ah ok bedankt! nog even geduld dan maar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
ondersteuning voor plugins staat in de planning voor chrome
Hehe, ik had dit topic opgezocht om hier wat over te gaan vragen..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 05:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik vind dat er zo weinig verandert. Ik kan nog steeds niet met middenmuisknop scrollen. Luie gasten daar bij Google, ga dat eens programmeren!
Inderdaad. Ik wil ook vaak downloads gewoon openen.. Doe er wat aan Google!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:18 schreef elfzesendertig het volgende:
Voornaamste reden voor mij om Chrome te gaan gebruiken was de opstarttijd. Die is er bijna niet bij mij. Chrome start in minder dan een seconde op. Ik had er altijd zo'n hekel aan als ik weer eens 4 seconden op Firefox moest wachten.
Ondertussen ben ik ook verliefd geworden op de interface en de overige prestatiesWaar ik me nog wél aan erger is dat ik bij het downloaden van bestanden niet kan kiezen of ik ze wil openen in plaats van opslaan.
ja klopt heb ik ook, vooral bij sites met veel verschillende scriptsquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb toch last van hangers in chrome, en nee, dat ligt echt niet aan mijn PC, ik heb echt helemaal nergens anders problemen mee. PC loopt 100% goed, alleen Chrome hangt op pagina's. Echt jammer want FOK! is echt superrap ermee...
Heb hetzelfde, soms lijkt ie te hangen en zoals voorgaande poster zei lijkt het aan scripts te liggen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb toch last van hangers in chrome, en nee, dat ligt echt niet aan mijn PC, ik heb echt helemaal nergens anders problemen mee. PC loopt 100% goed, alleen Chrome hangt op pagina's. Echt jammer want FOK! is echt superrap ermee...
Hier gaan ze wel open hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:40 schreef funrider het volgende:
Ik vind Google Chrome heerlijk snel maar ondervind problemen met diverse sites draai de laatste versie 1.0.154.48;
Bijv.
hyves.nl > inloggen met mijn account geeft deze foutmelding;
"Deze webpagina is niet beschikbaar.
De webpagina op http://www.hyves.nl/?module=Authentication&action=clientLogin&auth_id=1910621&auth_a=6fdb4edf5f6d4fb60792806a35a7f7bc&auth_t=1236332210&persist=&auth_currentUrl=http%3A%2F%2Fgebruikersnaam.hyves.nl%2F%3F&login_initialPresence=online&pageid=T9C12IQJY68WW0C8 is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres."
Fout 320 (net::ERR_INVALID_RESPONSE): Onbekende fout
---------
http://www.box.net/signup
Fout 320 (net::ERR_INVALID_RESPONSE): Onbekende fout
--------
Als ik dezelfde sites open met Firefox, IE 6,7,Opera en Safari werken de zelfde acties wel
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?quote:Deze webpagina is niet beschikbaar.
De webpagina op http://google.nl/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Meer informatie over deze fout
Hieronder vindt u het oorspronkelijke bericht
Fout 2 (net::ERR_FAILED): Onbekende fout
"ik bent" ? Beetje dom..quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:37 schreef EllaBella het volgende:
Het fijnst vind ik dat Chrome weet dat ik niet dom bent. Hij vraagt niet steeds of ik echt wel wil sluiten als ik op het kruisje druk
Ik zat al sinds het begin met dit probleem en ze doen er kennelijk niks aan.quote:Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef MJay1 het volgende:
Ik heb nog een vraagje over Chrome. Ik was gewent om te scrollen d.m.v. me scrol knopje in te drukken. Daarna kun je gewoon met de muis zelf omhoog en omlaag. Bij Chrome werkt dat alleen niet bij mij :S Wordt het nou simpelweg niet ondersteund door Chrome, of doe ik iets verkeerd?
Sorry voor de kut kick
Edit: Blijkbaar ben ik dus niet de enige met dit probleem. Weet iemand misschien of dit wordt meegenomen met de volgende update ofzo?
als je op f6 drukt wordt de adresbalk geselecteerdquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:50 schreef Bonger1911 het volgende:
Als ik Firefox start komt de cursor automatisch in de adresbalk, maar bij Chrome is dat niet. Is dat wel in te stellen? Nu moet ik eerst klikken voor ik naar een website wil, da's niet fijn..
Bij mij werkt dit gewoon, je bedoelt toch dat je je middelste knop ingedrukt houdt en dat dan je cursor in een pijltje verandert?quote:Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef MJay1 het volgende:
Ik heb nog een vraagje over Chrome. Ik was gewent om te scrollen d.m.v. me scrol knopje in te drukken. Daarna kun je gewoon met de muis zelf omhoog en omlaag. Bij Chrome werkt dat alleen niet bij mij :S Wordt het nou simpelweg niet ondersteund door Chrome, of doe ik iets verkeerd?
Sorry voor de kut kick
Edit: Blijkbaar ben ik dus niet de enige met dit probleem. Weet iemand misschien of dit wordt meegenomen met de volgende update ofzo?
Handig, dat wist ik nog niet, maar is er geen about:config ofzoiets tweak voor?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
als je op f6 drukt wordt de adresbalk geselecteerd
Inderdaad dat dus. Ik kan de dev versie helaas niet vinden dus ik zal nog even moeten wachtenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
Bij mij werkt dit gewoon, je bedoelt toch dat je je middelste knop ingedrukt houdt en dat dan je cursor in een pijltje verandert?
(ps heb wel de dev versie 2.0.174.0)
zorg dat je release 1.0.154.65 hebt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:31 schreef -J-D- het volgende:
TVP.
Net geinstalleerd en eens even zien wat de meerwaarde is tov FF
Die heb ik toevallig net geinstalleerdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:51 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
zorg dat je release 1.0.154.65 hebt.
Cool. Is deze versie instabiel? Of is er prima mee te werken? Dan wil ik wel updaten namelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
Bij mij werkt dit gewoon, je bedoelt toch dat je je middelste knop ingedrukt houdt en dat dan je cursor in een pijltje verandert?
(ps heb wel de dev versie 2.0.174.0)
ik zou gewoon de meest recente stable release nemen. als je die eenmaal hebt kan je elke keer makkelijk updaten, gewoon naar het korte info venster gaan en kijken of je het knopje moet indrukken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Cool. Is deze versie instabiel? Of is er prima mee te werken? Dan wil ik wel updaten namelijk.
Bij mij werkt hij prima.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Cool. Is deze versie instabiel? Of is er prima mee te werken? Dan wil ik wel updaten namelijk.
Als de weppagina van het spel goed geprogrammeerd is zou de weppagina zelf een back-link moeten hebben.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:04 schreef McGilles het volgende:
Ook net dit weekend Chrome geinstalleerd, echter speel ik een webbased spel en daarbij moet je toch redelijk vaak backspacen omdat dan alle velden nog netjes ingevuld zijn, maar Chrome vind dat niet leuk dus elke keer als ik backspace druk zegt hij dat ik de pagina gewoon maar moet verversen, wat leidt tot gewoon de homepagina van dit spel. Zeer irritant vind ik persoonlijk. Iemand hier een oplossing voor?
Het is inderdaad een verouderde site, maar met IE werkt het nog wel, dus vraag mij af waarom het niet werkt met Chromequote:Op zondag 17 mei 2009 19:20 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Als de weppagina van het spel goed geprogrammeerd is zou de weppagina zelf een back-link moeten hebben.
Volgens mij wil Google die filosofie er door drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |