Zit een 5 in het tijdstip dus dan kan hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:57 schreef -Hans- het volgende:
Bier !
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Zit een 5 in het tijdstip dus dan kan het
internet op je mobielquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:00 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft dit topic gestart vanaf z'n mobieltje.
Alleen de OP heb ik er even met een normale PC in gezet, dat zou te omslachtig worden.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Zit een 5 in het tijdstip dus dan kan het
Ik lag zelfs nog in bed.quote:
Roosjequote:
*kijkt naar tijdstipquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik lag zelfs nog in bed.
Maar vooral in de trein is het best handig om wat onzintopic te lezen in KLB.
Mja, ik hoef vandaag pas om 15 uur aanwezig te zijn op m'n opleiding.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
*kijkt naar tijdstip
Nee, ik lag er niet meer in, was er een half uur uit zo'n beetje
Ik hoef helemaal niet aanwezig te zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik hoef vandaag pas om 15 uur aanwezig te zijn op m'n opleiding.
Maar ik heb nog wat werk te doen en een stage-sollicitatiebrief te schrijven.
Wordquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Snikkelbek. Een van de meest overbodige bands in het hedendaagsche muzieklandschap.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Snikkelbek. Een van de meest overbodige bands in het hedendaagsche muzieklandschap.
nopequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier ook... Luister je ook Caz
*voelt aan voorhoofdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:21 schreef Litton-Lane het volgende:
This is.... This is Caz
(kantoor wissel gehad. Caz staat op hier. Het valt nog mee......)
Je weet toch wel hoe een radio werkt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:21 schreef Litton-Lane het volgende:
This is.... This is Caz
(kantoor wissel gehad. Caz staat op hier. Het valt nog mee......)
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
*voelt aan voorhoofd
Je gloeit helemaal
Je hebt die 3 vrouwen hier niet gezien. Sta ik behoorlijk alleen tegen over drie vrouwen en ik ben de nieuwe/ vreemde eend in het kantoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe een radio werkt?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe een radio werkt?
Kwestie van tijdens hun koffie- en theeleut-pauze de radio van zender veranderen en de tuning-knop vastlijmen of afzagen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je hebt die 3 vrouwen hier niet gezien. Sta ik behoorlijk alleen tegen over drie vrouwen en ik ben de nieuwe/ vreemde eend in het kantoor
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van tijdens hun koffie- en theeleut-pauze de radio van zender veranderen en de tuning-knop vastlijmen of afzagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |