Natuurlijk zullen ze zich moeten acclimatiseren en moet je ze ook even de tijd geven, maar ik had er ook wat meer van verwacht. Kan nog komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik had er meer bij verwacht, maar valt erg tegen
Ik denk 't niet. 't Is weer 'n laaaaaaaangzaaaaaaaameeeeeeee plaat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]naja, weet niet die plaat mij wat meer zal aanspreken maar laat maar komen want die WA ben ik toch echt aardig zat.
16 seconden gehoord en dat waren al 16 seconden teveel.. Vreselijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik denk 't niet. 't Is weer 'n laaaaaaaangzaaaaaaaameeeeeeee plaat.
Was er ook niet heel erg mee bezig. Clip valt wel tegen na de beloftes die gedaan werden, maar dat was te verwachten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dan wacht je al 2 maanden op iets dat er al was.
Ik dacht al dat je dat van de plaat zou vinden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
16 seconden gehoord en dat waren al 16 seconden teveel.. Vreselijk![]()
Je kent me te goed of ik ben te voorspelbaar.. de waarheid zal wel ergens in het midden liggenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je dat van de plaat zou vinden.
wij willen plaatjes zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:42 schreef muisje-eliza het volgende:
*burb* ben dr wel maar toch niet
* muisje-eliza is dr nieuwe bank aan t installeren
't Valt me niet echt tegen. Deze clip is tenminste goed geschoten en in elkaar gezet. De clip van Warwick Avenue, één lang shot, boeide me totaal niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was er ook niet heel erg mee bezig. Clip valt wel tegen na de beloftes die gedaan werden, maar dat was te verwachten.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Valt me niet echt tegen. Deze clip is tenminste goed geschoten en in elkaar gezet. De clip van Warwick Avenue, één lang shot, boeide me totaal niet.
Of zat je te wachten op de naaktscènes..?
Michiel kondigde die paat gister al aan. 't Duurde bij die plaat dus ook ff voordat 'ie hier was.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Missy Elliott - For My People![]()
Favo song van Cos.
het is een mooie plaat maar te traag als megahitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
* DiedjeeJ zal wederom z'n mening over deze plaat aan u allen laten zien.
Beast..
1e klas zeikplaat is hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is een mooie plaat maar te traag als megahit
* Heatwave * golden oldiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Waar ik nog even toe wil voegen dat het best belangrijk is. Wie president van Amerika is, heeft invloed op de hele wereld. Dus het kan best interessant zijn.
Maar zo met de credit crisis leek het mij interessanter om eens in IJsland te gaan kijken hoe men het daar allemaal mee maakt...![]()
Overigens heel leuk voor de Met Michiel Crew, zo in Amerika, ik gun het natuurlijk. Maar ik vind het jammer voor de avond op 3FM.
Eerder battle of the beastquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat een bagger MH eigenlijk - skip - next.... (Doe dan de Mad Beast (ofzo) versie, die is nog een beetje interessant)
En wat Mr. Guinness ;-) hierboven zegt zo'n beetje.....
Jij hebt - samen met Roel - een mooie avatar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
1e klas zeikplaat is het
Heerlijk dat contrast hier
Ik heb 'm ook maar toegewezen gekregen, omdat ik cola-verslaafd benquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Jij hebt - samen met Roel - een mooie avatar.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
1e klas zeikplaat is het
Heerlijk dat contrast hier
jij was er ook zo eenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jij hebt - samen met Roel - een mooie avatar.
Heb toen ik jonger was, echt alles van CC gespaard. Heb nog iets van 50 verschillende glazen, auto`s, potloden(bakjes), posters, metalen reclame dingen, dien bladen, een riem en noem maar op.![]()
Ligt nu hier in huis te stoffen. De glazen zijn wel handig though.....
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij was er ook zo een, die alles verzamelde om er later niets meer mee te doen
* Roel_Jewel meldt. Ik heb nog wat dozen met Coca-Cola spullen van 15-20 jaar geleden staanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij was er ook zo een, die alles verzamelde om er later niets meer mee te doen
arme jongen, alle volle cola flesje verdamptquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel meldt. Ik heb nog wat dozen met Coca-Cola spullen van 15-20 jaar geleden staan.
Gelukkig was ik niet de enige dan die Coca Cola verzamelde...? Of heb jij gewoon toevallig die spullen staan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel meldt. Ik heb nog wat dozen met Coca-Cola spullen van 15-20 jaar geleden staan.
Hier niet. Die bracht ik altijd braaf naar m'n oma.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand nog een pallet suikerzakjes?
Ergens in mn flat woont ook een fan. Daardoor heb ik em al genoeg gehoord.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:Show me Love 2008
Ik vind hem leuk
Van die thee-zak zakjes maakte mijn broer altijd kaarten. Dat was best mooiquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hier niet. Die bracht ik altijd braaf naar m'n oma.![]()
Net als de papiertjes die om de theezakjes van Pickwick zaten, en volgens mij nog steeds zitten..
ik was fanatiek verzamelaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gelukkig was ik niet de enige dan die Coca Cola verzamelde...? Of heb jij gewoon toevallig die spullen staan?
Ik begon ongeveer toen ik een jaar of 8 of 10 was....
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
arme jongen, alle volle cola flesje verdampt
"Gelukkig"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ergens in mn flat woont ook een fan. Daardoor heb ik em al genoeg gehoord.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:40 schreef Feivel1 het volgende:
Miss Montreal? Dat is toch Sanne Hans, van de Slankie-reclame?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |