Ik hoef helemaal niet aanwezig te zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik hoef vandaag pas om 15 uur aanwezig te zijn op m'n opleiding.
Maar ik heb nog wat werk te doen en een stage-sollicitatiebrief te schrijven.
Wordquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Snikkelbek. Een van de meest overbodige bands in het hedendaagsche muzieklandschap.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Snikkelbek. Een van de meest overbodige bands in het hedendaagsche muzieklandschap.
nopequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier ook... Luister je ook Caz
*voelt aan voorhoofdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:21 schreef Litton-Lane het volgende:
This is.... This is Caz
(kantoor wissel gehad. Caz staat op hier. Het valt nog mee......)
Je weet toch wel hoe een radio werkt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:21 schreef Litton-Lane het volgende:
This is.... This is Caz
(kantoor wissel gehad. Caz staat op hier. Het valt nog mee......)
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
*voelt aan voorhoofd
Je gloeit helemaal
Je hebt die 3 vrouwen hier niet gezien. Sta ik behoorlijk alleen tegen over drie vrouwen en ik ben de nieuwe/ vreemde eend in het kantoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe een radio werkt?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe een radio werkt?
Kwestie van tijdens hun koffie- en theeleut-pauze de radio van zender veranderen en de tuning-knop vastlijmen of afzagen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je hebt die 3 vrouwen hier niet gezien. Sta ik behoorlijk alleen tegen over drie vrouwen en ik ben de nieuwe/ vreemde eend in het kantoor
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van tijdens hun koffie- en theeleut-pauze de radio van zender veranderen en de tuning-knop vastlijmen of afzagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |