Zit een 5 in het tijdstip dus dan kan hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:57 schreef -Hans- het volgende:
Bier !
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Zit een 5 in het tijdstip dus dan kan het
internet op je mobielquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:00 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft dit topic gestart vanaf z'n mobieltje.
Alleen de OP heb ik er even met een normale PC in gezet, dat zou te omslachtig worden.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Zit een 5 in het tijdstip dus dan kan het
Ik lag zelfs nog in bed.quote:
Roosjequote:
*kijkt naar tijdstipquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik lag zelfs nog in bed.
Maar vooral in de trein is het best handig om wat onzintopic te lezen in KLB.
Mja, ik hoef vandaag pas om 15 uur aanwezig te zijn op m'n opleiding.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
*kijkt naar tijdstip
Nee, ik lag er niet meer in, was er een half uur uit zo'n beetje
Ik hoef helemaal niet aanwezig te zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik hoef vandaag pas om 15 uur aanwezig te zijn op m'n opleiding.
Maar ik heb nog wat werk te doen en een stage-sollicitatiebrief te schrijven.
Wordquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Snikkelbek. Een van de meest overbodige bands in het hedendaagsche muzieklandschap.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Snikkelbek. Een van de meest overbodige bands in het hedendaagsche muzieklandschap.
nopequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier ook... Luister je ook Caz
*voelt aan voorhoofdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:21 schreef Litton-Lane het volgende:
This is.... This is Caz
(kantoor wissel gehad. Caz staat op hier. Het valt nog mee......)
Je weet toch wel hoe een radio werkt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:21 schreef Litton-Lane het volgende:
This is.... This is Caz
(kantoor wissel gehad. Caz staat op hier. Het valt nog mee......)
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
*voelt aan voorhoofd
Je gloeit helemaal
Je hebt die 3 vrouwen hier niet gezien. Sta ik behoorlijk alleen tegen over drie vrouwen en ik ben de nieuwe/ vreemde eend in het kantoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe een radio werkt?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe een radio werkt?
Kwestie van tijdens hun koffie- en theeleut-pauze de radio van zender veranderen en de tuning-knop vastlijmen of afzagen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je hebt die 3 vrouwen hier niet gezien. Sta ik behoorlijk alleen tegen over drie vrouwen en ik ben de nieuwe/ vreemde eend in het kantoor
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van tijdens hun koffie- en theeleut-pauze de radio van zender veranderen en de tuning-knop vastlijmen of afzagen.
zou verboden moeten worden, hij draait toch ook op tv het geluid niet wegquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:58 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Rob is er en dus gaat de webcam weer naar de gang...
Het zal wel aan mij liggen, maar die vergelijking snap ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou verboden moeten worden, hij draait toch ook op tv het geluid niet weg
Ik geef hem groot gelijk. Naar radio moet je luisteren, niet kijken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:58 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Rob is er en dus gaat de webcam weer naar de gang...
Och, dan maar allebei.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:38 schreef Sersjee het volgende:
I got sunshine van the Drifters aanvragen terwijl het My girl van the Temptations is... Kolere.
Sweet Soul Music
hij gebruikt het excuus op radio moet je geen beeld hebben , dus op tv hoeven we ook geen geluid te hebbenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar die vergelijking snap ik niet helemaal.
Let's dance
Radio heeft geen beeld nodig, anders zou het wel televisie zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hij gebruikt het excuus op radio moet je geen beeld hebben , dus op tv hoeven we ook geen geluid te hebben
Euhm, I got sunshine van the Drifters bestaat niet.quote:
Dat zou zomaar eens kunnen kloppen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heee Noortje
Leuk je hier weer eens te zien*
* = mits je hier eerder was en ik je gezien heb
Handig !quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:49 schreef gerbenp het volgende:
Hmm.. ik ontdekte een klein foutje in de userbar.. hier een editje:
[ afbeelding ]
Waar kun je die voor gebruiken...?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:49 schreef gerbenp het volgende:
Hmm.. ik ontdekte een klein foutje in de userbar.. hier een editje:
[ afbeelding ]
Wat kun je in hemelsnaam met een 3FM-userbar?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:46 schreef gerbenp het volgende:
Heb een 3FM Userbar gemaakt, je mag hem ook gebruiken..
Dat was enige tijd terug een rage op forums. Is op FOK echter niet geweest, omdat je hier geen afbeeldingen in je signature mag hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:47 schreef broer het volgende:
[..]
Wat kun je in hemelsnaam met een 3FM-userbar?
Niet spotten met mijn geloof he.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik vind die Novastar nogal overrated.
Op 3fm doen ze af en toe net of ie Jezus is.
heerlijk ook die reacties onder dat bericht. Wat een toppubliek reageert daar toch.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Valt Giel Beelen voor schoolmeisje?
Ik kom daar idd weinig, heel weinig intelligente reacties tegenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:51 schreef Dandelion het volgende:
[..]
heerlijk ook die reacties onder dat bericht. Wat een toppubliek reageert daar toch.
quote:
* DiedjeeJ fluistert, om de rust niet te verstoren, hallo..quote:
Wegens overweldigend succesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:17 schreef -Hans- het volgende:
Woei ! C - S nog 2 jaar langer te horen op 3FM...
2 jaar langer geen 3fm tussen 1600 en 1900quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:17 schreef -Hans- het volgende:
Gelukkig maar, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:09 schreef Sirolf het volgende:
Dat was enige tijd terug een rage op forums. Is op FOK echter niet geweest, omdat je hier geen afbeeldingen in je signature mag hebben.
Nou dat dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:00 schreef JDude het volgende:
Hoi,
Wat een saaie megahit deze week.
Groetjes,
JD.
Joow Hans!!quote:
Ik vind 't wel 'n prachtige plaat, maar eigenlijk geen plaat om de MH te zijn.quote:
Het ik bijna gelijk. Het zou dus wel gaan om een meisje. Ik dacht jongetje....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Valt Giel Beelen voor schoolmeisje?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:17 schreef -Hans- het volgende:
Jongetje?! Door welke "hint" dacht je dat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het ik bijna gelijk. Het zou dus wel gaan om een meisje. Ik dacht jongetje....
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
L-L!!![]()
[..]
Jongetje?! Door welke "hint" dacht je dat?
Mja, blijkbaar vallen de USA-specials hier niet echt in de smaak. Vond de uitzending van gisteren iig weinig bijzonders.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Rustig hier??
A moi ! moest vandaag vroeg op en had ook de tijd om lekker actief bezig te gaan. Vanavond en morgen maar weer wat rustiger aan doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
Joow Hans!!
Je was hier vanmorgen al vroeg actief en enthousiast las ik net.![]()
Als Megahit vrij kansloos en qua plaat is het ook niet mijn ding. Hopen dat de nieuwe Megahit wat meer up-tempo is. Ik voorspel (hoi MaWquote:Ik vind 't wel 'n prachtige plaat, maar eigenlijk geen plaat om de MH te zijn.
Nu ik erover nadenk, volgens mij heb ik dat ook al 's eerder geschreven..![]()
Roze is toch ook z'n lievelingskleur?!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik dat bij het narcistisch persoontje Giel vind passen. En hij scheen, volgens berichten, nogal vaak in het roze op tv te verschijnen. (Niet dat dat wat zegt, maar ik dacht aan een hint)
Erg leuke plaatquote:
Weinig bijzonders inderdaad. En dat leukste onderdeel stond ook nog 's op YT, al 'n paar uur voor de show..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar vallen de USA-specials hier niet echt in de smaak. Vond de uitzending van gisteren iig weinig bijzonders.
Leukste onderdeel van gisteren vond ik The Dutch Quiz, dus hopelijk komt die zo ook weer.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
A moi ! moest vandaag vroeg op en had ook de tijd om lekker actief bezig te gaan. Vanavond en morgen maar weer wat rustiger aan doen![]()
[..]
Als Megahit vrij kansloos en qua plaat is het ook niet mijn ding. Hopen dat de nieuwe Megahit wat meer up-tempo is. Ik voorspel (hoi MaW) Killers - Human.
hej !quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]![]()
ben wel geestelijk met iets anders bezig
morgen wordt er geboden op het huis , maar zit met de termijn in mijn maagquote:
Ooh dat is niet echt handig.. Als het voor een langere termijn zou zijn dan maakt dat het wel wat makkelijker, denk ik. Dan zou je nog ergens iets kunnen huren maar voor zo'n korte periode lijkt mij dat wat lastig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
morgen wordt er geboden op het huis , maar zit met de termijn in mijn maag
zij moet 1 april haar huis uit , wij willen 1 juni het huis uit, houd rekening mee dat mijn vrouw dan 8 maanden zwanger is
Heb het gisteren niet gezien gehoord. Die Amerikanen doen mij in ieders geval niks. Dus dat hoeft voor mij ook niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar vallen de USA-specials hier niet echt in de smaak. Vond de uitzending van gisteren iig weinig bijzonders.
Leukste onderdeel van gisteren vond ik The Dutch Quiz, dus hopelijk komt die zo ook weer.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Heeft mevrouw Duffy nou nog geen nieuwe plaat?
Jawel. Al 'n maandje geleden, ofzo, is Stepping stone uitgekomen. 't Gaat alleen niet zo snel met 'n step,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Heeft mevrouw Duffy nou nog geen nieuwe plaat?
't Stelt vrij weinig voor. Bij mij is de radio dus ook meer op de achtergrond te vinden dan tijdens de "normale" uitzendingen van MM.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb het gisteren niet gezien gehoord. Die Amerikanen doen mij in ieders geval niks. Dus dat hoeft voor mij ook niet.
Dus een beetje kansloos vind ik het ook dat Michiel in de u.s of a zit.
Maar blijkbaar stelt de uitzending dan ook niks voor ?
Nice!quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
Jawel. Al 'n maandje geleden, ofzo, is Stepping stone uitgekomen. 't Gaat alleen niet zo snel met 'n step,
dus die steen zal wel over ongeveer 'n maandje in ons landje arriveren..
Ik wacht nog op de clip.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jawel. Al 'n maandje geleden, ofzo, is Stepping stone uitgekomen. 't Gaat alleen niet zo snel met 'n step,
dus die steen zal wel over ongeveer 'n maandje in ons landje arriveren..
Natuurlijk zullen ze zich moeten acclimatiseren en moet je ze ook even de tijd geven, maar ik had er ook wat meer van verwacht. Kan nog komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik had er meer bij verwacht, maar valt erg tegen
Ik denk 't niet. 't Is weer 'n laaaaaaaangzaaaaaaaameeeeeeee plaat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]naja, weet niet die plaat mij wat meer zal aanspreken maar laat maar komen want die WA ben ik toch echt aardig zat.
16 seconden gehoord en dat waren al 16 seconden teveel.. Vreselijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik denk 't niet. 't Is weer 'n laaaaaaaangzaaaaaaaameeeeeeee plaat.
Was er ook niet heel erg mee bezig. Clip valt wel tegen na de beloftes die gedaan werden, maar dat was te verwachten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dan wacht je al 2 maanden op iets dat er al was.
Ik dacht al dat je dat van de plaat zou vinden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
16 seconden gehoord en dat waren al 16 seconden teveel.. Vreselijk![]()
Je kent me te goed of ik ben te voorspelbaar.. de waarheid zal wel ergens in het midden liggenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je dat van de plaat zou vinden.
wij willen plaatjes zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:42 schreef muisje-eliza het volgende:
*burb* ben dr wel maar toch niet
* muisje-eliza is dr nieuwe bank aan t installeren
't Valt me niet echt tegen. Deze clip is tenminste goed geschoten en in elkaar gezet. De clip van Warwick Avenue, één lang shot, boeide me totaal niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was er ook niet heel erg mee bezig. Clip valt wel tegen na de beloftes die gedaan werden, maar dat was te verwachten.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Valt me niet echt tegen. Deze clip is tenminste goed geschoten en in elkaar gezet. De clip van Warwick Avenue, één lang shot, boeide me totaal niet.
Of zat je te wachten op de naaktscènes..?
Michiel kondigde die paat gister al aan. 't Duurde bij die plaat dus ook ff voordat 'ie hier was.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Missy Elliott - For My People![]()
Favo song van Cos.
het is een mooie plaat maar te traag als megahitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
* DiedjeeJ zal wederom z'n mening over deze plaat aan u allen laten zien.
Beast..
1e klas zeikplaat is hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is een mooie plaat maar te traag als megahit
* Heatwave * golden oldiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Waar ik nog even toe wil voegen dat het best belangrijk is. Wie president van Amerika is, heeft invloed op de hele wereld. Dus het kan best interessant zijn.
Maar zo met de credit crisis leek het mij interessanter om eens in IJsland te gaan kijken hoe men het daar allemaal mee maakt...![]()
Overigens heel leuk voor de Met Michiel Crew, zo in Amerika, ik gun het natuurlijk. Maar ik vind het jammer voor de avond op 3FM.
Eerder battle of the beastquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat een bagger MH eigenlijk - skip - next.... (Doe dan de Mad Beast (ofzo) versie, die is nog een beetje interessant)
En wat Mr. Guinness ;-) hierboven zegt zo'n beetje.....
Jij hebt - samen met Roel - een mooie avatar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
1e klas zeikplaat is het
Heerlijk dat contrast hier
Ik heb 'm ook maar toegewezen gekregen, omdat ik cola-verslaafd benquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Jij hebt - samen met Roel - een mooie avatar.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
1e klas zeikplaat is het
jij was er ook zo eenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jij hebt - samen met Roel - een mooie avatar.
Heb toen ik jonger was, echt alles van CC gespaard. Heb nog iets van 50 verschillende glazen, auto`s, potloden(bakjes), posters, metalen reclame dingen, dien bladen, een riem en noem maar op.![]()
Ligt nu hier in huis te stoffen. De glazen zijn wel handig though.....
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij was er ook zo een, die alles verzamelde om er later niets meer mee te doen
* Roel_Jewel meldt. Ik heb nog wat dozen met Coca-Cola spullen van 15-20 jaar geleden staanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij was er ook zo een, die alles verzamelde om er later niets meer mee te doen
arme jongen, alle volle cola flesje verdamptquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel meldt. Ik heb nog wat dozen met Coca-Cola spullen van 15-20 jaar geleden staan.
Gelukkig was ik niet de enige dan die Coca Cola verzamelde...? Of heb jij gewoon toevallig die spullen staan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel meldt. Ik heb nog wat dozen met Coca-Cola spullen van 15-20 jaar geleden staan.
Hier niet. Die bracht ik altijd braaf naar m'n oma.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand nog een pallet suikerzakjes?
Ergens in mn flat woont ook een fan. Daardoor heb ik em al genoeg gehoord.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:Show me Love 2008
Ik vind hem leuk
Van die thee-zak zakjes maakte mijn broer altijd kaarten. Dat was best mooiquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hier niet. Die bracht ik altijd braaf naar m'n oma.![]()
Net als de papiertjes die om de theezakjes van Pickwick zaten, en volgens mij nog steeds zitten..
ik was fanatiek verzamelaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gelukkig was ik niet de enige dan die Coca Cola verzamelde...? Of heb jij gewoon toevallig die spullen staan?
Ik begon ongeveer toen ik een jaar of 8 of 10 was....
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
arme jongen, alle volle cola flesje verdampt
"Gelukkig"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ergens in mn flat woont ook een fan. Daardoor heb ik em al genoeg gehoord.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:40 schreef Feivel1 het volgende:
Miss Montreal? Dat is toch Sanne Hans, van de Slankie-reclame?
kijk dat is het beter werkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:44 schreef Brennel het volgende:
Gelukkig heb ik maar 1 buurvrouw van 88, die ik nooit hoor, ook omdat er zo'n 2 meter tussen onze huizen in zit
Jup. Dat was ook 'n hobby bij mij in de familie. Oma's huis was dus 't theezak-zakjes-verdeelpunt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Van die thee-zak zakjes maakte mijn broer altijd kaarten. Dat was best mooi
wat was er dan met je andere tijdelijke bank ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:ik ga geen foto laten zien van mn nieuwe tweedehandse bank...hij is echt voor tijdelijk....
Die was tijdelijk......quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat was er dan met je andere tijdelijke bank ?
wordt er niet echt beter op , zeker niet met die bril op , jamai zou zelfs nog schrikkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Vaker gehoord vandaag en hij wordt wel uitgekotst, maar toch vind ik het nog niet erg om deze Estelle te horen.....
Beetje "gay" maar ook geen slechte versie:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat was er dan met je andere tijdelijke bank ?
Handig van tabbladen, hoef je alleen te luisteren....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wordt er niet echt beter op , zeker niet met die bril op , jamai zou zelfs nog schrikken
Dan heeft het inderdaad wel een flinke poos geduurd zegquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Michiel kondigde die paat gister al aan. 't Duurde bij die plaat dus ook ff voordat 'ie hier was.![]()
Bij mij is FOK! helemaal niet snel. Krijg steeds server errors..
nope zit deze weken niet veel in utrecht, ben jij er volgende week donderdag of vrijdag ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
heb je je bril al opgehaald eigenlijk MAW?
Ligt eraan hoeveel pauze bij de opnames wordt genomenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Handig van tabbladen, hoef je alleen te luisteren....
Deze ACDC vind ik steeds leuker. Toch denk ik dat het niet goed is voor je stembanden....
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
1e klas zeikplaat is het
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nope zit deze weken niet veel in utrecht, ben jij er volgende week donderdag of vrijdag ?
wat is de eerst volgende werkdag na het weekend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
donderdag op cursus en vrijdag in Maarssenbroek![]()
![]()
![]()
Bij opgelicht is nu Tom die TOMTOM's verkoopt
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat is de eerst volgende werkdag na het weekend.
oke kom ik dan langsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maandag is de eerste werkdag na t weekendmaar dat is mijn vrije dag
dus dinsdags
Dat is een pluspunt van Rocky: de muziekquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
eye of the tiger , echte overwinningstune
L - L !quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:24 schreef Litton-Lane het volgende:tot een andere keer....
Donderdag feestje met Benjamin Bates
Maarssenbroek, blij dat ik daar sinds 1992 niet meer geweest benquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
donderdag op cursus en vrijdag in Maarssenbroek![]()
kan je geen ongelijk geven, verweg van blijvenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maarssenbroek, blij dat ik daar sinds 1992 niet meer geweest ben
Dat kleine witte huisje is van mij:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kijk dat is het beter werk
heb je ergens fotos van de buitenkant van je huis staan, ben wel benieuwd naar alle verhalen over wonen in het enge bos
Zes jaar middelbare school gedaan daar, in het examenjaar fikte de school af, dus toen had ik al helemaal geen reden meer om terug te komenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan je geen ongelijk geven, verweg van blijven
ik vind Maarssenbroek de meest dooie plek die ik ooit heb gezienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan je geen ongelijk geven, verweg van blijven
Stiekem nog even reageren: Lost myself is mijn favoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
L - L !![]()
Gaat vast heel gaaf worden! gisteren nog wat tracks van hem gedraaid. Whole is toch wel een van mijn favo tracks. Mzzl
Die had ik een keer via die ene link gechecked en inderdaad.. vette plaatquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Stiekem nog even reageren: Lost myself is mijn favo
best wel stoer zo'n huisje , best wel romantischquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:29 schreef Brennel het volgende:DiedjeeJ! En de rest natuurlijk.
[..]
Dat kleine witte huisje is van mij:
http://i135.photobucket.com/albums/q141/Brenda1505/CRW_0010.jpg
http://i135.photobucket.com/albums/q141/Brenda1505/CRW_0009.jpg
http://i135.photobucket.com/albums/q141/Brenda1505/CRW_0003.jpg
Luchtfoto via Google Earth:
http://i135.photobucket.com/albums/q141/Brenda1505/Huisje1.jpg
Moet opeens aan Jan Rot denken:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind Maarssenbroek de meest dooie plek die ik ooit heb geziengelukkig hoef ik niet in Nieuwegein in te vallen, dat is echt een kutwinkel
Normaal ben ik best vrolijk hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
`
wat is daar anders aan dan normaal
Geen twijfel: kutcover.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Uit Groningen een TOP request. Hoe kan het ook anders![]()
Franz !!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Moet opeens aan Jan Rot denken:
De toer leidt
van Tiel naar Donderen
en van Grouw naar Nieuwegein...
God straft wie Rocker in Holland wil zijn.
strekking van het lied (het is een lied namelijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t klinkt heel sjiek maar zou niet weten wat dit "gedicht" bedoeld
okequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
strekking van het lied (het is een lied namelijk) was bij mij dat je niet blij bent met Nieuwegein
Zijn natuurlijk niet echt plaatsen die Rock 'n Roll zijn (voor zover ik weet), maar als je rocker in Nederland bent, dan zul je er wel langs komen tijdens je tour.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t klinkt heel sjiek maar zou niet weten wat dit "gedicht" bedoeld
best aardig gelukt toch met snow patrolquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Ajb een lekkere plaat om de show mee te eindigen..
Leuke plaat maar vind het niet de meest originele request. 't kan er mee door.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
best aardig gelukt toch met snow patrol
Sssssssssst! was 'm vergeten uit te zettenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je soms een timer lopen die elke avond automatisch die post plaatst?![]()
veel plezier daarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:03 schreef Broekie het volgende:
Hier een kort berichtje uit Ierland. Alles hier prima, heerlijk relaxed.
Uiteraard wel fris en vochtig, maar daar wen je aan
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:39 schreef Dandelion het volgende:
Ah corton is lekker bezig, effe mijn pruik op zetten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |