Ja, ik ook verdomme.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moeke springt uit de band![]()
Ja ik vond het een beetje kut dat ik al zo vroeg weg moest.
ZIjn bizarre piepstem krijgt vast een pracht van een hoofdrol in een toekomstige nachtmerrie.quote:
Ik ben na één roseetje al aangeschoten. Waarom denken jullie dat ik alleen maar frisdrank heb gedronken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan spreken we de volgende keer af om 15:00 en beginnen we meteen met drinken!
Naar dat overbehaarde zwijn wat presentatieprinsesje Wendy bedrogen heeft?quote:
Als ik ooit eens naar een meet durf (want jullie zijn in het echt natuurlijk allemaal gefrustreerde mannen van 45 met snorrenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan spreken we de volgende keer af om 15:00 en beginnen we meteen met drinken!
Nietusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:04 schreef Laureline het volgende:
En als je net een baby hebt kom je sowieso overal het eerste jaar minstens 1 uur te laat. Dat weet ik uit ervaring
Ik ga ook geen 7 wijn drinken hoor (tenminste als ik het ga doen moet jullie me tegenhouden)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben na één roseetje al aangeschoten. Waarom denken jullie dat ik alleen maar frisdrank heb gedronken?.
Dat was Greys ook en die miste ons gisteren gewoonquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:07 schreef Laureline het volgende:
[..]
Als ik ooit eens naar een meet durf (want jullie zijn in het echt natuurlijk allemaal gefrustreerde mannen van 45 met snorren) kom ik volgens mij al dronken aanzetten. Ik ben doodverlegen voor onbekenden.
Hè gats, dat was ik vergeten! Nee, ik dacht aan mijn gymnasiumXander met blonde krulletjes die eruit zag als een Grieks beeldquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:06 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Naar dat overbehaarde zwijn wat presentatieprinsesje Wendy bedrogen heeft?
Mmmmm.. ik denk er nog even over na..
Zwijn? Qua uiterlijk of omdat hij het niet zo nauw nam met de trouw?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:06 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Naar dat overbehaarde zwijn wat presentatieprinsesje Wendy bedrogen heeft?
Mmmmm.. ik denk er nog even over na..
Niet dus?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Als er een herkansing komt en ik blijf braaf posten tot die tijd, mag ik dan ook komen?
Ik heb geen weegschaal, maar denk dat mijn BMI ongeveer 22 is.
Ik wil afvallen omdat ik ga stoppen met roken en de vorige keer 13kg aankwam.
Sowieso sport ik tegenwoordig te weinig en zitten mijn broeken te strak.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:53 schreef Anosmie het volgende:
Vandaag kwam er een potentiele nieuwe collega een rondje langs de afdelingen.
2 meter lang, 2,5 meter breed, zn varkensoogjes zaten onnatuurlijk hoog in zn gezicht en hij had een hoge vrouwelijke stem ala Pino.
Maar zijn naam was het allerergste. Hij heet Sander.
En Sander is mijn favoriete naam voor als ik ooit een jongetjes Anos baar. En nu ik de mislukte versie heb gezien kan ik het niet over mn hart verkrijgen om mijn genetisch gedupeerde passievrucht ook nog es Sander te noemen..
Remedial teaching voor gym?! Gym als in 'lichamelijke opvoeding'?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:14 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ken zo'n sander!! ben alleen zn achternaam vergeten... komt ie uit alphen aan den rijn toevallig? we hadden samen remedial teaching voor gym
Tuulk mag je komenquote:
Dank!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:14 schreef kwakveense het volgende:
@ vergeetmewelletje: tuurlijk mag je komen! niet iedereen hoeft zo hard te posten hoor! ik kom volgende keer ook echt zó!
omdat de eerste twee uren op dinsdag in de brugklas waren bestemd voor vakken war je "zwak" in was gebleken. een groot deel kreeg "ruimtelijk inzicht" RT: blokkentorentjes bouwen enzo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Remedial teaching voor gym?! Gym als in 'lichamelijke opvoeding'?!! Waarom zou je daar RT voor krijgen?
.
Ja daag, ik ga niet in de baas z'n tijd op Fok! zittenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ja. Dan post je nog meer, vanuit je werk [ afbeelding ]
Gelukkig hadden wij dat niet, denk dat ik ongeveer 5x bij de gym was in 5 jaar Havoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:20 schreef kwakveense het volgende:
[..]
omdat de eerste twee uren op dinsdag in de brugklas waren bestemd voor vakken war je "zwak" in was gebleken. een groot deel kreeg "ruimtelijk inzicht" RT: blokkentorentjes bouwen enzo.
ik stevende op een zes af voor gym en was toen al dik, dus kreeg ik gym RT
twee uur gymmen met de softste leraar die er was, samen met de andere kneuzen. zo had je mij, sander de hele dikke die niet eens een koprol kon, en een suri-paki die serieus geen bal kon vangen. en nog een andere dikkerd uit mijn klas.
ik was echt de ster van RT. ik kon namelijk al een koprol en badmintonnen, en ik zat op waterpolo dus ik kon ook wel wat met een bal. maar ja, ik heb er echt zó niks geleerd....ik heb mn hele middelbare school een "zes voor inzet" gehad. inzet die steeds slechter werd omdat ik toch nooit een 7 haalde, hoe hard ik ook mn best deed met teamsoport: ik kon immers niet rennen en turnen...
jweljoh! wij melden ook niks boeiends op zich...meestal...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dank!
Ik probeer wel een beetje mee te posten, maar vaak is dat ook nog op momenten dat het druk is en sneeuw ik onder.
Daarbij heb ik ook nog eens niets boeiends te melden.
Wat ben jij schattigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja daag, ik ga niet in de baas z'n tijd op Fok! zitten. Daar heb ik teveel plichtsbesef voor.
Jij misschien niet, ik wel!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:21 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jweljoh! wij melden ook niks boeiends op zich...meestal...
sorry. viking uitgezonderd.quote:
Ik lul maar wat in de rondtequote:
I know, maar het is niet dat ik niet naar de sportschool kan, ik wil gewoon niets raars doen met mijn pootje tot ik de uitslag heb van de MRI a.s. vrijdag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Dus moet je gewoon doen wat ik zeg.
Of Co's manier van eten volgen, die is ook bunkerproof.
Lukt mijn thuistrain schema ook niet? Kan je makkelijk thuis doen?
Ik zou nog geeneens durven maarja ben ook een mietje, durf ook nooit af te kijkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik lul maar wat in de rondte. Nee maar serieus: als ik eenmaal op Fok! ga zitten blijf ik plakken en als ik echt een serieuze baan heb waar ik me voor wil inzetten, dan ga ik - buiten m'n pauzes om iig - echt niet zitten fokken.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:14 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ken zo'n sander!! ben alleen zn achternaam vergeten... komt ie uit alphen aan den rijn toevallig? we hadden samen remedial teaching voor gym
@ vergeetmewelletje: tuurlijk mag je komen! niet iedereen hoeft zo hard te posten hoor! ik kom volgende keer ook echt zó!
mijn weegschaal zegt dat mn vetpercentage 36,4 is...maar kweenie of dat klopt...denk t niet
Vief, had jij eigenlijk gelijk al last van je bekken, of later na de bevalling pas?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
I know, maar het is niet dat ik niet naar de sportschool kan, ik wil gewoon niets raars doen met mijn pootje tot ik de uitslag heb van de MRI a.s. vrijdag.
En ik ging dus vanmiddag maar een flink eind wandelen met de mini in de buggy, en toen had ik ineens een heel eng en fout gevoel rechts in mijn rug en net in het midden boven mijn kont. Alsof er iets verschoven was. Dus ik durf ff niks raars te doen of te belasten, snap je.
quote:Raiders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik echt zo gemeen hequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:31 schreef Viking84 het volgende:
Kroketten schijnen nog niet eens zo slecht te zijn. Beter dan een broodje kaas iig.
Raiders??quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:29 schreef Laureline het volgende:
Zodra ik dus de 60 nader verwacht ik pas weer wanhopige posts van mezelf over sneue tochtjes naar de avondwinkel voor Raiders, chips en zoete griotten.
De eerste week bij DSW (Dienst Sociale Werkvoorziening) durfde ik helemaal niet op Fok! De tweede week durfde ik wel, maar dan heel af en toe en ik durfde niet te postenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zou nog geeneens durven maarja ben ook een mietje, durf ook nooit af te kijken
Ja, dat schijnt zo te zijn. Toch voelt het stouter. En een broodje kaas juist weer heel braaf.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:31 schreef Viking84 het volgende:
Kroketten schijnen nog niet eens zo slecht te zijn. Beter dan een broodje kaas iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |