M'n tas stond open en het ding was weg. Dus ik weet het niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Als een ander iets uit je zak gepakt heeft is het diefstal.
Als je het zelf per ongeluk uit je zak hebt laten kletteren is het verlies.
Op basis van bovenstaand lijstje zou ik het zelf zo doen (maar wie ben ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Pandorah het volgende:
O: glas goedemorgen + 2 boterhammen met rookvlees voor in de trein
L: 2 bruine bolletjes met linera boterhamworst & kaas + banaan (trein terug)
T: walnotencake (14.00) + bak druiven + appel (16.30)
Planning =
D: wraps met rundvleesreepjes / champignon / peultjes / komkommer / tomaat / sojasaus
T: (na les poweryoga) bakje vla
Awww...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:36 schreef Goodbye het volgende:
Evening chicks![]()
Ik heb m'n eerste afwijzing in sollicitatieland binnen
Leuk!!!quote:
Jammer voor jequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:36 schreef Goodbye het volgende:
Evening chicks![]()
Ik heb m'n eerste afwijzing in sollicitatieland binnen
Ik verwachtte het al wel, maar het is toch zuur.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk!!!
Ik wil hem op DVD! En Mamma Mia ook![]()
[..]
Jammer voor je
Ik moet voor donderdag reageren en dan hoor ik het *later*quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:40 schreef Liejannuh het volgende:
Jammer Goodbye!
PF, wanneer hoor je wat over die kamer?
Heel de bioscoopzaal lag bij ons in een kreukel van het lachen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik verwachtte het al wel, maar het is toch zuur.
Enne, kan jij serieus kijken naar een zingende Pierce Brosnan. Ik lag echt werkelijk waar in een deuk
Via non-official ways dan zeker! Jij bofbips!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb mama mia op DVD!
Kijk, hier word ik dus depressief van, van dit soort posts.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik loop te hard (op blote voeten) door de woonkamer
ik bel te hard terwijl ik twee kamers en 30 meter verder op zit volgens mijn vader
HIJ WORDT OUDHij is dan ook al 37!
Via Mr PF, en hij is een en al illegaliteitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Via non-official ways dan zeker! Jij bofbips!
Duurt het bij jullie nou ook zo lang soms om een pagina te openen hier of om een post geplaatst te krijgen?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik loop te hard (op blote voeten) door de woonkamer
ik bel te hard terwijl ik twee kamers en 30 meter verder op zit volgens mijn vader
HIJ WORDT OUDHij is dan ook al 37!
Mijn vriendinnetje en ik wilden nog naar de sing a long biosversie, want we konden ons al niet inhoudenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel de bioscoopzaal lag bij ons in een kreukel van het lachen!
Ik ook hoor! Hilarisch! Tenenkrommend!
Maar jij bent toch ouder?quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje en ik wilden nog naar de sing a long biosversie, want we konden ons al niet inhouden![]()
En thanks allemaal, morgen ga ik weer driftig op zoek naar iets nieuws!
Arme jongenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oooooh wat een GOED idee! Hier sleep ik Mr PF mee!!!
Hij roept elke keer dat hij die film NOOIT wil zien!
En toen tijdens midnight meat murder had ik na een half uur het plot al geraden
en meneer dezelf benoemde horror expert zei: als dat waar is, gaan wij naar mama mia!
Dus op de terug weg heb ik de hele tijd mama mia lopen nuriën
You got to be kidding me.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:39 schreef Greys het volgende:
Ik plak hem hier nog even, om me er aan te herinneren dat ik dat nooit meer doe:
---------------------
Overigens nog een leuke laat-anekdote ()
Ik had met een meneer afgesproken bij een restaurantje ergens (SHE: hihihihihihihi, jeweetwel) en na tien minuten wachten was hij er niet. Daar voelde ik me te goed voor en ik ben weggegaan. Stoer he!???![]()
Toen hij belde - toen ik alweer lang en breed thuis was - om zich te verontschuldigen en of ik alsnog er heen wilde komen... je raadt het al....![]()
Kuttekop dat ik ben.
37 - 21 = 16. Jij met je br3ezah vaderquote:
Whehehequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Grapje, had ik jullie even te pakken [ afbeelding ]
Mijn ouders zijn beide 54!
Zijn ze ouder dan die van mij!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee, we hadden je doorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En die is volkomen terechtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:54 schreef SHE het volgende:
[..]
You got to be kidding me.
Op onze volgende date krijg je hiervoor echt een pets om je oren.
Ja, want jij was ook 21 toch?quote:
Haha, dat wil ik zien, dus dat ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:54 schreef SHE het volgende:
[..]
You got to be kidding me.
Op onze volgende date krijg je hiervoor echt een pets om je oren.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb gewoon teveel vertrouwen in de mensheidquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Viking trapt er ook altijd in [ afbeelding ]
Eiwitten eten en trainenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Chico! Ik ben nu (nou ja jouw woorden zijn niet meer breekbaar) wel prima, ik wil alleen nog een buik zonder vetjes (want die heb ik dus wel) gewoon een bikkelhard sixpack jeweets! Maar ook tieten!
Hoe doe ik dat? Is het mogelijk?
doe niet zo ziek bolletje, je buik was zo plat dat ik er een spiegeleitje op had kunnen bakken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Chico! Ik ben nu (nou ja jouw woorden zijn niet meer breekbaar) wel prima, ik wil alleen nog een buik zonder vetjes (want die heb ik dus wel) gewoon een bikkelhard sixpack jeweets! Maar ook tieten!
Met wie ga je bellen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:06 schreef mspoez het volgende:
Duimen dan Eweline.
Ik ga nu lekker uitgebreid bellen; kinderen op bed, pot thee erbij en bijkletsenDoei!
In mijn hoofd wek, maar helaas zegt de klok en mijn dikke reet toch echt 30!quote:
Poesie, ik wilde je nog even virtueel knuffelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:06 schreef mspoez het volgende:
Duimen dan Eweline.
Ik ga nu lekker uitgebreid bellen; kinderen op bed, pot thee erbij en bijkletsenDoei!
Helemaal mee eens. Ik jank en zeur overal om en zij onderneemt gewoon stappen en draagt het allemaal zo moedigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Poesie, ik wilde je nog even virtueel knuffelen.
Omdat je je zo sterk houd, omdat je nooit zeurt en omdat jij van ons allemaal het meest te verduren hebt gehad.
Ja precies, je bent nu prima maar ik drukte me wat ongelukkig uitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet sowieso gezonder eten, geef ik meteen toe. Maar niet meer ik zit denk ik nu al aan meer dan 2800 kcal! Ik hoef ook niet per se dunner te worden maar gespierder! En thanks voor het complimentquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:06 schreef SHE het volgende:
[..]
doe niet zo ziek bolletje, je buik was zo plat dat ik er een spiegeleitje op had kunnen bakken.
Kappen met dat afvallen, je bent pretty perfect. Ga maar lekker sporten en zelfs wat meer eten, want je bent graatjemager.
Je dikke reetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:07 schreef SHE het volgende:
[..]
In mijn hoofd wek, maar helaas zegt de klok en mijn dikke reet toch echt 30!
Mijn moeder kreeg mij op haar 22ste!
M'n geboortetweeling, een vriendin die 17 uur ouder is dan ik en met wie ik al 20 jaar een af-en-aanvriendschap heb, dat wil zeggen, soms zien we elkaar een jaar niet en dan opeens is het contact er weer en is het weer net zo vanzelfsprekend als waar het stopte. Momenteel zitten we beiden in een lastige situatie (bij haar gaat het gelukkig wel weer wat beter, het was héél heftig) en is het lekker om gewoon een uur of wat te beppen. Dus tot later!quote:
Doe je zo trouw?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:08 schreef kwakveense het volgende:
teuveupeu. ga ik weer even de librarian 2 afkijken *slechte films met noah wyle ftw!*
oh en mn vreetmonster is wakker. grom. gelukkig heb ik echt bar weinig in huis. en net netjes SHE oefeningen gedaan...
Trainen PFquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik moet sowieso gezonder eten, geef ik meteen toe. Maar niet meer ik zit denk ik nu al aan meer dan 2800 kcal! Ik hoef ook niet per se dunner te worden maar gespierder! En thanks voor het complimentik had ook nooit een corset aan moeten doen [ afbeelding ]
Maar ik wil dit of gespierder [ afbeelding ]
Wat ik me afvroeg: je zei deze week dat je meer moest eten omdat er anders van de winter niks af te trainen viel. En nu wilde je juist weer afvallen? En we wegen even veel en zijn even lang of is dat niet meer zo?
Als jij 68 kilo weegt, dan vreet ik mijn schoen op.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik moet sowieso gezonder eten, geef ik meteen toe. Maar niet meer ik zit denk ik nu al aan meer dan 2800 kcal! Ik hoef ook niet per se dunner te worden maar gespierder! En thanks voor het complimentik had ook nooit een corset aan moeten doen [ afbeelding ]
Maar ik wil dit of gespierder [ afbeelding ]
Wat ik me afvroeg: je zei deze week dat je meer moest eten omdat er anders van de winter niks af te trainen viel. En nu wilde je juist weer afvallen? En we wegen even veel en zijn even lang of is dat niet meer zo?
Ja, ook hoi Ise!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:15 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb echt een pleurishekel aan mensen die te laat komen...
Co eet altijd netjes. En verantwoord. En lekker.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga gewoon eten wat conleche gister heeft gegeten en dan wat meer van allesDan eet ik elke dag lekker
Maar als er een laagje overheen zit (hoe klein dan ook) dan zie je ze sowieso niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Trainen PFevery f*ckin' week 2x 3x30 sit ups laat maar lekker branden
Begin je schoen maar te marineren biatchquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Als jij 68 kilo weegt, dan vreet ik mijn schoen op.
JIj weegt zeker 58!
En idd, we zijn even lang, dus je kan onmogelijk evenveel als ik wegen.
En ja, ik wilde deze winter eigenlijk bulken zodat ik tenminste wat massa kon wegtrainen.
Maar ik heb wel genoeg massa inmiddels
Tijd voor de cut!
Mochten mijn spieren in gevaar komen ( want spieren heb ik dan weer wel, iets teveel wellicht )
dan vreet ik gewoon een bulk eiwitten erbij
Gelukkig valt dat niet op bij mij, ik ben de ultieme klaag koningin.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik jank en zeur overal om en zij onderneemt gewoon stappen en draagt het allemaal zo moedig.
Ik kom je godverredomme halen in dat klote almere Bolletje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Begin je schoen maar te marineren biatch!
Leuk zijn wij he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:17 schreef MissBliss het volgende:
Dat ziet er leuk uit, Moblo!
Jeetje, wat gaat deze reeks snel zeg
Je bent mod. Kaart het aan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Leuk zijn wij he?
Als er een Fok! award was voor leukste reeks, dan krijgen wij 'm.
Aha bijna 10 centimeter langer dan ikquote:
Ja, daarom post ik ook mee nu natuurlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Leuk zijn wij he?
Als er een Fok! award was voor leukste reeks, dan krijgen wij 'm.
Edit: gezienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op mijn voetenJa niet alles is mooi aan PF
Dan is ze 1 bonk spier, want ze heeft exact hetzelfde gewicht als ik!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:30 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het gewicht van PF ook wel klopt hoor.
*zoekt naar kleinste paar schoenen*quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op mijn voetenJa niet alles is mooi aan PF
Volgens mij heeft ze vroeger ook veel getraind.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan is ze 1 bonk spier, want ze heeft exact hetzelfde gewicht als ik!!
Ik vind dit wel heeeel vreemd
Dat is ook niet mooi, als je buikspieren zo zietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar als er een laagje overheen zit (hoe klein dan ook) dan zie je ze sowieso niet.
Ik doe ze altijd in setjes van 100
Zwart kleed af he! En een corset, en een skinny, en pumps!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Echt nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Chico is trouwens dunner dan ik. Ik geloof dat ik maar een ander topic ga opzoeken
voor luie/late/ongezonde mensen toch op een dieet/sportschem ook al kan dat niet.
Doeg
Je moet er bij geweest zijn he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, daarom post ik ook mee nu natuurlijkIk wil ook in zo'n leuke reeks.
Wat een debiele sportschool mevrouwquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Zwart kleed af he! En een corset, en een skinny, en pumps!
Volgens de sportschool mevrouw had ik 32% vet en moest ik heel erg nodig afvallenIk vind dit allemaal nog al tegenstrijdig
32% dat kan toch echt niet? (ookal heb ik je niet in het echt gezien)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Zwart kleed af he! En een corset, en een skinny, en pumps!
Volgens de sportschool mevrouw had ik 32% vet en moest ik heel erg nodig afvallenIk vind dit allemaal nog al tegenstrijdig
Doorgaans kan ik wel goed schatten, maar deze verbaasd me echt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze vroeger ook veel getraind.
Maar vaak genoeg gehad dat ik dunner was en toch een stuk meer woog dan anderen. Spieren wegen nou eenmaal veel.
Ja, ze hield een camera vastquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet er bij geweest zijn he?![]()
@PF, die foto riekt naar sabotage. Dat gewicht is me iets TE precies 70 kilo. Je hebt gewoon net zo veel troep vastgehouden in je handen op die weegschaal tot ie op 70.0 stond! Geef het nou maar toe! SHE, wacht nog even met slikken!
Ik heb van heel klein tot m'n zesde 1x per week gezwommenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze vroeger ook veel getraind.
Maar vaak genoeg gehad dat ik dunner was en toch een stuk meer woog dan anderen. Spieren wegen nou eenmaal veel.
Is niet debiel, aan 32% zit een vrouw heel snel hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een debiele sportschool mevrouw
Excuse me, veel vrouwen mochten willen dat ze jouw figuurtje hadden. Wat een blinde kip. Hoeveel meisjes met anorexia lopen er nu rond op die sportschool van jou?
Ik had dat vroeger ook hoor, woog gewoon 10-12kg meer dan de rest van de meisjes (zeker die even groot waren) maar was wel dunner.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Doorgaans kan ik wel goed schatten, maar deze verbaasd me echt.
Maar ik ben notabene fitness instructrice, ik heb tot een jaar geleden als een mongool getraind
Dus spieren kunnen het dan niet zijn, ik heb nog steeds spierballen.
Ik moet PF maar eens nader inspecteren, want dit is voor mij echt een raadsel.
Ik zal overmorgen bij de gym ook wel foto maken, dan kunnen jullie zien dat ik het niet verzin
Ik doelde eigenlijk op die mevrouw die zei dat PF nodig moest afvallen. Die is blind.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Is niet debiel, aan 32% zit een vrouw heel snel hoor.
22% is al behoorlijk afgetraind.
Een vrouw die onder de 20% duikt is doorgaans een atleet.
Een man is bij 15% op niveautje bodybuilder in wedstrijdvorm.
Ja dat telt niet, want toen kreeg je ook vrouwelijke vormenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
van m'n 13e tot m'n 16e niks aan sport gedaan (toen werd ik dik, 72 kiloverdubbelt
)
Het was een tanige vrouw die 40 kilo af was gevallen en nu alleen nog spier was (maar wel potigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een debiele sportschool mevrouw
Excuse me, veel vrouwen mochten willen dat ze jouw figuurtje hadden. Wat een blinde kip. Hoeveel meisjes met anorexia lopen er nu rond op die sportschool van jou?
Ja, ik vond het zelfs jammer dat ik die meet gemist had, want dat klonk zo gezelligquote:
En ik ben volgens jou langer dan jij, en weeg 2 kilo meer, en toch is PF 10 keer dunner dan ik die dus zogenaamd 10 cm kleiner is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik had mijn telefoon vast, die weeg 70 gramquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ze hield een camera vastMaar die is geen 2 kilo. Je kunt er denk ik wel 2kg aftrekken door alle kleding en zo.
Met je 1m 68quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
En ik ben volgens jou langer dan jij, en weeg 2 kilo meer, en toch is PF 10 keer dunner dan ik die dus zogenaamd 10 cm kleiner is.
The plot thickens.
Je telefoon en tien pakken melk ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik had mijn telefoon vast, die weeg 70 gram [ afbeelding ]
http://mobilefashion.nl/reviews/10/214/
Lichaamsbouw doet veel hoor. Met een zware boezem lijk je al snel zwaar. PF heeft niet zo heel veel tiet, dus die lijkt daar ook wat slanker. Ik heb ongeveer even brede heupen als mijn zus, een smallere taille en grotere borsten, maar mijn zus lijkt toch slanker.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
En ik ben volgens jou langer dan jij, en weeg 2 kilo meer, en toch is PF 10 keer dunner dan ik die dus zogenaamd 10 cm kleiner is.
The plot thickens.
Het was wel een beetje een tamme meet, en onhandig want we zaten aan een lange tafel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik vond het zelfs jammer dat ik die meet gemist had, want dat klonk zo gezellig
Edit; ik laat me morgen wel even opmeten door mijn ex/exex/toekomstige ex. (uitsluitsel in de nabije toekomst kan ik niet garanderen).quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Met je 1m 68![]()
![]()
Gek wijf!![]()
Jij bent zeker 3 cm langer dan ik, en ik ben net ietsje langer dan PF.
Idd, dit zaakje stinkt!
Eens. Een volgende keer wil ik meer alcohol (en dus niet rijden) en beter eten. Nu durf ik me wel te misdragen (en die kans is groot als ik eenmaal aan de zuip gaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Het was wel een beetje een tamme meet, en onhandig want we zaten aan een lange tafel.
Bovendien was het eten zeer ruk en hadden veel mensen haast.
Een herkansing is dus absoluut nodig! Iedereen is in het echt nog tofferder vond ik.
we hadden het nu over mij en joe beeb.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh nu gooien we het op de tieten!
MB had push up aan en ik vond het niet zo klein, zelfde als ik denk ik!
want ik had ook push up aan mwhehe!
Ja, jij dronk ook alleen maar Cola light, ik had me nu zo verheugd op een gezamelijke zigeunerdansquote:
Als er een herkansing komt en ik blijf braaf posten tot die tijd, mag ik dan ook komen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:46 schreef SHE het volgende:
Het was wel een beetje een tamme meet, en onhandig want we zaten aan een lange tafel.
Een herkansing is dus absoluut nodig! Iedereen is in het echt nog tofferder vond ik.
Moeke springt uit de bandquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eens. Een volgende keer wil ik meer alcohol (en dus niet rijden) en beter eten. Nu durf ik me wel te misdragen (en die kans is groot als ik eenmaal aan de zuip ga)
Ik was zelf ook een half uur te laat (A28quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:48 schreef Greys het volgende:
MissBliss en ik hebben elkaar al eens ontmoet, maar:
- dat was in een asiel
- ik was een uur of twee te laat(maar dat kwam doordat de hele A28 dicht EN kwijt was!)
- ik had meer oog voor Boris dan voor MB, maar dat vergeeft ze me
- er waren nog bergen andere mensen bij
- we hadden amper tot geen tijd om te kleppen
Dus de volgende keer ben je er bij graag, MB, kunnen we dat vast afspreken?
Ja, en dan moeten we meer zuipenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Namen en associaties, breek me de bek niet openquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:53 schreef Anosmie het volgende:
Vandaag kwam er een potentiele nieuwe collega een rondje langs de afdelingen.
2 meter lang, 2,5 meter breed, zn varkensoogjes zaten onnatuurlijk hoog in zn gezicht en hij had een hoge vrouwelijke stem ala Pino.
Maar zijn naam was het allerergste. Hij heet Sander.
En Sander is mijn favoriete naam voor als ik ooit een jongetjes Anos baar. En nu ik de mislukte versie heb gezien kan ik het niet over mn hart verkrijgen om mijn genetisch gedupeerde passievrucht ook nog es Sander te noemen..
*ril* Dat klinkt wel heeeel eng.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:53 schreef Anosmie het volgende:
2 meter lang, 2,5 meter breed, zn varkensoogjes zaten onnatuurlijk hoog in zn gezicht en hij had een hoge vrouwelijke stem ala Pino.
Ik word echt vreselijk baldadig en ordinair als ik gezopen heb, dus ik ben blij dat ik me heb gedragen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, jij dronk ook alleen maar Cola light, ik had me nu zo verheugd op een gezamelijke zigeunerdans.
Ruzie maak ik echt nooit, maar op de bar dansen, schunnige verhalen vertellen, foute mannen aanspreken, te eerlijk zijn en en flauwe grappen uithalen doe ik wel als ik aangeschoten ben. Dronken doe ik bovenstaande in het kwadraat en nog wel meer foutsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En ik ga brallen en lallen. En kudt doen. Maar ik gok dat jullie dat meer doen dan ikAls ik uit ga hooder ik de volgende maandag meteen op school de roddel dat ik op de bar aan het dansen was. En dat ze dat nooit hadden verwacht van zo een net meisje
etc. etc. etc. En als ik je een kudtwijf vind krijg je dat meteen te horen
Dus ik heb dronken en stoned heel veel ruzie gemaakt met fiesse hoeren uit m'n klas op schoolreisjeOok al weet ik daar niks meer van
Dus moet je gewoon doen wat ik zeg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:46 schreef Vivi het volgende:
Oh en SHE, geef mij eens raad; toen ik mij keurig aan je schema hield had ik dus totaal geen last van honger tussendoor en at ik kleine porties, toch voelde ik mij verzadigd.
Sinds ik een paar keer gezondigd heb heb ik echte vreetbuien weer en bunker ik zo drie bordjes stamppot weg.
Oh ja, en ik heb er ook de schurft over in dat ik niet kan sporten.
Maar..maar..baldadig en ordi is toch leukquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik word echt vreselijk baldadig en ordinair als ik gezopen heb, dus ik ben blij dat ik me heb gedragen.
Neem je Xander!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:53 schreef Anosmie het volgende:
En Sander is mijn favoriete naam voor als ik ooit een jongetjes Anos baar. En nu ik de mislukte versie heb gezien kan ik het niet over mn hart verkrijgen om mijn genetisch gedupeerde passievrucht ook nog es Sander te noemen..
Dat is al beterquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had zeven wijntjes op!
Ja, ik ook verdomme.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moeke springt uit de band![]()
Ja ik vond het een beetje kut dat ik al zo vroeg weg moest.
ZIjn bizarre piepstem krijgt vast een pracht van een hoofdrol in een toekomstige nachtmerrie.quote:
Ik ben na één roseetje al aangeschoten. Waarom denken jullie dat ik alleen maar frisdrank heb gedronken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan spreken we de volgende keer af om 15:00 en beginnen we meteen met drinken!
Naar dat overbehaarde zwijn wat presentatieprinsesje Wendy bedrogen heeft?quote:
Als ik ooit eens naar een meet durf (want jullie zijn in het echt natuurlijk allemaal gefrustreerde mannen van 45 met snorrenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan spreken we de volgende keer af om 15:00 en beginnen we meteen met drinken!
Nietusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:04 schreef Laureline het volgende:
En als je net een baby hebt kom je sowieso overal het eerste jaar minstens 1 uur te laat. Dat weet ik uit ervaring
Ik ga ook geen 7 wijn drinken hoor (tenminste als ik het ga doen moet jullie me tegenhouden)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben na één roseetje al aangeschoten. Waarom denken jullie dat ik alleen maar frisdrank heb gedronken?.
Dat was Greys ook en die miste ons gisteren gewoonquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:07 schreef Laureline het volgende:
[..]
Als ik ooit eens naar een meet durf (want jullie zijn in het echt natuurlijk allemaal gefrustreerde mannen van 45 met snorren) kom ik volgens mij al dronken aanzetten. Ik ben doodverlegen voor onbekenden.
Hè gats, dat was ik vergeten! Nee, ik dacht aan mijn gymnasiumXander met blonde krulletjes die eruit zag als een Grieks beeldquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:06 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Naar dat overbehaarde zwijn wat presentatieprinsesje Wendy bedrogen heeft?
Mmmmm.. ik denk er nog even over na..
Zwijn? Qua uiterlijk of omdat hij het niet zo nauw nam met de trouw?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:06 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Naar dat overbehaarde zwijn wat presentatieprinsesje Wendy bedrogen heeft?
Mmmmm.. ik denk er nog even over na..
Niet dus?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Als er een herkansing komt en ik blijf braaf posten tot die tijd, mag ik dan ook komen?
Ik heb geen weegschaal, maar denk dat mijn BMI ongeveer 22 is.
Ik wil afvallen omdat ik ga stoppen met roken en de vorige keer 13kg aankwam.
Sowieso sport ik tegenwoordig te weinig en zitten mijn broeken te strak.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:53 schreef Anosmie het volgende:
Remedial teaching voor gym?! Gym als in 'lichamelijke opvoeding'?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:14 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ken zo'n sander!! ben alleen zn achternaam vergeten... komt ie uit alphen aan den rijn toevallig? we hadden samen remedial teaching voor gym
Tuulk mag je komenquote:
Dank!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:14 schreef kwakveense het volgende:
@ vergeetmewelletje: tuurlijk mag je komen! niet iedereen hoeft zo hard te posten hoor! ik kom volgende keer ook echt zó!
omdat de eerste twee uren op dinsdag in de brugklas waren bestemd voor vakken war je "zwak" in was gebleken. een groot deel kreeg "ruimtelijk inzicht" RT: blokkentorentjes bouwen enzo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Remedial teaching voor gym?! Gym als in 'lichamelijke opvoeding'?!! Waarom zou je daar RT voor krijgen?
.
Ja daag, ik ga niet in de baas z'n tijd op Fok! zittenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ja. Dan post je nog meer, vanuit je werk [ afbeelding ]
Gelukkig hadden wij dat niet, denk dat ik ongeveer 5x bij de gym was in 5 jaar Havoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:20 schreef kwakveense het volgende:
[..]
omdat de eerste twee uren op dinsdag in de brugklas waren bestemd voor vakken war je "zwak" in was gebleken. een groot deel kreeg "ruimtelijk inzicht" RT: blokkentorentjes bouwen enzo.
ik stevende op een zes af voor gym en was toen al dik, dus kreeg ik gym RT
twee uur gymmen met de softste leraar die er was, samen met de andere kneuzen. zo had je mij, sander de hele dikke die niet eens een koprol kon, en een suri-paki die serieus geen bal kon vangen. en nog een andere dikkerd uit mijn klas.
ik was echt de ster van RT. ik kon namelijk al een koprol en badmintonnen, en ik zat op waterpolo dus ik kon ook wel wat met een bal. maar ja, ik heb er echt zó niks geleerd....ik heb mn hele middelbare school een "zes voor inzet" gehad. inzet die steeds slechter werd omdat ik toch nooit een 7 haalde, hoe hard ik ook mn best deed met teamsoport: ik kon immers niet rennen en turnen...
jweljoh! wij melden ook niks boeiends op zich...meestal...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dank!
Ik probeer wel een beetje mee te posten, maar vaak is dat ook nog op momenten dat het druk is en sneeuw ik onder.
Daarbij heb ik ook nog eens niets boeiends te melden.
Wat ben jij schattigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja daag, ik ga niet in de baas z'n tijd op Fok! zitten. Daar heb ik teveel plichtsbesef voor.
Jij misschien niet, ik wel!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:21 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jweljoh! wij melden ook niks boeiends op zich...meestal...
sorry. viking uitgezonderd.quote:
Ik lul maar wat in de rondtequote:
I know, maar het is niet dat ik niet naar de sportschool kan, ik wil gewoon niets raars doen met mijn pootje tot ik de uitslag heb van de MRI a.s. vrijdag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Dus moet je gewoon doen wat ik zeg.
Of Co's manier van eten volgen, die is ook bunkerproof.
Lukt mijn thuistrain schema ook niet? Kan je makkelijk thuis doen?
Ik zou nog geeneens durven maarja ben ook een mietje, durf ook nooit af te kijkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik lul maar wat in de rondte. Nee maar serieus: als ik eenmaal op Fok! ga zitten blijf ik plakken en als ik echt een serieuze baan heb waar ik me voor wil inzetten, dan ga ik - buiten m'n pauzes om iig - echt niet zitten fokken.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:14 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ken zo'n sander!! ben alleen zn achternaam vergeten... komt ie uit alphen aan den rijn toevallig? we hadden samen remedial teaching voor gym
@ vergeetmewelletje: tuurlijk mag je komen! niet iedereen hoeft zo hard te posten hoor! ik kom volgende keer ook echt zó!
mijn weegschaal zegt dat mn vetpercentage 36,4 is...maar kweenie of dat klopt...denk t niet
Vief, had jij eigenlijk gelijk al last van je bekken, of later na de bevalling pas?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
I know, maar het is niet dat ik niet naar de sportschool kan, ik wil gewoon niets raars doen met mijn pootje tot ik de uitslag heb van de MRI a.s. vrijdag.
En ik ging dus vanmiddag maar een flink eind wandelen met de mini in de buggy, en toen had ik ineens een heel eng en fout gevoel rechts in mijn rug en net in het midden boven mijn kont. Alsof er iets verschoven was. Dus ik durf ff niks raars te doen of te belasten, snap je.
quote:Raiders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik echt zo gemeen hequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:31 schreef Viking84 het volgende:
Kroketten schijnen nog niet eens zo slecht te zijn. Beter dan een broodje kaas iig.
Raiders??quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:29 schreef Laureline het volgende:
Zodra ik dus de 60 nader verwacht ik pas weer wanhopige posts van mezelf over sneue tochtjes naar de avondwinkel voor Raiders, chips en zoete griotten.
De eerste week bij DSW (Dienst Sociale Werkvoorziening) durfde ik helemaal niet op Fok! De tweede week durfde ik wel, maar dan heel af en toe en ik durfde niet te postenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zou nog geeneens durven maarja ben ook een mietje, durf ook nooit af te kijken
Ja, dat schijnt zo te zijn. Toch voelt het stouter. En een broodje kaas juist weer heel braaf.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:31 schreef Viking84 het volgende:
Kroketten schijnen nog niet eens zo slecht te zijn. Beter dan een broodje kaas iig.
Zeg, snotneus!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:25 schreef Viking84 het volgende:
Waar zijn de oude sokjes ineens gebleven trouwens? Die liggen zeker al op bed? [ afbeelding ]
Waar ga je solliciteren?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja PF was even foldertjes lezen dus kon je niet onderbreken!
M'n ouders vinden me ook al stom. NouNu alleen nog Mr PF
maar die vind mij stom als we film kijken
of ik praat te veel
of ik val meteen in slaap.
[ afbeelding ]
Zie je, ik heb ook niets te melden! En ik heb donderdag en sollicitatie maar ik heb geen zinEn m'n OV is kwijt
!
34!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Raiders??Hoe oud ben jij wel niet?
Je zei Raiders.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:29 schreef Laureline het volgende:
Lijstje!
<knip>
Zodra ik dus de 60 nader verwacht ik pas weer wanhopige posts van mezelf over sneue tochtjes naar de avondwinkel voor Raiders, chips en zoete griotten.
<knip>
Maar wat hoor je daar dan precies te doen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De eerste week bij DSW (Dienst Sociale Werkvoorziening) durfde ik helemaal niet op Fok! De tweede week durfde ik wel, maar dan heel af en toe en ik durfde niet te posten. De derde week durfde ik ook te posten, maar ik loerde wel constant om me heen of niemand het zag. De vierde week - nu - heb ik gewoon de hele tijd Fok! aan staan en vandaag ben ik dan ook voor het eerst berispt
.
heb m gevonden! eerste hit op "sander alphen aan den rijn" op hyvesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:31 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ga het morgen voor je uitzoeken!
Hoe huiselijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg, snotneus!
Dit ouwe sokje was even het brood van haar vent voor morgen aan het klaarmaken![]()
Voor goede doelen weer maar nu voor emolifequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar ga je solliciteren?
En je bent niet stom. Je bent schattig.
Is dat een uitdrukking, "oude sokjes"?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:25 schreef Viking84 het volgende:
Waar zijn de oude sokjes ineens gebleven trouwens? Die liggen zeker al op bed? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:32 schreef Erik het volgende:
Brinta en magere melk is gekocht, morgen ga ik beginnen...Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik vind dat kopje 'merken' op haifs altijd zo vreselijk stomquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:33 schreef kwakveense het volgende:
[..]
gevonden! deze: http://asw-denie.hyves.nl/
Raiders zijn twixquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe huiselijk.
Ik wil ook een vrouw die bammetjes voor me klaarmaakt.
Wat zijn Raiders?. Of ben ik weer eens te jong om dat te kunnen weten?
.
Vind je het gek met jullie tempo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:16 schreef Viking84 het volgende:
Liejannuh, YPPY en Pandorah kwamen ook gewoon en die posten hier ook (bijna) nooit.
Hey je hebt mij gemeet en de galerie van Co gevondenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Succes!
Ik wil iets nuttigs doen vandaagAlleen bespreking gehad @ schule, toen daar over gezeurd tegen Mr PF en tegen jullie
Nou verder... niks gedaan.. En het is te kort tijd om nog huiswerk te maken, een taart te bakken of iets anders te doen? Maar wat?! Ik heb nog wel een krukje te verven
En ik ben vandaag niet wezen hardlopen, kickboksen en ik heb niet netjes gegetenWat een zinloze dag!
Wat ik hoor te doen (en wat ik tussen de bedrijven door ook doe): 'werken aan werk'. Ik heb een paar dagen aan die Belangrijke Sollicitatiebrief geknutseld en die heb ik vandaag af gemaakt. Morgen ga ik ws weer een sollicitatiebrief schrijven. En verder door blijven zoeken naar interessante vacatures.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar wat hoor je daar dan precies te doen?
Tip: zorg voor een beetje samenhang in je verhaal. Dan komt die bonus er welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Voor goede doelen weer maar nu voor emolife?!?!?!
9 euro per uur, 35 euro bonus als ik in 3 uur 3 mensen donateur maak..
O ja, daar staat me vaag iets van bijquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:38 schreef Greys het volgende:
Vik, Twixen werden vroegah Raiders genoemd
Ja maar dat was eigenlijk ook misluktquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey je hebt mij gemeet en de galerie van Co gevonden.
Poging tot vrolijk maken mislukt vrees ik?
Noes! Mijn Sander (quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:35 schreef kwakveense het volgende:
heb m gevonden! eerste hit op "sander alphen aan den rijn" op hyveszo te zien is ie basisschool leraar dus denk niet dat t m is...
http://asw-denie.hyves.nl/
Nee hoor, mensen moeten je aardig en leuk en knap gaan vinden. Dan doen ze hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tip: zorg voor een beetje samenhang in je verhaal. Dan komt die bonus er wel.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar dat was eigenlijk ook mislukt [ afbeelding ]
Goed dat ik het niet heb gezien. Ik word zó pislink van dierenleed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:39 schreef Vivi het volgende:
GVRDMM! Nu op HvNL; een of andere klootzak die een halve kinderboerderij heeft uitgemoord.
Oke dan begrijp ik wel dat je dan op Fok! terecht komt, hoe lang en hoevaak per week met je dat doen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ik hoor te doen (en wat ik tussen de bedrijven door ook doe): 'werken aan werk'. Ik heb een paar dagen aan die Belangrijke Sollicitatiebrief geknutseld en die heb ik vandaag af gemaakt. Morgen ga ik ws weer een sollicitatiebrief schrijven. En verder door blijven zoeken naar interessante vacatures.
En als je niet actief aan het zoeken bent naar werk moet je gordijnhaken assembleren, maar dat heb ik nog niet gedaan, want ik ga in plaats daarvan liever naar Fok!![]()
.
Dat was ik niet hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:39 schreef Vivi het volgende:
GVRDMM! Nu op HvNL; een pf andere klootzak die een halve kinderboerderij heeft uitgemoord.
20 uur per week, halve dagen, ene week 's morgens, andere week 's middags. En het is de bedoeling dat je zsm ander werk hebt, maar dat ging in mijn geval wat lastig omdat ik miss naar Amersfoort zou en nu gaat het nog steeds lastig omdat je een dove niet overal kunt plaatsenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oke dan begrijp ik wel dat je dan op Fok! terecht komt, hoe lang en hoevaak per week met je dat doen?
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ze was er niet toch [ afbeelding ]
Aha ja heb het allemaal wel half gevolgd maar begreep er niet veel vanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
20 uur per week, halve dagen, ene week 's morgens, andere week 's middags. En het is de bedoeling dat je zsm ander werk hebt, maar dat ging in mijn geval wat lastig omdat ik miss naar Amersfoort zou en nu gaat het nog steeds lastig omdat je een dove niet overal kunt plaatsen. Maar er zit beweging in iig
.
En Bros was ook lekkerder toen het nog niet van Nestlé was.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:42 schreef kwakveense het volgende:
vroegah, toen twix nog raider was, waren milky ways van binnen nog lichtbruin. net als een mars zonder caramel
ik ken verder nog een hele leuke maar kleine en kalende sander, en een grote suffe maar lieve licht autistische sander. en die streaker van bnn. heet ook sander...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:39 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Noes! Mijn Sander () had jouw Sanders kalende broer kunnen zijn!
Er zijn er gewoon 2 van..
Dag-dag Sander.. Je was een leuke naam..
Thx.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Aha ja heb het allemaal wel half gevolgd maar begreep er niet veel van
In ieder geval veel succes met zoeken
Jullie zijn ou-houd!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En Bros was ook lekkerder toen het nog niet van Nestlé was.
Wacht maar tot ik ooit eens uitvogel hoe je foto's kan postenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
OK, hierbij nodig ik jou ook uit voor de eerstvolgende meet.
Lol, 1, 2 en 3 zijn geweldigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk, dat weet ik dan weer wél ondanks gevorderde leeftijd.
Katten kunnen de ultieme 'oh noes' uitdrukking hebbenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, 1, 2 en 3 zijn geweldig. Zie dat kleine katje kijken op die 1e foto
![]()
.
Ik ben moequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou al?!. Je bent toch niet oud ervaren? Naja, trusten
.
Is jouw huisarts ook jouw kapper?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:59 schreef Chicolate het volgende:
Lolcats. Echt geniaal zijn die dingen. Loopt in ONZ ook een hele topicreeks over. Dat lees ik altijd als ik in een slecht humeur ben
.
Ik ga zo ook slapen, maar dat is meer uit verveling dan omdat ik veel slaap nodig heb. Morgen uitslapen. Nouja, moet wel in de ochtend naar huisarts/kapper, maar gaat om het idee.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is jouw huisarts ook jouw kapper?.
Van hoe laat tot hoe laat heb je pauze dan? Anders kun je ons wel steeds voorhouden dat je pauze hebtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga maar eens een goed boek lezen, dat heb ik al lang niet gedaan! En dan ben ik helemaal in de lees sfeer en ga ik morgen eindelijk eens de hele dag studeren! Dus als ik buiten mijn pauze's om zit te fokken: zeg er wat van!
Meisjes! We hebben er weer één!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef benchMarc het volgende:
Jezus, typisch weer een vrouwentopic. Ipv over trainingen en voeding te praten wordt er weer geouwehoerd. Zo gaat dat ook in de sportschool. De vrouwen die er 'trainen' schijnen meer de stembanden te trainen dan spierenDezelfde vrouwen die de eerste twee weken goed beginnen, daarna een keer zondigen en vervolgens geen motivatie meer hebben om door te gaan en roepen "het werkt niet bij mij".
Gewoon 3 of 4 keer per week naar de sportschool. Cardio en krachtraining combineren in een goed splitschema, een fatsoenlijk eetschema erbij zoeken en niet zo lopen te zaniken hier.
Viking, doe even de "O, zit het zo!" opmerkingquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meisjes! We hebben er weer één!. Helaas voor hem is het topic al snel genoeg dicht
.
Ja idd. Weer zo'n man die wel motivatie en doorzettingsvermogen heeft, vervelend he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meisjes! We hebben er weer één!. Helaas voor hem is het topic al snel genoeg dicht
.
Ooooooo, moet het zo? Waarom heb je hier niet eerder gepost? Als we hadden geweten dat het zo moest waren we er na 10 deeltjes al uit geweest en nu lopen we al 270 deeltjes lang in het duister te tastenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:07 schreef Erik het volgende:
[..]
Viking, doe even een "O, zit het zo!" opmerking
Hoi, ben jij nieuw hier? Wat gezellig! Heb je nog meer goede tips?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef benchMarc het volgende:
Jezus, typisch weer een vrouwentopic. Ipv over trainingen en voeding te praten wordt er weer geouwehoerd. Zo gaat dat ook in de sportschool. De vrouwen die er 'trainen' schijnen meer de stembanden te trainen dan spierenDezelfde vrouwen die de eerste twee weken goed beginnen, daarna een keer zondigen en vervolgens geen motivatie meer hebben om door te gaan en roepen "het werkt niet bij mij".
Gewoon 3 of 4 keer per week naar de sportschool. Cardio en krachtraining combineren in een goed splitschema, een fatsoenlijk eetschema erbij zoeken en niet zo lopen te zaniken hier.
We? Als ik zo die stats zie van bepaalde meiden valt daar nog genoeg aan bij te spijkeren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Marc wat zeur je
we zijn dun
en getraind
wat is je punt?
Dit is het slank de herfst in topic
niet dik de herfst in topic. die zitten ergens anders
dit is gewoon een dekmantel voor gebabbel [ afbeelding ]
Gezien je stats mag er wel eens wat gebeuren...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ooooooo, moet het zo? Waarom heb je hier niet eerder gepost? Als we hadden geweten dat het zo moest waren we er na 10 deeltjes al uit geweest en nu lopen we al 270 deeltjes lang in het duister te tasten.
Nee, maar ik heb nog wel goede tips idd, vraag maar raak.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoi, ben jij nieuw hier? Wat gezellig! Heb je nog meer goede tips?
Wat een inzicht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef benchMarc het volgende:
Dat hoeft allemaal niet meer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:10 schreef Merel het volgende:
En nou ben ik net bijgelezen en nou gaan jullie slapenEn ik wilde net iets zeggen over bleekselderij en broccoli en gewichtheffen en hardlopen!
Nu ik dit tegenkom... Wat een lachertje zeg. Een bodybuilder staat op het podium met zo'n 3%. Max 5%. Off-season misschien op 15% ja, in de bulk. Een vrouw is op 22% helemaal niet afgetraind, maar heeft een normaal vetpercentage. En 32%, is gewoon te hoog.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Is niet debiel, aan 32% zit een vrouw heel snel hoor.
22% is al behoorlijk afgetraind.
Een vrouw die onder de 20% duikt is doorgaans een atleet.
Een man is bij 15% op niveautje bodybuilder in wedstrijdvorm.
Ik zal mijn vriendin zo laten reageren, ok?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:14 schreef mordradead het volgende:
Marc is gefrustreerd omdat hij geen vriendin kan krijgen, de laatste keer in de kroeg heeft hij het bij de (naar zijn mening) wat vollere vrouwen geprobeerd. Die hij hier dacht te vinden. Echter was dit wederom geen succes en wisten ook zij hem te trakteren op een spreekwoordelijke koude douche. Zijn opgekropte gedachtes kan hij het best op internet verwoorden en als jullie nu zeggen: "wat ben je een geil beest Marc" is hij waarschijnlijk weer blij. Alvast bedankt.
ik heb heel even een sociaal leven, sorryquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:05 schreef Viking84 het volgende:
O en MoBlo, kom je ook weer eens online? Ik mis je![]()
.
Ik wil het graag horen, hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:10 schreef Merel het volgende:
En nou ben ik net bijgelezen en nou gaan jullie slapenEn ik wilde net iets zeggen over bleekselderij en broccoli en gewichtheffen en hardlopen!
Oe ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:12 schreef benchMarc het volgende:
Nee, maar ik heb nog wel goede tips idd, vraag maar raak.
Dat doe ik helemaal niet. Ik zie toch in de OP een lijstje staan met nick, lengte, en gewicht. Genoeg info om te zeggen of iemand teveel weegt. En kom nu niet met zo'n zanikverhaal aanzetten dat het zo erg verschilt per persoon.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:15 schreef mordradead het volgende:
Of het waar is weet ik natuurlijk niet, maarja het is wel makkelijk om een mening te vormen aan de hand van iemands nick + posts.
Lobbig?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Oe ik ben benieuwd!
Euh... Leg eens uit, hoe word ik dun en strak? Nu ben ik namelijk dik en lobbig en ziet geen man me staan
Euh, dat ik niet van bleekselderij en broccoli houd?quote:
Ik heb een goed plan!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:15 schreef benchMarc het volgende:
Nu ik dit tegenkom... Wat een lachertje zeg. Een bodybuilder staat op het podium met zo'n 3%. Max 5%. Off-season misschien op 15% ja, in de bulk. Een vrouw is op 22% helemaal niet afgetraind, maar heeft een normaal vetpercentage. En 32%, is gewoon te hoog.
Ssssst! Ik probeer van z'n enorme wijsheid te profiteren ja!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:18 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb een goed plan!
Als jij nu ergens anders op dit forum mensen zoekt die het wel interesseert he.
Dan blijven wij gezellig hier en doen gewoon ons eigen ding..
Zie je, iedereen laat me in de steekquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:19 schreef Erik het volgende:
Oja slapen, als Merel niet snel met d'r spannende broccoli/selderij/gewichtheffen/hardlopen verhaal komt ga ik ook maar slapen.
Post dan ook niet in een topic dat heet "slank de herfst in", maar in een onzintopic. Ik zie een redelijk serieuze OP met linkjes naar schema's etc. Open je een topic als deze, en dan zie je constant gelul. Misschien ben jij degene die ergens anders moet gaan posten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:18 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb een goed plan!
Als jij nu ergens anders op dit forum mensen zoekt die het wel interesseert he.
Dan blijven wij gezellig hier en doen gewoon ons eigen ding..
Jawel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:16 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet. Ik zie toch in de OP een lijstje staan met nick, lengte, en gewicht. Genoeg info om te zeggen of iemand teveel weegt. En kom nu niet met zo'n zanikverhaal aanzetten dat het zo erg verschilt per persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |