M'n tas stond open en het ding was weg. Dus ik weet het niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Als een ander iets uit je zak gepakt heeft is het diefstal.
Als je het zelf per ongeluk uit je zak hebt laten kletteren is het verlies.
Op basis van bovenstaand lijstje zou ik het zelf zo doen (maar wie ben ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Pandorah het volgende:
O: glas goedemorgen + 2 boterhammen met rookvlees voor in de trein
L: 2 bruine bolletjes met linera boterhamworst & kaas + banaan (trein terug)
T: walnotencake (14.00) + bak druiven + appel (16.30)
Planning =
D: wraps met rundvleesreepjes / champignon / peultjes / komkommer / tomaat / sojasaus
T: (na les poweryoga) bakje vla
Awww...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:36 schreef Goodbye het volgende:
Evening chicks![]()
Ik heb m'n eerste afwijzing in sollicitatieland binnen
Leuk!!!quote:
Jammer voor jequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:36 schreef Goodbye het volgende:
Evening chicks![]()
Ik heb m'n eerste afwijzing in sollicitatieland binnen
Ik verwachtte het al wel, maar het is toch zuur.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk!!!
Ik wil hem op DVD! En Mamma Mia ook![]()
[..]
Jammer voor je
Ik moet voor donderdag reageren en dan hoor ik het *later*quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:40 schreef Liejannuh het volgende:
Jammer Goodbye!
PF, wanneer hoor je wat over die kamer?
Heel de bioscoopzaal lag bij ons in een kreukel van het lachen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik verwachtte het al wel, maar het is toch zuur.
Enne, kan jij serieus kijken naar een zingende Pierce Brosnan. Ik lag echt werkelijk waar in een deuk
Via non-official ways dan zeker! Jij bofbips!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb mama mia op DVD!
Kijk, hier word ik dus depressief van, van dit soort posts.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik loop te hard (op blote voeten) door de woonkamer
ik bel te hard terwijl ik twee kamers en 30 meter verder op zit volgens mijn vader
HIJ WORDT OUDHij is dan ook al 37!
Via Mr PF, en hij is een en al illegaliteitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Via non-official ways dan zeker! Jij bofbips!
Duurt het bij jullie nou ook zo lang soms om een pagina te openen hier of om een post geplaatst te krijgen?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik loop te hard (op blote voeten) door de woonkamer
ik bel te hard terwijl ik twee kamers en 30 meter verder op zit volgens mijn vader
HIJ WORDT OUDHij is dan ook al 37!
Mijn vriendinnetje en ik wilden nog naar de sing a long biosversie, want we konden ons al niet inhoudenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel de bioscoopzaal lag bij ons in een kreukel van het lachen!
Ik ook hoor! Hilarisch! Tenenkrommend!
Maar jij bent toch ouder?quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje en ik wilden nog naar de sing a long biosversie, want we konden ons al niet inhouden![]()
En thanks allemaal, morgen ga ik weer driftig op zoek naar iets nieuws!
Arme jongenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oooooh wat een GOED idee! Hier sleep ik Mr PF mee!!!
Hij roept elke keer dat hij die film NOOIT wil zien!
En toen tijdens midnight meat murder had ik na een half uur het plot al geraden
en meneer dezelf benoemde horror expert zei: als dat waar is, gaan wij naar mama mia!
Dus op de terug weg heb ik de hele tijd mama mia lopen nuriën
You got to be kidding me.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:39 schreef Greys het volgende:
Ik plak hem hier nog even, om me er aan te herinneren dat ik dat nooit meer doe:
---------------------
Overigens nog een leuke laat-anekdote ()
Ik had met een meneer afgesproken bij een restaurantje ergens (SHE: hihihihihihihi, jeweetwel) en na tien minuten wachten was hij er niet. Daar voelde ik me te goed voor en ik ben weggegaan. Stoer he!???![]()
Toen hij belde - toen ik alweer lang en breed thuis was - om zich te verontschuldigen en of ik alsnog er heen wilde komen... je raadt het al....![]()
Kuttekop dat ik ben.
37 - 21 = 16. Jij met je br3ezah vaderquote:
Whehehequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Grapje, had ik jullie even te pakken [ afbeelding ]
Mijn ouders zijn beide 54!
Zijn ze ouder dan die van mij!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee, we hadden je doorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En die is volkomen terechtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:54 schreef SHE het volgende:
[..]
You got to be kidding me.
Op onze volgende date krijg je hiervoor echt een pets om je oren.
Ja, want jij was ook 21 toch?quote:
Haha, dat wil ik zien, dus dat ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:54 schreef SHE het volgende:
[..]
You got to be kidding me.
Op onze volgende date krijg je hiervoor echt een pets om je oren.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb gewoon teveel vertrouwen in de mensheidquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Viking trapt er ook altijd in [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |