quote:Deze webpagina is niet beschikbaar.
De webpagina op http://google.nl/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Meer informatie over deze fout
Hieronder vindt u het oorspronkelijke bericht
Fout 2 (net::ERR_FAILED): Onbekende fout
"ik bent" ? Beetje dom..quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:37 schreef EllaBella het volgende:
Het fijnst vind ik dat Chrome weet dat ik niet dom bent. Hij vraagt niet steeds of ik echt wel wil sluiten als ik op het kruisje druk
Ik zat al sinds het begin met dit probleem en ze doen er kennelijk niks aan.quote:Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef MJay1 het volgende:
Ik heb nog een vraagje over Chrome. Ik was gewent om te scrollen d.m.v. me scrol knopje in te drukken. Daarna kun je gewoon met de muis zelf omhoog en omlaag. Bij Chrome werkt dat alleen niet bij mij :S Wordt het nou simpelweg niet ondersteund door Chrome, of doe ik iets verkeerd?
Sorry voor de kut kick
Edit: Blijkbaar ben ik dus niet de enige met dit probleem. Weet iemand misschien of dit wordt meegenomen met de volgende update ofzo?
als je op f6 drukt wordt de adresbalk geselecteerdquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef Bonger1911 het volgende:
Als ik Firefox start komt de cursor automatisch in de adresbalk, maar bij Chrome is dat niet. Is dat wel in te stellen? Nu moet ik eerst klikken voor ik naar een website wil, da's niet fijn..
Bij mij werkt dit gewoon, je bedoelt toch dat je je middelste knop ingedrukt houdt en dat dan je cursor in een pijltje verandert?quote:Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef MJay1 het volgende:
Ik heb nog een vraagje over Chrome. Ik was gewent om te scrollen d.m.v. me scrol knopje in te drukken. Daarna kun je gewoon met de muis zelf omhoog en omlaag. Bij Chrome werkt dat alleen niet bij mij :S Wordt het nou simpelweg niet ondersteund door Chrome, of doe ik iets verkeerd?
Sorry voor de kut kick
Edit: Blijkbaar ben ik dus niet de enige met dit probleem. Weet iemand misschien of dit wordt meegenomen met de volgende update ofzo?
Handig, dat wist ik nog niet, maar is er geen about:config ofzoiets tweak voor?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
als je op f6 drukt wordt de adresbalk geselecteerd
Inderdaad dat dus. Ik kan de dev versie helaas niet vinden dus ik zal nog even moeten wachtenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
Bij mij werkt dit gewoon, je bedoelt toch dat je je middelste knop ingedrukt houdt en dat dan je cursor in een pijltje verandert?
(ps heb wel de dev versie 2.0.174.0)
zorg dat je release 1.0.154.65 hebt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:31 schreef -J-D- het volgende:
TVP.
Net geinstalleerd en eens even zien wat de meerwaarde is tov FF
Die heb ik toevallig net geinstalleerdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:51 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
zorg dat je release 1.0.154.65 hebt.
Cool. Is deze versie instabiel? Of is er prima mee te werken? Dan wil ik wel updaten namelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
Bij mij werkt dit gewoon, je bedoelt toch dat je je middelste knop ingedrukt houdt en dat dan je cursor in een pijltje verandert?
(ps heb wel de dev versie 2.0.174.0)
ik zou gewoon de meest recente stable release nemen. als je die eenmaal hebt kan je elke keer makkelijk updaten, gewoon naar het korte info venster gaan en kijken of je het knopje moet indrukken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Cool. Is deze versie instabiel? Of is er prima mee te werken? Dan wil ik wel updaten namelijk.
Bij mij werkt hij prima.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Cool. Is deze versie instabiel? Of is er prima mee te werken? Dan wil ik wel updaten namelijk.
Als de weppagina van het spel goed geprogrammeerd is zou de weppagina zelf een back-link moeten hebben.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:04 schreef McGilles het volgende:
Ook net dit weekend Chrome geinstalleerd, echter speel ik een webbased spel en daarbij moet je toch redelijk vaak backspacen omdat dan alle velden nog netjes ingevuld zijn, maar Chrome vind dat niet leuk dus elke keer als ik backspace druk zegt hij dat ik de pagina gewoon maar moet verversen, wat leidt tot gewoon de homepagina van dit spel. Zeer irritant vind ik persoonlijk. Iemand hier een oplossing voor?
Het is inderdaad een verouderde site, maar met IE werkt het nog wel, dus vraag mij af waarom het niet werkt met Chromequote:Op zondag 17 mei 2009 19:20 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Als de weppagina van het spel goed geprogrammeerd is zou de weppagina zelf een back-link moeten hebben.
Volgens mij wil Google die filosofie er door drukken
Al naar gekeken. Alle instellingen zijn gewoon zoals ze voor de herinstallatie waren. Auto-hide heb ik nooit aan. Chrome is ook up to date.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:47 schreef TubewayDigital het volgende:
zou het aan de instellingen van je taakbalk kunnen liggen?
als die op auto-hide staat zou dat (kan ik me voorstellen) problemen kunnen geven
wat had je in willen stellen ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:39 schreef SkyChat het volgende:
Ik heb het een paar maanden geprobeerd maar Opera blijft toch m'n favo browser.
Chrome: Nu ook zonder opties
Als je Opera gewend bent, kan ik me voorstellen dat je muisgebaren enorm mist in Chrome.quote:
Ah ik had net Chrome geinstalleerd op m'n nieuwe laptop en dacht dat het daarom niet meer werkte, maar dat ligt dus gewoon aan chrome. Op Firefox kon je dit nog wel instellen!quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:08 schreef HeatWave het volgende:
2.0.172. Opeens werkt na de update ALT-S niet meer als ik hier een post wil plaatsen. Behoorlijk irritant. iemand een idee?
ZEER irritant, ik snap niet waar google mee bezig isquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:08 schreef HeatWave het volgende:
2.0.172. Opeens werkt na de update ALT-S niet meer als ik hier een post wil plaatsen. Behoorlijk irritant. iemand een idee?
Dat is alleen nog geen final version zie ik. Hier de download url van versie 3.0.183.0.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:22 schreef Co_OL het volgende:
Ik draai momenteel 3.0.182.3
Draait beter dan versie 2
je moet het nog steeds van je hdd laden, dus dan kan het wel wat schelen jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:48 schreef FP128 het volgende:
Ik zie ook elke keer die banner van google chrome om het te installeren omdat het zoveel sneller zou zijn.
vraag? Maakt het echt zoveel uit want mijn pc is anders snel genoeg met 4 GB,Quad Core 3.4 GHZ Vista OS en HD videocard.
100% mee eens. Hij werkt gewoon. En bovenal, hij houdt zich (overigens net als Firefox meestal) keurig aan de standaarden. Maakt het werk van een webdesigner/webdeveloper ook weer een stukje makkelijkerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:11 schreef Oksel het volgende:
Geniale browser. Snel, geen poespas, geen gezeik, stabiel. Perfect.
Als je fok.nl maar bij de lijst zet waar je adblocker niet actief isquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:36 schreef dumble het volgende:
erg simpel idd, adsweep is de beste. Je hebt ook admuncher (niet gratis) maar daar moet je veel in configureren.. Als je naar adsweep.org gaat en je ziet dit rode balkje bovenin dan weet je dat je het goed hebt geinstalleerd:
[ afbeelding ]
Juist. Die post hielp erg veel om andere mensen de oplossing te laten vinden.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:29 schreef eNGine10 het volgende:
Ik had dat ook dat mijn sneltoetsen het niet meer deden maar ik zie dus dat er al een oplossing is
Kun je daar ook plaatjes zoals irritante avatars mee blocken ipv ads?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:36 schreef dumble het volgende:
erg simpel idd, adsweep is de beste. Je hebt ook admuncher (niet gratis) maar daar moet je veel in configureren.. Als je naar adsweep.org gaat en je ziet dit rode balkje bovenin dan weet je dat je het goed hebt geinstalleerd:
[ afbeelding ]
Yepquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:22 schreef -J-D- het volgende:
Kunnen jullie plaatjes uploaden bij tinypic zonder dat Chrome vastloopt?
same here, hij selecteerd hem ipv in te zoomenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heel tevreden over Chrome, maar met de laatste update kan ik op www.buienradar.nl geen plaats meer aanklikken om in te zoomen. In IE kan dit nog wel.
Het is sneller dan ff, maar er zijn veel minder add-ons. Sommige site's werken ook wat minder.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef LockonStratos het volgende:
Is google chrome echt zo vet als word beweerd?
Hoe zit het met snelheid tov ff ? En zijn er handige aps voor te vinden?
die kan je meestal bij je profielinstellingen van het betreffende forum uitzetten..quote:Op maandag 8 juni 2009 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je daar ook plaatjes zoals irritante avatars mee blocken ipv ads?
http://www.abelssoft.net/unchrome.phpquote:According to Google, "Google Chrome is a browser that combines a minimal design with sophisticated technology to make the web faster, safer, and easier." However, each Google Chrome installation contains a unique ID that identifies its user. Google doesn't make it an easy job to remove this ID.
UnChrome helps you with this task. It replaces your unique ID with Null values so that your browser can no longer be identified. The functionality of Google Chrome is not affected by this. You only need to apply UnChrome once.
Wat doet die ID en waarom zou je 'm verwijderen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:20 schreef dumble het volgende:
Ik weet niet of jullie hier weleens van gehoord hebben:
[..]
http://www.abelssoft.net/unchrome.php
Ik wil niet alle avatars uitschakelen, alleen die van users die zo ultiem dom zijn dat ik het schuim op mijn muil krijg als ik alleen al de avatar zie.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:16 schreef dumble het volgende:
die kan je meestal bij je profielinstellingen van het betreffende forum uitzetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |