Eiwitten eten en trainenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Chico! Ik ben nu (nou ja jouw woorden zijn niet meer breekbaar) wel prima, ik wil alleen nog een buik zonder vetjes (want die heb ik dus wel) gewoon een bikkelhard sixpack jeweets! Maar ook tieten!
Hoe doe ik dat? Is het mogelijk?
doe niet zo ziek bolletje, je buik was zo plat dat ik er een spiegeleitje op had kunnen bakken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Chico! Ik ben nu (nou ja jouw woorden zijn niet meer breekbaar) wel prima, ik wil alleen nog een buik zonder vetjes (want die heb ik dus wel) gewoon een bikkelhard sixpack jeweets! Maar ook tieten!
Met wie ga je bellen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:06 schreef mspoez het volgende:
Duimen dan Eweline.
Ik ga nu lekker uitgebreid bellen; kinderen op bed, pot thee erbij en bijkletsenDoei!
In mijn hoofd wek, maar helaas zegt de klok en mijn dikke reet toch echt 30!quote:
Poesie, ik wilde je nog even virtueel knuffelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:06 schreef mspoez het volgende:
Duimen dan Eweline.
Ik ga nu lekker uitgebreid bellen; kinderen op bed, pot thee erbij en bijkletsenDoei!
Helemaal mee eens. Ik jank en zeur overal om en zij onderneemt gewoon stappen en draagt het allemaal zo moedigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Poesie, ik wilde je nog even virtueel knuffelen.
Omdat je je zo sterk houd, omdat je nooit zeurt en omdat jij van ons allemaal het meest te verduren hebt gehad.
Ja precies, je bent nu prima maar ik drukte me wat ongelukkig uitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet sowieso gezonder eten, geef ik meteen toe. Maar niet meer ik zit denk ik nu al aan meer dan 2800 kcal! Ik hoef ook niet per se dunner te worden maar gespierder! En thanks voor het complimentquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:06 schreef SHE het volgende:
[..]
doe niet zo ziek bolletje, je buik was zo plat dat ik er een spiegeleitje op had kunnen bakken.
Kappen met dat afvallen, je bent pretty perfect. Ga maar lekker sporten en zelfs wat meer eten, want je bent graatjemager.
Je dikke reetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:07 schreef SHE het volgende:
[..]
In mijn hoofd wek, maar helaas zegt de klok en mijn dikke reet toch echt 30!
Mijn moeder kreeg mij op haar 22ste!
M'n geboortetweeling, een vriendin die 17 uur ouder is dan ik en met wie ik al 20 jaar een af-en-aanvriendschap heb, dat wil zeggen, soms zien we elkaar een jaar niet en dan opeens is het contact er weer en is het weer net zo vanzelfsprekend als waar het stopte. Momenteel zitten we beiden in een lastige situatie (bij haar gaat het gelukkig wel weer wat beter, het was héél heftig) en is het lekker om gewoon een uur of wat te beppen. Dus tot later!quote:
Doe je zo trouw?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:08 schreef kwakveense het volgende:
teuveupeu. ga ik weer even de librarian 2 afkijken *slechte films met noah wyle ftw!*
oh en mn vreetmonster is wakker. grom. gelukkig heb ik echt bar weinig in huis. en net netjes SHE oefeningen gedaan...
Trainen PFquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik moet sowieso gezonder eten, geef ik meteen toe. Maar niet meer ik zit denk ik nu al aan meer dan 2800 kcal! Ik hoef ook niet per se dunner te worden maar gespierder! En thanks voor het complimentik had ook nooit een corset aan moeten doen [ afbeelding ]
Maar ik wil dit of gespierder [ afbeelding ]
Wat ik me afvroeg: je zei deze week dat je meer moest eten omdat er anders van de winter niks af te trainen viel. En nu wilde je juist weer afvallen? En we wegen even veel en zijn even lang of is dat niet meer zo?
Als jij 68 kilo weegt, dan vreet ik mijn schoen op.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik moet sowieso gezonder eten, geef ik meteen toe. Maar niet meer ik zit denk ik nu al aan meer dan 2800 kcal! Ik hoef ook niet per se dunner te worden maar gespierder! En thanks voor het complimentik had ook nooit een corset aan moeten doen [ afbeelding ]
Maar ik wil dit of gespierder [ afbeelding ]
Wat ik me afvroeg: je zei deze week dat je meer moest eten omdat er anders van de winter niks af te trainen viel. En nu wilde je juist weer afvallen? En we wegen even veel en zijn even lang of is dat niet meer zo?
Ja, ook hoi Ise!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:15 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb echt een pleurishekel aan mensen die te laat komen...
Co eet altijd netjes. En verantwoord. En lekker.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga gewoon eten wat conleche gister heeft gegeten en dan wat meer van allesDan eet ik elke dag lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |