zou verboden moeten worden, hij draait toch ook op tv het geluid niet wegquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:58 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Rob is er en dus gaat de webcam weer naar de gang...
Het zal wel aan mij liggen, maar die vergelijking snap ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou verboden moeten worden, hij draait toch ook op tv het geluid niet weg
Ik geef hem groot gelijk. Naar radio moet je luisteren, niet kijken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:58 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Rob is er en dus gaat de webcam weer naar de gang...
Och, dan maar allebei.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:38 schreef Sersjee het volgende:
I got sunshine van the Drifters aanvragen terwijl het My girl van the Temptations is... Kolere.
Sweet Soul Music
hij gebruikt het excuus op radio moet je geen beeld hebben , dus op tv hoeven we ook geen geluid te hebbenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar die vergelijking snap ik niet helemaal.
Let's dance
Radio heeft geen beeld nodig, anders zou het wel televisie zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hij gebruikt het excuus op radio moet je geen beeld hebben , dus op tv hoeven we ook geen geluid te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |