quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:40 schreef Feivel1 het volgende:
Miss Montreal? Dat is toch Sanne Hans, van de Slankie-reclame?
kijk dat is het beter werkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:44 schreef Brennel het volgende:
Gelukkig heb ik maar 1 buurvrouw van 88, die ik nooit hoor, ook omdat er zo'n 2 meter tussen onze huizen in zit
Jup. Dat was ook 'n hobby bij mij in de familie. Oma's huis was dus 't theezak-zakjes-verdeelpunt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Van die thee-zak zakjes maakte mijn broer altijd kaarten. Dat was best mooi
wat was er dan met je andere tijdelijke bank ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:ik ga geen foto laten zien van mn nieuwe tweedehandse bank...hij is echt voor tijdelijk....
Die was tijdelijk......quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat was er dan met je andere tijdelijke bank ?
wordt er niet echt beter op , zeker niet met die bril op , jamai zou zelfs nog schrikkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Vaker gehoord vandaag en hij wordt wel uitgekotst, maar toch vind ik het nog niet erg om deze Estelle te horen.....
Beetje "gay" maar ook geen slechte versie:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat was er dan met je andere tijdelijke bank ?
Handig van tabbladen, hoef je alleen te luisteren....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wordt er niet echt beter op , zeker niet met die bril op , jamai zou zelfs nog schrikken
Dan heeft het inderdaad wel een flinke poos geduurd zegquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Michiel kondigde die paat gister al aan. 't Duurde bij die plaat dus ook ff voordat 'ie hier was.![]()
Bij mij is FOK! helemaal niet snel. Krijg steeds server errors..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |