nope zit deze weken niet veel in utrecht, ben jij er volgende week donderdag of vrijdag ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
heb je je bril al opgehaald eigenlijk MAW?
Ligt eraan hoeveel pauze bij de opnames wordt genomenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Handig van tabbladen, hoef je alleen te luisteren....
Deze ACDC vind ik steeds leuker. Toch denk ik dat het niet goed is voor je stembanden....
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
1e klas zeikplaat is het
Heerlijk dat contrast hier
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nope zit deze weken niet veel in utrecht, ben jij er volgende week donderdag of vrijdag ?
wat is de eerst volgende werkdag na het weekend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
donderdag op cursus en vrijdag in Maarssenbroek![]()
![]()
![]()
Bij opgelicht is nu Tom die TOMTOM's verkoopt
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat is de eerst volgende werkdag na het weekend.
oke kom ik dan langsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maandag is de eerste werkdag na t weekendmaar dat is mijn vrije dag
dus dinsdags
Dat is een pluspunt van Rocky: de muziekquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
eye of the tiger , echte overwinningstune
L - L !quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:24 schreef Litton-Lane het volgende:tot een andere keer....
Donderdag feestje met Benjamin Bates
Maarssenbroek, blij dat ik daar sinds 1992 niet meer geweest benquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
donderdag op cursus en vrijdag in Maarssenbroek![]()
kan je geen ongelijk geven, verweg van blijvenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maarssenbroek, blij dat ik daar sinds 1992 niet meer geweest ben
Dat kleine witte huisje is van mij:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kijk dat is het beter werk
heb je ergens fotos van de buitenkant van je huis staan, ben wel benieuwd naar alle verhalen over wonen in het enge bos
Zes jaar middelbare school gedaan daar, in het examenjaar fikte de school af, dus toen had ik al helemaal geen reden meer om terug te komenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan je geen ongelijk geven, verweg van blijven
ik vind Maarssenbroek de meest dooie plek die ik ooit heb gezienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan je geen ongelijk geven, verweg van blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |