Nou dat dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:00 schreef JDude het volgende:
Hoi,
Wat een saaie megahit deze week.
Groetjes,
JD.
Joow Hans!!quote:
Ik vind 't wel 'n prachtige plaat, maar eigenlijk geen plaat om de MH te zijn.quote:
Het ik bijna gelijk. Het zou dus wel gaan om een meisje. Ik dacht jongetje....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Valt Giel Beelen voor schoolmeisje?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:17 schreef -Hans- het volgende:
Woei ! C - S nog 2 jaar langer te horen op 3FM...
Jongetje?! Door welke "hint" dacht je dat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het ik bijna gelijk. Het zou dus wel gaan om een meisje. Ik dacht jongetje....
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
L-L!!![]()
[..]
Jongetje?! Door welke "hint" dacht je dat?
Mja, blijkbaar vallen de USA-specials hier niet echt in de smaak. Vond de uitzending van gisteren iig weinig bijzonders.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Rustig hier??
A moi ! moest vandaag vroeg op en had ook de tijd om lekker actief bezig te gaan. Vanavond en morgen maar weer wat rustiger aan doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
Joow Hans!!
Je was hier vanmorgen al vroeg actief en enthousiast las ik net.![]()
Als Megahit vrij kansloos en qua plaat is het ook niet mijn ding. Hopen dat de nieuwe Megahit wat meer up-tempo is. Ik voorspel (hoi MaWquote:Ik vind 't wel 'n prachtige plaat, maar eigenlijk geen plaat om de MH te zijn.
Nu ik erover nadenk, volgens mij heb ik dat ook al 's eerder geschreven..![]()
Roze is toch ook z'n lievelingskleur?!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik dat bij het narcistisch persoontje Giel vind passen. En hij scheen, volgens berichten, nogal vaak in het roze op tv te verschijnen. (Niet dat dat wat zegt, maar ik dacht aan een hint)
Erg leuke plaatquote:
Weinig bijzonders inderdaad. En dat leukste onderdeel stond ook nog 's op YT, al 'n paar uur voor de show..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar vallen de USA-specials hier niet echt in de smaak. Vond de uitzending van gisteren iig weinig bijzonders.
Leukste onderdeel van gisteren vond ik The Dutch Quiz, dus hopelijk komt die zo ook weer.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
A moi ! moest vandaag vroeg op en had ook de tijd om lekker actief bezig te gaan. Vanavond en morgen maar weer wat rustiger aan doen![]()
[..]
Als Megahit vrij kansloos en qua plaat is het ook niet mijn ding. Hopen dat de nieuwe Megahit wat meer up-tempo is. Ik voorspel (hoi MaW) Killers - Human.
hej !quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]![]()
ben wel geestelijk met iets anders bezig
morgen wordt er geboden op het huis , maar zit met de termijn in mijn maagquote:
Ooh dat is niet echt handig.. Als het voor een langere termijn zou zijn dan maakt dat het wel wat makkelijker, denk ik. Dan zou je nog ergens iets kunnen huren maar voor zo'n korte periode lijkt mij dat wat lastig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
morgen wordt er geboden op het huis , maar zit met de termijn in mijn maag
zij moet 1 april haar huis uit , wij willen 1 juni het huis uit, houd rekening mee dat mijn vrouw dan 8 maanden zwanger is
Heb het gisteren niet gezien gehoord. Die Amerikanen doen mij in ieders geval niks. Dus dat hoeft voor mij ook niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar vallen de USA-specials hier niet echt in de smaak. Vond de uitzending van gisteren iig weinig bijzonders.
Leukste onderdeel van gisteren vond ik The Dutch Quiz, dus hopelijk komt die zo ook weer.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Heeft mevrouw Duffy nou nog geen nieuwe plaat?
Jawel. Al 'n maandje geleden, ofzo, is Stepping stone uitgekomen. 't Gaat alleen niet zo snel met 'n step,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Heeft mevrouw Duffy nou nog geen nieuwe plaat?
't Stelt vrij weinig voor. Bij mij is de radio dus ook meer op de achtergrond te vinden dan tijdens de "normale" uitzendingen van MM.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb het gisteren niet gezien gehoord. Die Amerikanen doen mij in ieders geval niks. Dus dat hoeft voor mij ook niet.
Dus een beetje kansloos vind ik het ook dat Michiel in de u.s of a zit.
Maar blijkbaar stelt de uitzending dan ook niks voor ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |