Lol, 1, 2 en 3 zijn geweldigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk, dat weet ik dan weer wél ondanks gevorderde leeftijd.
Katten kunnen de ultieme 'oh noes' uitdrukking hebbenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, 1, 2 en 3 zijn geweldig. Zie dat kleine katje kijken op die 1e foto
![]()
.
Ik ben moequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou al?!. Je bent toch niet oud ervaren? Naja, trusten
.
Is jouw huisarts ook jouw kapper?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:59 schreef Chicolate het volgende:
Lolcats. Echt geniaal zijn die dingen. Loopt in ONZ ook een hele topicreeks over. Dat lees ik altijd als ik in een slecht humeur ben
.
Ik ga zo ook slapen, maar dat is meer uit verveling dan omdat ik veel slaap nodig heb. Morgen uitslapen. Nouja, moet wel in de ochtend naar huisarts/kapper, maar gaat om het idee.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is jouw huisarts ook jouw kapper?.
Van hoe laat tot hoe laat heb je pauze dan? Anders kun je ons wel steeds voorhouden dat je pauze hebtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga maar eens een goed boek lezen, dat heb ik al lang niet gedaan! En dan ben ik helemaal in de lees sfeer en ga ik morgen eindelijk eens de hele dag studeren! Dus als ik buiten mijn pauze's om zit te fokken: zeg er wat van!
Meisjes! We hebben er weer één!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef benchMarc het volgende:
Jezus, typisch weer een vrouwentopic. Ipv over trainingen en voeding te praten wordt er weer geouwehoerd. Zo gaat dat ook in de sportschool. De vrouwen die er 'trainen' schijnen meer de stembanden te trainen dan spierenDezelfde vrouwen die de eerste twee weken goed beginnen, daarna een keer zondigen en vervolgens geen motivatie meer hebben om door te gaan en roepen "het werkt niet bij mij".
Gewoon 3 of 4 keer per week naar de sportschool. Cardio en krachtraining combineren in een goed splitschema, een fatsoenlijk eetschema erbij zoeken en niet zo lopen te zaniken hier.
Viking, doe even de "O, zit het zo!" opmerkingquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meisjes! We hebben er weer één!. Helaas voor hem is het topic al snel genoeg dicht
.
Ja idd. Weer zo'n man die wel motivatie en doorzettingsvermogen heeft, vervelend he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meisjes! We hebben er weer één!. Helaas voor hem is het topic al snel genoeg dicht
.
Ooooooo, moet het zo? Waarom heb je hier niet eerder gepost? Als we hadden geweten dat het zo moest waren we er na 10 deeltjes al uit geweest en nu lopen we al 270 deeltjes lang in het duister te tastenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:07 schreef Erik het volgende:
[..]
Viking, doe even een "O, zit het zo!" opmerking
Hoi, ben jij nieuw hier? Wat gezellig! Heb je nog meer goede tips?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef benchMarc het volgende:
Jezus, typisch weer een vrouwentopic. Ipv over trainingen en voeding te praten wordt er weer geouwehoerd. Zo gaat dat ook in de sportschool. De vrouwen die er 'trainen' schijnen meer de stembanden te trainen dan spierenDezelfde vrouwen die de eerste twee weken goed beginnen, daarna een keer zondigen en vervolgens geen motivatie meer hebben om door te gaan en roepen "het werkt niet bij mij".
Gewoon 3 of 4 keer per week naar de sportschool. Cardio en krachtraining combineren in een goed splitschema, een fatsoenlijk eetschema erbij zoeken en niet zo lopen te zaniken hier.
We? Als ik zo die stats zie van bepaalde meiden valt daar nog genoeg aan bij te spijkeren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Marc wat zeur je
we zijn dun
en getraind
wat is je punt?
Dit is het slank de herfst in topic
niet dik de herfst in topic. die zitten ergens anders
dit is gewoon een dekmantel voor gebabbel [ afbeelding ]
Gezien je stats mag er wel eens wat gebeuren...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ooooooo, moet het zo? Waarom heb je hier niet eerder gepost? Als we hadden geweten dat het zo moest waren we er na 10 deeltjes al uit geweest en nu lopen we al 270 deeltjes lang in het duister te tasten.
Nee, maar ik heb nog wel goede tips idd, vraag maar raak.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoi, ben jij nieuw hier? Wat gezellig! Heb je nog meer goede tips?
Wat een inzicht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef benchMarc het volgende:
Dat hoeft allemaal niet meer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:10 schreef Merel het volgende:
En nou ben ik net bijgelezen en nou gaan jullie slapenEn ik wilde net iets zeggen over bleekselderij en broccoli en gewichtheffen en hardlopen!
Nu ik dit tegenkom... Wat een lachertje zeg. Een bodybuilder staat op het podium met zo'n 3%. Max 5%. Off-season misschien op 15% ja, in de bulk. Een vrouw is op 22% helemaal niet afgetraind, maar heeft een normaal vetpercentage. En 32%, is gewoon te hoog.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Is niet debiel, aan 32% zit een vrouw heel snel hoor.
22% is al behoorlijk afgetraind.
Een vrouw die onder de 20% duikt is doorgaans een atleet.
Een man is bij 15% op niveautje bodybuilder in wedstrijdvorm.
Ik zal mijn vriendin zo laten reageren, ok?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:14 schreef mordradead het volgende:
Marc is gefrustreerd omdat hij geen vriendin kan krijgen, de laatste keer in de kroeg heeft hij het bij de (naar zijn mening) wat vollere vrouwen geprobeerd. Die hij hier dacht te vinden. Echter was dit wederom geen succes en wisten ook zij hem te trakteren op een spreekwoordelijke koude douche. Zijn opgekropte gedachtes kan hij het best op internet verwoorden en als jullie nu zeggen: "wat ben je een geil beest Marc" is hij waarschijnlijk weer blij. Alvast bedankt.
ik heb heel even een sociaal leven, sorryquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:05 schreef Viking84 het volgende:
O en MoBlo, kom je ook weer eens online? Ik mis je![]()
.
Ik wil het graag horen, hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:10 schreef Merel het volgende:
En nou ben ik net bijgelezen en nou gaan jullie slapenEn ik wilde net iets zeggen over bleekselderij en broccoli en gewichtheffen en hardlopen!
Oe ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:12 schreef benchMarc het volgende:
Nee, maar ik heb nog wel goede tips idd, vraag maar raak.
Dat doe ik helemaal niet. Ik zie toch in de OP een lijstje staan met nick, lengte, en gewicht. Genoeg info om te zeggen of iemand teveel weegt. En kom nu niet met zo'n zanikverhaal aanzetten dat het zo erg verschilt per persoon.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:15 schreef mordradead het volgende:
Of het waar is weet ik natuurlijk niet, maarja het is wel makkelijk om een mening te vormen aan de hand van iemands nick + posts.
Lobbig?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Oe ik ben benieuwd!
Euh... Leg eens uit, hoe word ik dun en strak? Nu ben ik namelijk dik en lobbig en ziet geen man me staan
Euh, dat ik niet van bleekselderij en broccoli houd?quote:
Ik heb een goed plan!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:15 schreef benchMarc het volgende:
Nu ik dit tegenkom... Wat een lachertje zeg. Een bodybuilder staat op het podium met zo'n 3%. Max 5%. Off-season misschien op 15% ja, in de bulk. Een vrouw is op 22% helemaal niet afgetraind, maar heeft een normaal vetpercentage. En 32%, is gewoon te hoog.
Ssssst! Ik probeer van z'n enorme wijsheid te profiteren ja!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:18 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb een goed plan!
Als jij nu ergens anders op dit forum mensen zoekt die het wel interesseert he.
Dan blijven wij gezellig hier en doen gewoon ons eigen ding..
Zie je, iedereen laat me in de steekquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:19 schreef Erik het volgende:
Oja slapen, als Merel niet snel met d'r spannende broccoli/selderij/gewichtheffen/hardlopen verhaal komt ga ik ook maar slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |