Maar als er een laagje overheen zit (hoe klein dan ook) dan zie je ze sowieso niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Trainen PFevery f*ckin' week 2x 3x30 sit ups laat maar lekker branden
Begin je schoen maar te marineren biatchquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Als jij 68 kilo weegt, dan vreet ik mijn schoen op.
JIj weegt zeker 58!
En idd, we zijn even lang, dus je kan onmogelijk evenveel als ik wegen.
En ja, ik wilde deze winter eigenlijk bulken zodat ik tenminste wat massa kon wegtrainen.
Maar ik heb wel genoeg massa inmiddels
Tijd voor de cut!
Mochten mijn spieren in gevaar komen ( want spieren heb ik dan weer wel, iets teveel wellicht )
dan vreet ik gewoon een bulk eiwitten erbij
Gelukkig valt dat niet op bij mij, ik ben de ultieme klaag koningin.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik jank en zeur overal om en zij onderneemt gewoon stappen en draagt het allemaal zo moedig.
Ik kom je godverredomme halen in dat klote almere Bolletje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Begin je schoen maar te marineren biatch!
Leuk zijn wij he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:17 schreef MissBliss het volgende:
Dat ziet er leuk uit, Moblo!
Jeetje, wat gaat deze reeks snel zeg
Je bent mod. Kaart het aan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Leuk zijn wij he?
Als er een Fok! award was voor leukste reeks, dan krijgen wij 'm.
Aha bijna 10 centimeter langer dan ikquote:
Ja, daarom post ik ook mee nu natuurlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Leuk zijn wij he?
Als er een Fok! award was voor leukste reeks, dan krijgen wij 'm.
Edit: gezienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op mijn voetenJa niet alles is mooi aan PF
Dan is ze 1 bonk spier, want ze heeft exact hetzelfde gewicht als ik!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:30 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het gewicht van PF ook wel klopt hoor.
*zoekt naar kleinste paar schoenen*quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op mijn voetenJa niet alles is mooi aan PF
Volgens mij heeft ze vroeger ook veel getraind.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan is ze 1 bonk spier, want ze heeft exact hetzelfde gewicht als ik!!
Ik vind dit wel heeeel vreemd
Dat is ook niet mooi, als je buikspieren zo zietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar als er een laagje overheen zit (hoe klein dan ook) dan zie je ze sowieso niet.
Ik doe ze altijd in setjes van 100
Zwart kleed af he! En een corset, en een skinny, en pumps!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan is ze 1 bonk spier, want ze heeft exact hetzelfde gewicht als ik!!
Ik vind dit wel heeeel vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |